BZWBK nie realizuje wniosków o zamknięcie rachunku i naciąga na opłaty

Data: 2015-01-30 18:25:09
Autor: Kamil Jońca
BZWBK nie realizuje wniosków o zamknięcie rachunku i naciąga na opłaty
"az.anonim" <marek.horst@gmail.com> writes:

Mimo że wniosek o zamknięcie wszystkich rachunków i kart złożyłem jeszcze w grudniu z datą zamknięcia 13.01.2015 do tej pory konto walutowe nie zostało zamknięte.

Spoko. Mi idea bank nie chce zamknąć konta (mimo pisemnego
wypowiedzenia) od 2012. Ciekawy jestem co będzie jak wprowadzą opłaty za
konto.

KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

Data: 2015-01-30 20:15:48
Autor: 666
BZWBK nie realizuje wniosków o zamknięcie rachunku i naciąga na opłaty
Jak jest procedura wypowiadania umowy w idea?

-- -- -
Mi idea bank nie chce zamknąć konta od 2012.

BZWBK nie realizuje wniosków o zamknięcie rachunku i naciąga na opłaty