BZWBK - nie umieja osluzyc Neste

Data: 2010-01-26 20:36:12
Autor: Valdi
BZWBK - nie umieja osluzyc Neste
"blad" news:4b5f2fednews.home.net.pl

Po zaksiegowaniu platnosci na Neste blokada na koncie24.pl wisiala
jeszcze 7 dni - wiadomo na Neste blokują zapodany limit tankowania np.
250 a samo tankowanie wychodzi mniej.
Inne banki sobie z tym radzily a BZWBK nie umie?

Opiszę to na przykładzie Getina i mBanku (tymi kartami najczęściej płaciłem
na Neste).
Czas blokady w przypadku obu banków nigdy nie przekroczył trzech dni.
W przypadku gdy na danej stacji okres pomiędzy jednym a drugim tankowaniem
nie przekroczył w moim przypadku 7 dni na końcie w mBanku nie miałem blokady
na kwotę jaką zadeklarowałem przed tankowaniem, natomiast przyblokowana była
rzeczywista suma za jaką zalałem bak.
Getin zawsze zakładał mi blokadę na kwotę zdeklarowaną nawet w przypadku gdy
okres pomiędzy jednym a drugim tankowaniem wynosił kilka dni.

Pozdrawiam.

BZWBK - nie umieja osluzyc Neste