BZWBK - nie umieja osluzyc Neste

Data: 2010-01-26 13:44:54
Autor: Tomasz [Bubon]
BZWBK - nie umieja osluzyc Neste
On 26 Sty, 19:09, "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> wrote:
Po zaksiegowaniu platnosci na Neste blokada na koncie24.pl wisiala
jeszcze 7 dni - wiadomo na Neste blokuj± zapodany limit tankowania np.
250 a samo tankowanie wychodzi mniej.
Inne banki sobie z tym radzily a BZWBK nie umie?

Oni tak po prostu maj±.
U mnie transakcja bezgotówkowa (Żabka) została rozliczona a blokada
wisiała jeszcze tydzień. Przez tydzień blokowali mi dostęp do moich
pieniędzy w zasadzie nie wiadomo dlaczego.
Czytałem opinie,  ta "przypadło¶ć" dotyczy debetówek w pln i euro oraz
kart kredytowych.
Oni chyba inaczej nie potrafi±.
Wstyd.

Data: 2010-01-27 10:06:17
Autor: Paweł
BZWBK - nie umieja osluzyc Neste
Tomasz [Bubon] wrote:

Oni tak po prostu majÄ….
U mnie transakcja bezgotówkowa (Żabka) została rozliczona a blokada
wisiała jeszcze tydzień. Przez tydzień blokowali mi dostęp do moich
pieniędzy w zasadzie nie wiadomo dlaczego.
CzytaĹ‚em opinie,  ta "przypadĹ‚ość" dotyczy debetĂłwek w pln i euro oraz
kart kredytowych.
Oni chyba inaczej nie potrafiÄ….

darmowy tygodniowy kredyt u klienta to fajna sprawa, a jak klienci
nie zadaja odszkodowan, to czemu z takiego grace-period rezygnowac ;)

Data: 2010-01-27 01:07:56
Autor: Krzysiek
On 27 Sty, 10:06, Paweł <r...@127.0.0.1> wrote:

darmowy tygodniowy kredyt u klienta to fajna sprawa, a jak klienci
nie zadaja odszkodowan, to czemu z takiego grace-period rezygnowac ;)

posiadajac konto w  BZWBK trzeba pałcić kk a z debetówki najlepiej
zrezygnowac....

BZWBK - nie umieja osluzyc Neste