BZWBK - nie umieja osluzyc Neste

Data: 2010-01-27 19:28:31
Autor: Bogdan B.
BZWBK - nie umieja osluzyc Neste
W dniu 2010-01-26 19:09, blad pisze:
Po zaksiegowaniu platnosci na Neste blokada na koncie24.pl wisiala
jeszcze 7 dni - wiadomo na Neste blokują zapodany limit tankowania np.
250 a samo tankowanie wychodzi mniej.
Inne banki sobie z tym radzily a BZWBK nie umie?

Powiedzcie czy BZWBK już tak ma, czy mnie tak się przytrafiło wyjątkowo.

U mnie dla pod linkiem "Zestawienie blokad - Allekarta kredytowa"
na dole strony pisze:
"Uwaga! Zestawienie pokazuje blokady wynikające z autoryzacji transakcji dokonanych kartą w ciągu ostatnich 7 dni. Niektóre z nich mogą być już rozliczone na rachunku karty. Prosimy o sprawdzenie aktualnie dostępnych środków na rachunku karty."
Jasno z tego IMHO wynika, Ĺźe tak to juĹź jest.

Data: 2010-01-27 11:45:52
Autor: Tomasz [Bubon]

na dole strony pisze:
[...]
Jasno z tego IMHO wynika, że tak to już jest.

Problem polega na tym, że mimo rozliczenia transakcji środki dostępne
są jeszcze pomniejszone o kwotę blokady (nie wszystkie transakcje -
niektóre).
Krótko mówiąc przez tydzień klient ma środki dostępne mniejsze o
_dwukrotność_ kwoty transakcji, co boli zwłaszcza jeśli płaciło się
debetówką.

Data: 2010-01-28 00:35:54
Autor: locko
BZWBK - nie umieja osluzyc Neste
Niby jest ten wątek w Banku Pomysłów https://bankpomyslow.bzwbk.pl/i/140-widok-blokad-kk
ale niestety nic z tym nie robią - mimo że głosów i postów ma całkiem
sporo.

Data: 2010-01-28 06:31:34
Autor: Zespol_BZWBK
BZWBK - nie umieja osluzyc Neste
Obecnie wszystkie blokady są prezentowane w zakładce "Karty" przez
tydzień. Blokady wpływają na stan dostępnych środków do momentu
rozliczenia operacji. Po zaksięgowaniu, mimo że blokada nadal jest
widoczna w zakładce kartowej, nie pomniejsza stanu dostępnych środków
widocznych w "Portfelu". W sporadycznych przypadkach może się jednak
zdarzyć, że blokada pomimo zaksięgowania operacji dalej będzie
obciążać konto (max. do 7 dni). Taka sytuacja dotyczy na przykład
opisywanych problemów z rozliczaniem płatności na stacjach Neste. W
sytuacji, gdy zależy nam na usunięciu blokady przed 7-dniowym
terminem, należy zadzwonić na infolinię bądź udać się do oddziału.
Przepraszamy za tę niedogodność jednocześnie informując, że pracujemy
nad rozwiązaniem poprawiającym obsługę blokad w systemie
transakcyjnym.

Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na:
http://indywidualni.bzwbk.pl/zasady-obecnosci-bz-wbk-na-forach.html

Zespół Banku Zachodniego WBK

Data: 2010-01-30 09:53:01
Autor: blad
BZWBK - nie umieja osluzyc Neste
Użytkownik "Zespol_BZWBK"
[...]

dzięki wszystkim za informację - faktycznie, czasem udaje im się pożenić blokadę z księgowaniem :-)
*** blad ***

BZWBK - nie umieja osluzyc Neste