BZWBK nieobsługiwany przez BlueCash?

Data: 2010-11-11 10:54:13
Autor: bastek72
BZWBK nieobsługiwany przez BlueCash?
jeszcze wczoraj robiłem przelew bzwbk->mBank bluecashem
a dzisiaj nie moge... :(

Data: 2010-11-11 11:08:30
Autor: neoniusz
W dniu 10-11-11 10:54, bastek72@onet.pl pisze:
jeszcze wczoraj robiłem przelew bzwbk->mBank bluecashem
a dzisiaj nie moge... :(

Jak widac - nia da sie.

https://bluecash.pl/info/obslugiwane_banki

Data: 2010-11-11 11:26:09
Autor: Adaś
W dniu 2010-11-11 10:54, bastek72@onet.pl pisze:
jeszcze wczoraj robiłem przelew bzwbk->mBank bluecashem
a dzisiaj nie moge... :(

Ciekawe. ze strony https://bluecash.pl/info/obslugiwane_banki zniknął BZWBK.
A 6 listopada 2010 (jeszcze był): http://bit.ly/d6fjUi

pewnie będzie jak z płatnościami Allegro... za miesiąc powrócą :)

--
Adam

Data: 2010-11-16 04:47:54
Autor: Zespol_BZWBK
On 11 Lis, 11:26, Adaś <pyr...@gazeta.pl> wrote:
W dniu 2010-11-11 10:54, baste...@onet.pl pisze:

> [...]

A 6 listopada 2010 (jeszcze był):http://bit.ly/d6fjUi

pewnie będzie jak z płatnościami Allegro... za miesiąc powrócą :)

Chcielibyśmy zapewnić, że nic się nie zmieniło jeśli chodzi o
dostępność usługi BlueCash w Banku Zachodnim WBK. Wciąż można
korzystać z tej usługi. Nazwa naszego Banku widnieje także na liście
obsługiwanych banków - nie wiemy dlaczego nazwy Banku nie było na
liście kilka dni temu.

Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na:
http://indywidualni.bzwbk.pl/zasady-obecnosci-bz-wbk-na-forach.html

Zespół Banku Zachodniego WBK

BZWBK nieobsługiwany przez BlueCash?