BZWBK nowy regulamin

Data: 2017-08-28 06:52:43
Autor: Bolko
BZWBK nowy regulamin
Dostałem CD z nowym regulaminem.
Nawet nie mam gdzie włożyć bo CD już mi nie działa ale mniejsza z tym.

Dowiedziałem się że "mam możliwość zakupu pakietu wypłat w kraju i zaagranicą, który obejmuje również wypłaty w terminalach (karta dopasowania)"

co to jest pakiet wypłat i dlaczego mam za niego płacić?

Data: 2017-08-28 07:34:43
Autor: Dawid Rutkowski
BZWBK nowy regulamin
Dla KGP wprowadzili płatną obsługę kasową - 5zł za wpłatę/wypłatę w kasie.

Data: 2017-08-28 16:41:39
Autor: J.F.
BZWBK nowy regulamin
Użytkownik "Bolko"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:2bd9130b-6c3e-469c-b398-77fccd5754f4@googlegroups.com...
Dostałem CD z nowym regulaminem.
Nawet nie mam gdzie włożyć bo CD już mi nie działa ale mniejsza z tym.

https://blog.bzwbk.pl/2017/08/zmiany-w-taryfie-oplat-i-prowizji?_ga=2.188393896.1407519438.1503931009-1165661550.1501000559

Tylko ... ten "interkatywny link" nie dziala.

Bo bank jest od zarabiania :-)

https://www.bzwbk.pl/karty-platnicze/karty-do-kont/karta-dopasowana/karta-dopasowana.html

J.

Data: 2017-08-28 07:50:23
Autor: Bolko
BZWBK nowy regulamin
W dniu poniedziałek, 28 sierpnia 2017 16:41:43 UTC+2 użytkownik J..F. napisał:
> [...]

>(karta dopasowania)"
>co to jest pakiet wypłat i dlaczego mam za niego płacić?

ale co to jest ten pakiet wypłat który kiedyś nie mogłem a teraz moge wykupić?

Data: 2017-08-28 17:25:17
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
BZWBK nowy regulamin

"Bolko" 2bd9130b-6c3e-469c-b398-77fccd5754f4@googlegroups.com

: Dostałem CD z nowym regulaminem.
: Nawet nie mam gdzie włożyć bo CD
: już mi nie działa ale mniejsza z tym.

Jest muzyka Chopina -- ale nie na każdej CD.

--
  _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
 (,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

BZWBK nowy regulamin