BZWBK - opłaty w "miesięcznice" konta?

Data: 2012-01-31 22:05:54
Autor:
BZWBK - opłaty w "miesięcznice" konta?
Kiedy w BZWBK pobierają opłaty z konta<30 i konta oszczędnościowego?
Z końcem miesiąca kalendarzowego czy w "miesięcznice" otwarcia rachunku?

Data: 2012-02-01 18:43:04
Autor: jk
BZWBK - opłaty w

BZWBK - opłaty w "miesięcznice" konta?
Kiedy w BZWBK pobierają opłaty z konta<30 i konta oszczędnościowego?
Z końcem miesiąca kalendarzowego czy w "miesięcznice" otwarcia rachunku?

Z ciekawości. Który bank pobiera opłaty w "miesięcznice" otwarcia konta?

Bo tak sobie myślę... Ja otworzyłem  1., ty 5., ktoś tam 15., itd. Więc każdy z nas ma w innym dniu pobieraną opłatę. System informatyczny którego banku jest taki mądry i - co ważniejsze - wydolny? Będę go "podziwiać" i chyba nawet przetestuję :-) --

Data: 2012-02-01 20:05:02
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
BZWBK - opłaty w

" jk" jgc13o$ldi$1@inews.gazeta.pl

[...]

KK mają swoje okresy różnie rozrzucone. :)

Data: 2012-02-01 20:15:07
Autor: Kamil Jońca
BZWBK - opłaty w
" jk" <jk@gazeta.SKASUJ-TO.pl> writes:

[...]

Inteligo.

[...]
No właśnie to jest lepsze dla wydajności - nie liczy się opłat jednego
dnia dla wszystkich rachunków, tylko w każdym dniu miesiąca dla części.

KJ

GNU is Not Unix

Data: 2012-02-01 20:01:25
Autor: jk
BZWBK - opłaty w
kjonca@poczta.onet.pl (Kamil Jońca) napisał(a):
> [...]
dnia dla wszystkich rachunków, tylko w każdym dniu miesiąca dla części.

Dzięki. Naprawdę jestem zdziwiony. A kiedyś miałem tam nawet konto... Ktoś tu wyżej napisał o KK, ale tu też znajdziemy banki, w których dni pobierania są sztywne. A co do wydajności, to dochodzę do wniosku, że jednak bez sensu wyciągnąłem ten argument. Bo mimo wszystko są dwie strony:
- albo w jednym dniu hurtem -> jedna - bardzo upraszczając - duża "operacja" i po sprawie
- albo każdego dnia po ileś tam pozycji -> dwadzieścia kilka mniejszych "operacji"
I tak pewnie zależy od danego SI używanego w konkretnym Banku. --

Data: 2012-02-01 21:24:42
Autor: konikpolny
BZWBK - opłaty w
wrecz przeciwnie moze byc - zazwyczaj wlasnie operacja bulk(hurtowa) jest szybsza w takich przypadkach

Data: 2012-02-01 20:34:24
Autor: jk
BZWBK - opłaty w
konikpolny <konikpolny@newsynetia.pl> napisał(a):
wrecz przeciwnie moze byc - zazwyczaj wlasnie operacja bulk(hurtowa) jest szybsza w takich przypadkach

Właśnie to napisałem - zależy od danego SI :-)

Zbyt szybko po prostu wysłałem pierwszego posta w tym wątku.

Data: 2012-02-01 22:46:06
Autor: Sławomir Szyszło
BZWBK - opłaty w
Dnia Wed, 1 Feb 2012 21:24:42 +0100, "konikpolny" <konikpolny@newsynetia.pl>
wklepał(-a):

wrecz przeciwnie moze byc - zazwyczaj wlasnie operacja bulk(hurtowa) jest szybsza w takich przypadkach

Gorzej jak trwa dłużej niż przewidziany na nią czas (bo ludzie w promocji
założyli 50 tys. nowych rachunków). Generalnie lepiej rozkładać operacje w czasie. Dlatego też operatorzy komórkowi
wystawiają faktury wg daty rozpoczęcia umowy a nie 1 dnia miesiąca.

--
Sławomir Szyszło

Data: 2012-02-09 20:37:27
Autor:
BZWBK - opłaty w
Sławomir Szyszło <slaszysz@CIACHTOlist.pl> napisał(a):
> [...]

wystawiają faktury wg daty rozpoczęcia umowy a nie 1 dnia miesiąca.

Zły przykład z operatorem komórkowym.
- na kartę/mix jest to rozliczane w czasie rzeczywistym.
- na abonament, są zbierane rekordy, ale w miarę na bieżąco.

Data: 2012-02-09 22:33:29
Autor: Sławomir Szyszło
BZWBK - opłaty w
Dnia Thu, 9 Feb 2012 20:37:27 +0000 (UTC), " " <b1op@WYTNIJ.gazeta.pl>
wklepał(-a):

> [...]

- na kartę/mix jest to rozliczane w czasie rzeczywistym.
- na abonament, są zbierane rekordy, ale w miarę na bieżąco.

Tak, jasne. Wygenerowanie i wydrukowanie np. 2 mln faktur na pewno trwa ułamek
sekundy...

--
Sławomir Szyszło

Data: 2012-02-02 08:22:41
Autor: xbartx
BZWBK - opłaty w
Dnia Wed, 01 Feb 2012 21:24:42 +0100, konikpolny napisał(a):

wrecz przeciwnie moze byc - zazwyczaj wlasnie operacja bulk(hurtowa)
jest szybsza w takich przypadkach

Według mnie lepiej się wystrzegać tak zwanych lokalnych pików i rozłożyć obliczenia w czasie - zalety: potrzebna mniejsza moc obliczeniowa, łatwiej wyszukać błędy, większa elastyczność.

--
xbartx

Data: 2012-02-09 19:16:04
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
BZWBK - opłaty w

" jk" jgc5ml$72l$1@inews.gazeta.pl

Ktoś tu wyżej napisał o KK, ale tu też znajdziemy
banki, w których dni pobierania są sztywne.

Mille?

Data: 2012-02-01 20:23:04
Autor: Waldek
BZWBK - opłaty w

Użytkownik "Kamil "Jońca"" <kjonca@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:87pqdyqsas.fsfalfa.kjonca...
[...]

Dokladnie :)
- u mnie tym dniem jest 14-ty

Data: 2012-02-05 02:32:13
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
BZWBK - opłaty w

[...]

Agikola spełnia marzenia, ;) a spełniając -- proponuje
samodzielne wybranie dogodnego dnia spłaty rat...

Data: 2012-02-01 21:13:44
Autor: Grzexs
BZWBK - opłaty w "miesięcznice" konta?
BZWBK - opłaty w "miesięcznice" konta?
Kiedy w BZWBK pobierają opłaty z konta<30 i konta oszczędnościowego?
Z końcem miesiąca kalendarzowego czy w "miesięcznice" otwarcia rachunku?

Ostatniego dnia miesiąca za mijający miesiąc.

--
Grzexs

Data: 2012-02-01 20:53:26
Autor:
BZWBK - opłaty w
Grzexs <grzexs@gazeta.usu-n-to.pl> napisał(a):
Ostatniego dnia miesiąca za mijający miesiąc.

Czyli "płacę z BZWBK24" z konta oszczędnościowego jest za free?
Ciekawe. Też myślałem że ostatniego - bo wtedy % się naliczył :) - ale nie
wiadomo co hiszpańska corrida wymyśli:)

Data: 2012-02-01 22:50:42
Autor: Grzexs
BZWBK - opłaty w
[...]

Z opowiadań wiem, że do godziny 24 ostatniego dnia miesiąca może nic się nie dziać, a następnego dnia jest pobrana opłata z datą z poprzedniego dnia.

Nie wiem, co to "BZWBK24". Miałem konto w BZ, miałem konto w WBK, ale w BZWBK już nie ;).

--
Grzexs

Data: 2012-02-02 02:30:53
Autor: Zespół Banku Zachodniego WBK
On 31 Sty, 23:05, " " <b1op.SKA...@gazeta.pl> wrote:
BZWBK-opłatyw"miesięcznice"konta?
KiedywBZWBKpobierająopłatyzkonta<30 ikontaoszczędnościowego?
Z końcem miesiąca kalendarzowego czyw"miesięcznice" otwarcia rachunku?

--
Wysłano z serwisu Usenetwportalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

Opłaty pobierane są w następujący sposób:

a) prowadzenie rachunku - ostatniego dnia miesiąca kalendarzowego

b) przelewy, wyciągi, wypłaty - cyklicznie ostatniego dnia danego
miesiąca kalendarzowego pobierane są opłaty sumaryczne za poszczególne
transakcje oraz wyciągi wysyłane w okresie od pierwszego do ostatniego
dnia danego miesiąca kalendarzowego.

c) pozostałe opłaty pobierane są z rachunku - w dniu złożenia lub
wykonania dyspozycji lub w innych terminach wskazanych w TOiP przy
poszczególnych opłatach i prowizjach lub umowach zawartych pomiędzy
klientem a BZ WBK.

Pozdrawiamy,
Zespół Banku Zachodniego WBK

Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na stronie:
http://indywidualni.bzwbk.pl/zasady-obecnosci-bz-wbk-na-forach.html

BZWBK - opłaty w "miesięcznice" konta?