BZWBK otwarcie konta24.pl + karta długie

Data: 2010-09-13 20:26:40
Autor: Damian Niusy
BZWBK otwarcie konta24.pl + karta długie
Witam,

Skusiłem się na kartę Payback w promocji 3000+1000 punktów i za
sugestią Jojo, 10.09 rano złożyłem wniosek o konto24.pl przez
stronę WWW

Niby wszystko ładnie pięknie na e-mail dostałem regulacje bankowe
i zadowolony czekam na SMS z potwierdzeniem że mogę udać się do
placówki podpisać umowę.

Dzisiaj rano dzwoni miła pani z obsługi banku że niestety nie ma
mojego wniosku w systemie (10.09 rozmawiałem z tą panią aby się
upewnić czy wszystko OK) i że ona może ode mnie jeszcze raz
przyjąć wniosek i wszystko załatwi aby do 14 można było podpisać
umowę. O 12 kolejny telefon że wszystko załatwione i mogę już iść
do oddziału podpisać umowę.

No to idę cały szczęśliwy :) do tego oddziału i mówię że czeka tu
na mnie do podpisania umowa o konto zakładanie telefonicznie.

I najlepsza była pierwsza reakcja pani w okienku. Z takim
oburzeniem że jak to ja mogłem zrobić przez internet a nie u niej
bezpośrednio. Od razu się domyśliłem że od takiego klienta jak ja
nie ma żadnej prowizji czy coś w tym stylu.

No dobra lecimy dalej.

Jak się okazało żadnej umowy nie dostali i kazali przyjść na drugi
dzień. Ale na to byłem już przygotowany podaje pani imię i
nazwisko osoby która to załatwiała i niech tego szuka w systemie
albo niech dzwoni do swojego Helpdesk-u.

No jakoś się udało odnaleźć tą umowę i podpisać. Ale nawet tutaj
wystąpił problem bo ich system przewiduje że od złożenia wniosku
musi upłynąć dokładnie 4 dni i z datą 17.09 dali mi do podpisania
umowę. Na szczęście to zauważyłem i pani do ręcznie skorygowała.

Jaja to się zaczęły gdy dałem pani kupon rabatowy na te
nieszczęsne 3000 punkty. Pani zrobiła takie oczy i się mnie pyta
co ona ma  z tym zrobić :)

Po około 30 minutach 5 telefonach i 2 asyst koleżanek udało im się
to wprowadzić do systemu. Ale co z tego będzie to nikt nie wie bo
pani była tak łaskawa że dała mi nawet print screena że wysyła
wniosek z numerem z kuponu o te punkty.

W sumie podpisywanie umowy rachunek + karta trwało dokładnie 1
godzinę. Nie pamiętam abym w jakimś banku tyle czasu spędził
zakładając rachunek a tu miałem tylko podpisać umowę bo wszystkie
dane już przedyktowałem przez telefon co też zajęło 15 minut.

Jak tak teraz na to patrzę to wydaje mi się że nie było warto brać
tej karty.

A na drugi raz jak bank przygotowuje jakieś promocje i inne
niestandardowe procedury to niech przeszkoli tak ze 2 osoby
z każdego oddziału bo to co dzisiaj doświadczyłem to było
szkolenie się pracownika banku przy kliencie.

Damian

BZWBK otwarcie konta24.pl + karta długie