BZWBK partner - czy wszytsko tam załatwię?

Data: 2013-06-04 23:45:04
Autor: mrobak69
BZWBK partner - czy wszytsko tam załatwię?
Witam idąc droga z pracy do domu mijam placówkę BZWBK Partner

Poniewaz nie wien\m na jakiej zasadzie działają takie placówki chciałem zapytać czy załatwię u nich następujące rzeczy:

- likwidacja/zamknięcie rachunku
- likwidacja/ zamknięcie karty kredytowej czy raczej nie ma co tam wstepować tylko iść do "normalnego" oddziału

Pozdrawiam

Data: 2013-06-10 12:55:22
Autor: pawlin
W dniu 2013-06-05 08:45, mrobak69@gmail.com pisze:
Witam idąc droga z pracy do domu mijam placówkę BZWBK Partner

wstap i zapytaj w morde za to nie daja :)

Data: 2013-06-10 05:10:06
Autor: mrobak69
BZWBK partner - czy wszytsko tam załatwię?
nosz k....a tłuku jeden

jakbym mógł wejść to bym nie pisał i nie prosił o radę

widze ten punkt partner z autobusu - a więc żeby tam wejśc i zapytać musze specjalnie:

1) skasowac bilet i wysiąść specjalnie - koszt 3 zł
2) potem znowu żeby pojechać do pracy czy do domu kolejne 3 zł

Chce więc uniknąć sytuacji ponoszenia przeze mnie kosztów i żeby mi jakaś paniusia powiedziała że my się tu takimi sprawami nie zajmujemy i trzeba iśc do "normalnego oddziału.

Data: 2013-06-10 14:17:14
Autor: cef
Użytkownik wrote:
nosz k....a tłuku jeden

jakbym mógł wejść to bym nie pisał i nie prosił o radę

widze ten punkt partner z autobusu - a więc żeby tam wejśc i zapytać
musze specjalnie:

To się zdecyduj czy idziesz z pracy czy jedziesz.
Możesz zadzwonić taniej niż za 3 zł chyba.

Data: 2013-06-10 14:54:02
Autor: pawlin
W dniu 2013-06-10 14:17, cef pisze:
Użytkownik wrote:
[...]

:)

Możesz zadzwonić taniej niż za 3 zł chyba.

Data: 2013-06-10 21:52:22
Autor: mrobak69
BZWBK partner - czy wszytsko tam załatwię?
Nosz k..a no i wysiadłem i moje przeczucie mnie nie zawiodło

wchodze doplacówki BZWBK Partner:

- Dzień dobry chciałem zlikwidować kartę kredytową i rachunek

- niestety my mozemy tylko zamykać rachunki i karty wydane/założone u Partnera, a pan gdzie zakładał

-rachunek i kartka kredytowa były zakładane w oddziale i przez onternet

-to bardzo mi przykro trzeba przejść do oddziału

- a gdzie jest najbliższy?

-tu i tu  ... oczywiście na drugim krańcu miasta

- dziękuję juz więcej nigdy nie pójdę niczego załatwiaću Partnera BZWBK

Data: 2013-06-11 07:08:00
Autor: zgred
W dniu 2013-06-11 06:52, mrobak69@gmail.com pisze:

-to bardzo mi przykro trzeba przejść do oddziału

Przyznaję Ci medal za "razwiedku bajom". :) Dzięki.
Czyli tak, jak podejrzewałem. "Partnery" są tylko po to, żeby komuś mignąć w oczy znaną z tv reklamą i wcisnąć mu oklejony najwyższą marżą produkt (kredyt "providencki" na przykład). A załatwić coś? A goń się leszczu! Przecież bardzo podobnie jest ze "wszystkim". Żeby zawrzeć umowę (na kablówkę, telefon, czy-co), to "partnerzy" przyjdą Ci klamkę całować.
A rozwiązać - wymyślą tysiąc niespełnionych warunków, jak choćby TEPSA na tf stacjonarny (wiem, bo od grudnia likwiduję tf stac. u mamy; na razie jest taki postęp, że telefon już od 1.06 nie działa :) )

Na marginesie: jakość i rzeczowość obsługi w oddziale BZWBK oceniam  wysoko.

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   Zgred.

Data: 2013-06-21 21:08:41
Autor: WAM
On Tue, 11 Jun 2013 07:08:00 +0200, zgred <zgred@empty.com> wrote:

A rozwiązać - wymyślą tysiąc niespełnionych warunków, jak choćby TEPSA na tf stacjonarny (wiem, bo od grudnia likwiduję tf stac. u mamy; na razie jest taki postęp, że telefon już od 1.06 nie działa :) )
Likwidujesz? Mogłeś przenieść do jakiegoś voipa i byś się natychmiast
od tepsy uwolnił. A później by sobie numer wygasł nieopłacony.

WAM

Data: 2013-06-11 03:39:16
Autor: Zespol BZWBK
BZWBK partner - czy wszytsko tam załatwię?
Placówki partnerskie faktycznie nie mogą zamknąć rachunków lub kart, które zostały otwarte w oddziale banku. Poniżej zamieszczamy link do wyszukiwarki placówek. Prosimy udać się do najbliższego "zielonego' oddziału banku. Nasi doradcy pomogą w zamknięciu konta wraz kartą:  http://www.bzwbk.pl/przydatne-informacje/wyszukiwarka-placowek-i-bankomatow/wyszukiwarka-placowek-i-bankomatow.html

Pozdrawiamy, Zespół Banku Zachodniego WBK

Data: 2013-06-11 04:26:39
Autor: mrobak69
BZWBK partner - czy wszytsko tam załatwię?

ale pytam się co to normalnego klienta obchodzi i po co robicie te placówki partnerskie skoro podstawowych spraw nie można załatwić

wchodzę a tam wszystko tak jak w normalnym oddziale te same reklamy chuck norris się śmieje i lipa - żadnych spraw nieda się załatwić

to może zapytam inaczej - jakie sprawy da się załatwic u partnera?

Data: 2013-06-12 00:59:54
Autor: kks

... przecież napisałem :)

> to może zapytam inaczej - jakie sprawy da się załatwic u partnera?

-- Dziękuję. Pozdrawiam.   Zgred.

Na pewno ustawe o zwiazkach partnerskich - od tego takie placowki - sama nazwa mowi

Data: 2013-06-13 01:17:56
Autor: Zespol BZWBK
W dniu środa, 12 czerwca 2013 09:59:54 UTC+2 użytkownik kks napisał:

Na pewno ustawe o zwiazkach partnerskich - od tego takie placowki - sama nazwa mowi

Na ten moment w placówkach partnerskich nie ma możliwości pełnej systemowej obsługi Klientów oddziałów BZ WBK, ale rozpatrujemy zmianę tego procesu.

Pozdrawiamy, Zespół Banku Zachodniego WBK.

Data: 2013-06-13 11:00:21
Autor: radar
BZWBK partner - czy wszytsko tam załatwię?
W dniu 2013-06-13 10:17, Zespol_BZWBK@bzwbk.pl pisze:
[ciach]

Uprasza się Zespół Banku Zachodniego WBK o cytowanie zgodnie z przyjętymi zasadami :) Dziękuję.

--
radar

BZWBK partner - czy wszytsko tam załatwię?