BZWBK po prostu płakać się chce ...

Data: 2009-05-26 21:38:10
Autor: On
BZWBK po prostu płakać się chce ...
.... mam sobie kredycik odnawialny w BZWBK ( w wysokości 1,2 x pensja),
zgodnie z umową kredycik przedłuża się automatycznie, jeśli nie to wtedy
na 14 przed terminem wypowiadają mi go listownie. 12 maja minął termin, myślałem,
że wszystko automatycznie się przedłuży... hehe nic z tego.
Wczoraj dzwoni wieczorem pani z działu kredytowego mówiąc, że mam kredyt przeterminowany
i blokują mi konto. Dziś wpłynęły pieniążki z pensji - a jakże zablokowane. Pani na infolini
twierdzi, że dostałem w kwietniu zgodę na przedłużenie limitu w koncie ( nie wysyłali mi żadego pisma ) , ale oddział tego nie wpisał do systemu ( teraz ta zgoda już jest nieważna ) i... mam teraz niezły pasztet. Wizyta w oddziale godz. ok 14 - oczywiście Pan dyrektor mnie przeprasza, ale ja nie mam dostępu do konta ! Muszę znów wypełnić wniosek na kredyt odnawialny... Godz. 17.30 pani dzwoni z oddziału, że dziś nic nie uda się załatwić ( przez 3 godziny nie mogą wydać decyzji kredytowej w takim dobrym banku !!! ), może jutro... Więc czekam do tego jutra.  Nic tylko strzelić sobie w łeb.

Data: 2009-05-26 23:27:08
Autor: quwert.xxxxx@xxxxx.gazeta.pl
[...]

Ktoś wyrabia plan sprzedaży (numer ten poznałem jeszcze w pekao) chociaż w
dosyć pokracznym wykonaniu.

Data: 2009-05-28 20:18:15
Autor: On
BZWBK po prostu płakać się chce ...

Ktoś wyrabia plan sprzedaży (numer ten poznałem jeszcze w pekao) chociaż w
dosyć pokracznym wykonaniu.

Zamknąłem to konto Prestiż w BZWBK , było bardzo prestiżowe....

BZWBK po prostu płakać się chce ...