BZWBK po prostu płakać się chce ...

Data: 2009-05-26 23:27:08
Autor: quwert.xxxxx@xxxxx.gazeta.pl
BZWBK po prostu płakać się chce ...
Pan dyrektor mnie przeprasza, ale ja nie mam dostępu do konta ! Muszę znów wypełnić wniosek na kredyt odnawialny... Godz. 17.30 pani dzwoni z oddziału, że dzi¶ nic nie uda się załatwić ( przez 3 godziny nie mog± wydać decyzji kredytowej w takim dobrym banku !!! ), może jutro... Więc czekam do tego jutra.  Nic tylko strzelić sobie w łeb.

Kto¶ wyrabia plan sprzedaży (numer ten poznałem jeszcze w pekao) chociaż w
dosyć pokracznym wykonaniu.

Data: 2009-05-28 20:18:15
Autor: On
BZWBK po prostu płakać się chce ...

Kto¶ wyrabia plan sprzedaży (numer ten poznałem jeszcze w pekao) chociaż w
dosyć pokracznym wykonaniu.

Zamkn±łem to konto Prestiż w BZWBK , było bardzo prestiżowe....

BZWBK po prostu płakać się chce ...