BZWBK - promocja 700zł - cd.

Data: 2013-06-16 14:10:44
Autor: lery.IT
BZWBK - promocja 700zł - cd.
proszę osoby, które dostały premię o info jakie przelewy komu zaliczyli, tj. przelew z osobistego czy firmowego dotyczący wynagrodzenia, czy liczy się tylko tytuł?

oraz czy za wykręcenie 300zł u płaza dają premię, bo w serwisie transakcyjnym i na slipie MCC nie ma.

Data: 2013-06-17 06:12:45
Autor: pws
BZWBK - promocja 700zł - cd.
W dniu niedziela, 16 czerwca 2013 23:10:44 UTC+2 użytkownik lery.IT napisał:
[...]

Już było chyba kilka potwierdzeń, że za zwykłe też dostali po 50...
http://livesmarter.pl/bzwbk-konto-godne-polecenia-promocja-700-zl-czeka-na-ciebie/#comment-6379 (i niżej)

Niektórzy jednak musieli pisać reklamacje: http://blog.bzwbk.pl/2013/03/7709#comment-28611

A co do Płaza - to przecież najzwyklejsza płatność kartą w sklepie, więc niby czemu miała by się nie zaliczać. To nie Rozsądne u Taty-Aliora, gdzie jest wykaz "poprawnych" MCC w regulaminie.

Data: 2013-06-17 08:37:15
Autor: lery.IT
BZWBK - promocja 700zł - cd.
W dniu poniedziałek, 17 czerwca 2013 15:12:45 UTC+2 użytkownik pws napisał:
> [...]

A co do Płaza - to przecież najzwyklejsza płatność kartą w sklepie, więc niby czemu miała by się nie zaliczać. To nie Rozsądne u Taty-Aliora, gdzie jest wykaz "poprawnych" MCC w regulaminie.

Dzięki za link do forum, w płazie zmyliło mnie to, że transakcja za zakupy i płatność nie mogła pójść jedną transakcją, tylko dwoma odrębnymi - a więc teoretycznie byłaby możliwość weryfikacji.

Dzięki!

Data: 2013-06-17 12:10:22
Autor: pws
BZWBK - promocja 700zł - cd.
W dniu poniedziałek, 17 czerwca 2013 17:37:15 UTC+2 użytkownik lery.IT napisał:
[...]

Nie ma sprawy. Teoretycznie więc może i mogą jakoś to sprawdzić, ale przecież regulamin "Nawet 700..." nie wyklucza nigdzie ani płatności w Żabce ani nawet opłacania tam rachunków, więc nie powinno być żadnych problemów.

Data: 2013-06-17 22:00:46
Autor: Zbynek Ltd.
BZWBK - promocja 700zł - cd.
pws napisał(a) :
[...]

Wręcz jest zapis "za towary i usługi"

    Zbyszek
PGP key: 0x1E6680DF

Data: 2013-06-18 00:32:12
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
BZWBK - promocja 700zł - cd.

"Zbynek Ltd." kpnpvp$u4p$1@node2.news.atman.pl

Wręcz jest zapis "za towary i usługi"

Macie oszczędne/skąpe żony czy jesteście samotni? ;)
A może macie tych KGP więcej niż kilka?

Data: 2013-06-17 09:27:43
Autor: lolekanabolek
BZWBK - promocja 700zł - cd.
W dniu 2013-06-16 23:10, lery.IT pisze:

oraz czy za wykręcenie 300zł u płaza dają premię, bo w serwisie transakcyjnym i na slipie MCC nie ma.

kod u płaza to 4900, taki w każdym razie widnieje u mnie w historii kk z aliora
Znaczenie kodu trochę dziwne bo niby jest to sklep z "Narzędziami elektrycznymi, gazowymi, sanitarnymi i wodnymi" (za <http://kodymcc.pl/kody-mcc-zakres-4xxx/>).
Więc moim zdaniem powinno działać z bzwbk

Marcin

Data: 2013-06-17 11:35:24
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
BZWBK - promocja 700zł - cd.

"lery.IT" 8943b1d1-fffe-45f2-ae43-c7359788ddcb@googlegroups.com

[...]

Nieśmiało zauważę, że eksperyment ów może kosztować
25dpln -- jeśli dobrze pojmuje warunki. 2hpln za
polecenie zapłaty i 5dpln za dany miesiąc. Nauka,
zwłaszcza doświadczalna, kosztuje, to wiadomo...
Jeno filozofowanie nie jest kosztowne. [ale i nie
jest użyteczne]

Data: 2013-06-18 04:33:57
Autor: ls
BZWBK - promocja 700zł - cd.
W dniu niedziela, 16 czerwca 2013 23:10:44 UTC+2 użytkownik lery.IT napisał:
oraz czy za wykręcenie 300zł u płaza dają premię, bo w serwisie transakcyjnym i na slipie MCC nie ma.

A ja dolaczam pytanie: placil ktos przez np. PayU w necie karta BZWBK i mu to zaliczyli do tych 300zl?

--
pozdr.
ls

Data: 2013-06-18 16:21:56
Autor: Klebespachtel
BZWBK - promocja 700zł - cd.
W dniu 2013-06-18 13:33, ls pisze:
[...]

Muszą uznać, regulamin nie zabrania. Dodatkowo pytałem ich mailowo i potwierdzili, że płatności kartą w sieci uznają.

Data: 2013-06-18 16:59:07
Autor: xbartx
BZWBK - promocja 700zł - cd.
Dnia Tue, 18 Jun 2013 04:33:57 -0700, ls napisał(a):

A ja dolaczam pytanie: placil ktos przez np. PayU w necie karta BZWBK i
mu to zaliczyli do tych 300zl?

Ja się niedługo przekonam to dam znać.

--
xbartx