BZWBK przebija aliora konto zarabiajace

Data: 2009-04-04 06:52:20
Autor: autor
BZWBK przebija aliora konto zarabiajace
http://www.bzwbk.pl/70241

przy wplywach 1 000 zl na konto , konto zarabiajace jest za darmo, 1% kwoty wydanej przez karte wraca do wlasciciela co daje nam oprocentowanie tej kwoty (przeznaczonej na karte bo tylko w tym celu warto
korzystac z konta) 12% w stosunku rocznym .

Warto zaznaczyc ze przy platnosci internetowej nie wolno klikac na tak przy pytaniu o aktywacje 3d secure bo dojda oplaty za smsy :)

Przy okazji wie ktos czy da sie wylaczyc to pytanie, rozumiem gdy sie raz
zapytaja ale jest to robione praktycznie za kazdym razem nawet po odmowie,
zeby bylo smieszniej zrezygnowac z tego (jak sie ktos zgodzi) mozna dopiero po
6 miesiacach i nikt sie przy kolejnych transakcjach nie pyta i to :)

Data: 2009-04-04 01:07:34
Autor: BK
BZWBK przebija aliora konto zarabiajace
On Apr 4, 8:52 am, " autor"
<niestety_to_konto_jest_zaj...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
[...]

Zarabiajace czy zakupowe z aliora?

Bo zarabiajace, na ktorym daja 50 zl miesiecznie to konto firmowe, a
to z BZ WBK to zwykly ror  z cashback. Podobne jest zakupowe w
aliorze, tez daja 1%.

Ale w życiu cashback bym nie uznal, za rownowaznik oprocentowania 12%
w stosunku rocznym ;-) Trudno wszystko z konta wydac karta ;-)

Data: 2009-04-04 08:20:50
Autor: autor
BZWBK przebija aliora konto zarabiajace
BK <bkapuscinski@gmail.com> napisał(a):
On Apr 4, 8:52=A0am, " autor"
> [...]

Bo zarabiajace, na ktorym daja 50 zl miesiecznie to konto firmowe, a
to z BZ WBK to zwykly ror  z cashback. Podobne jest zakupowe w

Ale w =BFyciu cashback bym nie uznal, za rownowaznik oprocentowania 12%
w stosunku rocznym ;-) Trudno wszystko z konta wydac karta ;-)

no zakupowe :) skrot myslowy.
Konto oczywiscie tylko doplatnosci karta, nadwyzke do eurobanku i
ewewentualnie na konto oszczednosciowe gdziekolwiek. --

Data: 2009-04-04 10:59:43
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
 autor wrote:

no zakupowe :) skrot myslowy.
Konto oczywiscie tylko doplatnosci karta, nadwyzke do eurobanku i
ewewentualnie na konto oszczednosciowe gdziekolwiek.

E tam - wydaje mi się, że ror w eurobanku i KK z cashbackiem w Aliorze
to jeszcze lepsze rozwiązanie. :-)

--
MiCHA

Data: 2009-04-04 09:10:17
Autor:
Przemyslaw Kwiatkowski <micha@micha.waw.pl> napisał(a):
 autor wrote:

> no zakupowe :) skrot myslowy.
> Konto oczywiscie tylko doplatnosci karta, nadwyzke do eurobanku i
> ewewentualnie na konto oszczednosciowe gdziekolwiek. E tam - wydaje mi się, że ror w eurobanku i KK z cashbackiem w Aliorze
to jeszcze lepsze rozwiązanie. :-)

do momentu skonczenia limitu na karcie lub wydatku przewyzszajacego limit :) oba rozwiazania sa dobre --

Data: 2009-04-04 11:36:07
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
niestety_to_konto_jest_zajete.SKASUJ@gazeta.pl wrote:

[...]

Że jak? A debetówki to niby nie musisz zasilać? Po prostu wpłacasz
potrzebną kwotę na rachunek karty i używasz jej dalej. A jak nadpłacisz,
to możesz wydać ponad limit.

oba rozwiazania sa dobre

Nie, bo w przypadku KK zarabiasz jeszcze na odsetkach w grace period. No
i nie musisz z góry przekazywać kasy na nisko oprocentowane konto (no
chyba że chcesz wydać ponad limit, ale wtedy i tak przelewasz tylko
różnicę, a nie całość)

--
MiCHA

Data: 2009-04-04 11:53:52
Autor: Szymon
[...]

Wszystko prawda. Mały minus jest taki, że zwykle papierków trzeba nanieść zdecydowanie więcej w przypadku KK niż w przypadku ror. Do tego bez odpowiednich obrotów KK w aliorze bywa dość droga w stosunku do tego z ror. No i jej zabezpieczenie też troszkę słabsze.

Data: 2009-04-04 11:03:36
Autor: Szymon
BZWBK przebija aliora konto zarabiajace
Ale w życiu cashback bym nie uznal, za rownowaznik oprocentowania 12%
w stosunku rocznym ;-) Trudno wszystko z konta wydac karta ;-)
-- -- -- -- -- -- -- -- -

Choćby dlatego, że obsługa karty kosztuje 18zł/rok, a trzymane na koncie pieniadze nie procentują jak w przypadku KK.

Data: 2009-04-04 09:13:33
Autor:
Szymon <nospam@o2.pl> napisał(a):
[...]

pierwsze dwa lata sa bezplatne (karta visa do konta w bzwbk)

Data: 2009-04-04 11:24:20
Autor: Szymon
BZWBK przebija aliora konto zarabiajace
pierwsze dwa lata sa bezplatne (karta visa do konta w bzwbk)

Opłata za kartę tak, ale jej obsługa to 1,50zł/mc i jakoś nie dostrzegłem zwolnienia z tej opłaty.

Data: 2009-04-04 10:12:02
Autor: autor
> [...]

Opłata za kartę tak, ale jej obsługa to 1,50zł/mc i jakoś nie dostrzegłem zwolnienia z tej opłaty.

tak faktycznie, nie zauwazylem, choc nie zmienia to faktu ze po wydaniu
powyzej 150 zl jest sie na plus. Z ofert bankowych dotyczacych tego typu kart
debetowych (czyli w porownaniu z aliorem) jest najlepsza. KK, jest rzeczywiscie lepsza, ile ktos posiada karte :) Piszac obie oferty sa dobre nie pisalem wprzeciez ze obie sa rowne :) --

BZWBK przebija aliora konto zarabiajace