BZWBK - regionalizacja ?

Data: 2010-04-07 10:02:08
Autor: Krzysztof
BZWBK - regionalizacja ?

"Mithos" <fake@adres.pl> wrote in message news:hpgf52$dja$1news.onet.pl...
Czy w przypadku BZWBK obowiązuje regionalizacja ? Przez regionalizację rozumiem sytuację, że w przypadku gdy w placówce X założę rachunek, to w placówce Y będę miał problemy aby cokolwiek załatwić (np. rachunek zamknąć).
Moje pytanie wynika stąd, że w BZWBK podobno niewiele da się załatwić bez wizyty w oddziale.

Z mojego doświadczenia wynika, że regionalizacja istnieje np. w PKO BP oraz BGŻ, natomiast w wielu innych bankach np. Multibank, Citi kompletnie nie ma znaczenie co i gdzie robimy.

Mam nadzieję, że jasno opisałem o co mi chodzi :)

nie ma zadnej regionalizacji, nawet jak otwierasz rach. on-line to przypisuje go do placowki, w ktorej byl otwarty rachunek, do ktorego ustawiono dostep lub jest jakas inna zasada wyboru akurat tego oddzialu. Zamykac mozna w dowolnym oddziale, przecwiczylem to na sobie.

BZWBK - regionalizacja ?