BZWBK - regionalizacja ?

Data: 2010-04-07 13:31:31
Autor: Gosc
BZWBK - regionalizacja ?
Mithos pisze:
Czy w przypadku BZWBK obowiązuje regionalizacja ? Przez regionalizację rozumiem sytuację, że w przypadku gdy w placówce X założę rachunek, to w placówce Y będę miał problemy aby cokolwiek załatwić (np. rachunek zamknąć).
Moje pytanie wynika stąd, że w BZWBK podobno niewiele da się załatwić bez wizyty w oddziale.

Z mojego doświadczenia wynika, że regionalizacja istnieje np. w PKO BP oraz BGŻ, natomiast w wielu innych bankach np. Multibank, Citi kompletnie nie ma znaczenie co i gdzie robimy.

Mam nadzieję, że jasno opisałem o co mi chodzi :)

To zależy kiedy otworzyłeś rachunek. Parę lat temu wprowadzili tak zwany "podpis elektroniczny" czyli zwykły skan podpisu wczytany do systemu. Jeśli masz konto zakładane przed okresem wprowadzenie przed okresem skanowania podpisu i nie uzupełniłeś go w między czasie odwiedzając macierzystą placówkę to w innej placówce nic nie zdziałasz.

Data: 2010-04-07 04:43:59
Autor: Krzysiek
BZWBK - regionalizacja ?
On 7 Kwi, 13:31, Gosc <a...@a.a> wrote:
. Parę lat temu wprowadzili tak zwany
"podpis elektroniczny" czyli zwykły skan podpisu wczytany do systemu.
Je¶li masz konto zakładane przed okresem wprowadzenie przed okresem
skanowania podpisu i nie uzupełniłe¶ go w między czasie odwiedzaj±c
macierzyst± placówkę to w innej placówce nic nie zdziałasz.

To było chyba wiele lat temu, tak z 6 co najmniej.

BZWBK - regionalizacja ?