BZWBK traktuje ludzi jak przestepców

Data: 2010-01-21 16:14:43
Autor: Valdi
BZWBK traktuje ludzi jak przestepców
"wspolna-flaszka.pl" news:hj9pkg$gve$1inews.gazeta.pl

Czy zachowanie pracownika banku bylo normalne?

A czy twoje hobby jest normalne? ;)
Może warto przerzucić się na znaczki, numizmaty itp - napewno będzie mniej
kłopotliwe.

PS.
Ja kolekcjonuję pieniądze i pewne elementy z szeroko rozumianej
birofilistyki :) Tobie też polecam - przynajmniej to pierwsze :)

Data: 2010-01-21 16:19:12
Autor: wspolna-flaszka.pl

Użytkownik "Valdi" <Valdi@valdi.pl> napisał w wiadomości news:hj9pfc$aio$1news.interia.pl...
[...]

to ze zbieralnie kart moze nie byc dla wszystkich normalne OK - sam sie z tego smieje bo zaczelo sie niewinnie od alle karty, ale czy potraktowanie w taki sposob klienta w banku
jest na miejscu zwlaszcza sugerowanie wprost ze moze byc przestepca ? :)
konto24.pl przypadkiem otworzylem jak wyskoczyla reklama ale karty na allegro
konto<30 bo chcialem pierwsza maestro :)
a wydajesz i zarabiasz juz nie dla karty, ja mysle ze jak ktos ma z tym problem (bzwbk) to powinien uniemozliwic zalozenie drugiego konta
a nie klientow ponizac.

PS.
Ja kolekcjonuję pieniądze i pewne elementy z szeroko rozumianej
birofilistyki :) Tobie też polecam - przynajmniej to pierwsze :)

:-)

Data: 2010-01-21 16:20:33
Autor: wspolna-flaszka.pl
BZWBK traktuje ludzi jak przestepców
myslalem ze juz nic nie przebije typa z toyota bank ktory do mnie dzwonil i sie pytal czemu nie ktzystam z ich debetowki
ona taka ladna wypukla :)

Data: 2010-01-21 16:29:19
Autor: paranoix
W dniu 2010-01-21 16:14, Valdi pisze:
[...]

Ocenę normalności bądź też jej braku w przypadku hobby pozostawmy zainteresowanemu, ewentualnie jego lekarzowi ;)

Ja zbieram stare telefony komórkowe :)

Zgadzam się z wspólną flaszką, że pracownicy banku NIC do tego ile i jakich mam kont, a swoje głupie komentarze powinna zachować dla siebie. Jest to wyłączna sprawa klienta, jak korzysta z usług dla ludności, i o ile nie łamie regulaminu, nie ma obowiązku się z tego tłumaczyć. Ja bym poszedł nawet o krok dalej - poinformował, zgodnie z prawdą, że celem założenia tylu kont jest wzbogacenie kolekcji plastików obserwując przy tym płynne przejścia tonalne z barwy białej do czerwonej ;) Jeśli bank nie chce, by klienci zakładali tyle kont, może to ograniczyć. Skoro nie ogranicza, można zakładać :)

Data: 2010-01-22 00:06:47
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
BZWBK traktuje ludzi jak przestepców

"Valdi" hj9pfc$aio$1@news.interia.pl

A czy twoje hobby jest normalne? ;)

Żadne hobby nie jest normalne. :) (dlatego ja nie mam żadnego)

Data: 2010-01-22 08:33:07
Autor: XYZ
On 2010-01-22 00:06, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

"Valdi" hj9pfc$aio$1@news.interia.pl

A czy twoje hobby jest normalne? ;)

Żadne hobby nie jest normalne. :) (dlatego ja nie mam żadnego)

Oj masz, masz. Może ty tego nie uważasz za hobby, ale samo pisanie na grupy w stylu jaki to robisz można już co najmniej nazwać w ten sposób.

Data: 2010-01-22 10:18:25
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
BZWBK traktuje ludzi jak przestepców

"XYZ" hjbkbm$oph$1@news.onet.pl

Żadne hobby nie jest normalne. :) (dlatego ja nie mam żadnego)

Oj masz, masz. Może ty tego nie uważasz za hobby, ale samo pisanie na grupy w stylu jaki to robisz można już co najmniej nazwać w ten sposób.

   hobby [wym. hobbi] n ndm

   <<szczególne upodobanie do czegoś, ulubione zajęcie,
   któremu się poświęca wolny czas; konik, pasja>>

   Mieć jakieś hobby.
   Filatelistyka to jego hobby.
   ang.

Nie piszę z upodobania i nie piszę w wolnym czasie. :)
Piszę, albowiem :) muszę pisać. Podobnie z jedzeniem czy oddychaniem.
Wprawdzie arcybiskup Ozorowski próbuje oduczyć ;) mnie i oddychania
(bo mu za ciasno na świecie wraz ze mną) i jedzenia, ale i jem,
i piszę, i oddycham -- z konieczności. :)

BZWBK traktuje ludzi jak przestepców