Data: 2010-01-21 07:27:16 | |
Autor: Jarek Andrzejewski | |
BZWBK traktuje ludzi jak przestepców | |
On 21 Sty, 15:50, "wspolna-flaszka.pl" <przemyslaw.roki...@gazeta.pl>
wrote: Dodatkowo powiem ze zamkniecie kazdego rachunku trwa 10 minut i babka To już chyba lepiej polecony nadać... -- pozdrawiam, Jarek Andrzejewski |
|
Data: 2010-01-21 16:32:44 | |
Autor: wspolna-flaszka.pl | |
BZWBK traktuje ludzi jak przestepców | |
Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <ptja.pl@googlemail.com> napisał w wiadomości news:902e32c0-3c14-4d5c-b52e-9f444e441522e16g2000yqc.googlegroups.com... On 21 Sty, 15:50, "wspolna-flaszka.pl" <przemyslaw.roki...@gazeta.pl> wrote: Dodatkowo powiem ze zamkniecie kazdego rachunku trwa 10 minut i babka To już chyba lepiej polecony nadać... tak tez zrobie z 7 rachunkami oszczednosciowymi po 3 kontach osobistych mialem dosc :) |
|
Data: 2010-01-21 17:11:54 | |
Autor: RobertS | |
BZWBK traktuje ludzi jak przestepców | |
teraz na grupę piszą ludziska z BZWBK, mam nadzieje, ze jakoś się do tego co napisałeś ustosunkują... ;-)
a swoją drogą napisałbym do rzecznik.klienta@bzwbk.pl i zapytal czy wysuwane przez pracownice insynuacje są normalną procedurą? -- pozdrawiam RobertS |
|
Data: 2010-01-21 08:46:53 | |
Autor: Jacenty | |
BZWBK traktuje ludzi jak przestepców | |
Flaszka, koniecznie napisz do rzecznika klienta tego banku adres:
rzecznik.klienta@bzwbk.pl , po to on jest. Insynuacji i łamania procedur bankowych nie należy tolerować. Pani pseudo bankier ma szczęście, że nie trafiła na mnie, bo dyrektor oddziału usłyszałby kilka ostrych słów na ten temat. Swoją drogą myślałem że pod względem opryskliwości i nieuprzejmości nic nie przebije pracowników oddziału 1 BZWBK w Gdańsku, a tu proszę - Sopot też nie lepszy. |
|
Data: 2010-01-21 18:34:10 | |
Autor: Ranger | |
BZWBK traktuje ludzi jak przestepców | |
Jacenty pisze:
Swoją drogą myślałem że pod względem opryskliwości i nieuprzejmościbo ta babeczka była z Gdańska, tylko ją karnie odesłali za insynuacje do placówki w Sopocie :)begin:vcard fn:Ranger n:;Ranger email;internet:news@finaro.pl x-mozilla-html:TRUE version:2.1 end:vcard |
|
Data: 2010-01-21 19:51:23 | |
Autor: witrak() | |
BZWBK traktuje ludzi jak przestepców | |
On 2010-01-21 17:11, RobertS wrote:
teraz na grupę piszą ludziska z BZWBK, mam nadzieje, ze jakoś się do tego co napisałeś ustosunkują... ;-) He, he, he... Ja kiedyś korespondowałem z rzecznikiem praw klienta w BZWBK - w paru sprawach. Sprawy były ewidentne i nie aż tak bardzo krytyczne, ale - podobnie jak wielu tutaj - nie lubię, jak mnie robią w konia [szło m.in. o to że przez kilka miesięcy blokady na kk, obciążenia i wolny limit nie sumowały się do limitu kk a po każdorazowej interwencji i naprawie tego stanu - pojawiał się on znowu]. I cóż mi Pan (Niedo)Rzecznik odpowiedział ? Wyjaśnił, że to przecież nic wielkiego i że nie powinienem denerwować - się i pracowników BZWBK, a w ogóle on w opisanych przypadkach (wspomnianym i innych) nie widzi nic zdrożnego, podobnie jak w tym, że na pierwsze pismo nie dostałem odpowiedzi w ogóle. Więc, żeby mi tu nikt nie okazał się naiwniakiem ! Rzecznik jest po to, aby objaśnić klientowi dlaczego nie ma racji :-)) witrak() |
|
Data: 2010-01-21 20:29:31 | |
Autor: Valdi | |
BZWBK traktuje ludzi jak przestepców | |
"witrak()" news:hja8cc$o9h$1nemesis.news.neostrada.pl
Więc, żeby mi tu nikt nie okazał się naiwniakiem ! Rzecznik jest po IMHO to chyba standard w "naszych" bankach. Udowodnić (na szczęście nie wszyscy się na to łapią) klientowi, że jest debilem i nie ma racji, ale zrobić to w taki sposób (przynajmniej się starają niektórzy) aby się nie połapał, że dla banku i osoby, która mu odpisuje na korespondencję jest pospolitym intruzem, dla którego trzeba odstawić kubek gorącej kawki i wystukać kilka słów/zdań w oparciu o jakiś tam formularz do korespondencji na linii rzecznik klienta - klient :) |
|
Data: 2010-01-21 21:32:17 | |
Autor: RobertS | |
BZWBK traktuje ludzi jak przestepców | |
a ja z ww. rzecznikiem mam jak najlepsze doświadczenia, piszę emila i dostaję odp. listem poleconym, za każdym razem reklamacja rozpatrzona pozytywnie -- pozdrawiam RobertS |