Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes.banki   »   BZWBK traktuje ludzi jak przestepców

BZWBK traktuje ludzi jak przestepców

Data: 2010-01-21 07:27:16
Autor: Jarek Andrzejewski
BZWBK traktuje ludzi jak przestepców
On 21 Sty, 15:50, "wspolna-flaszka.pl" <przemyslaw.roki...@gazeta.pl>
wrote:

Dodatkowo powiem ze zamkniecie kazdego rachunku trwa 10 minut i babka
wypisuje blankiet recznie, wiec jak ktos ma wyklikanych 30 rachunkow
oszczednosiowych to jego wizyta w przypadku zamkniecia potrwa 300 minut
conajmniej o ile nie zostanie wyniesiony przez ludzi w kominiarkach :-)

To już chyba lepiej polecony nadać...

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2010-01-21 16:32:44
Autor: wspolna-flaszka.pl
BZWBK traktuje ludzi jak przestepców

Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <ptja.pl@googlemail.com> napisał w wiadomości news:902e32c0-3c14-4d5c-b52e-9f444e441522e16g2000yqc.googlegroups.com...
On 21 Sty, 15:50, "wspolna-flaszka.pl" <przemyslaw.roki...@gazeta.pl>
wrote:

Dodatkowo powiem ze zamkniecie kazdego rachunku trwa 10 minut i babka
wypisuje blankiet recznie, wiec jak ktos ma wyklikanych 30 rachunkow
oszczednosiowych to jego wizyta w przypadku zamkniecia potrwa 300 minut
conajmniej o ile nie zostanie wyniesiony przez ludzi w kominiarkach :-)

To już chyba lepiej polecony nadać...



tak tez zrobie z 7 rachunkami oszczednosciowymi po 3 kontach osobistych mialem dosc :)

Data: 2010-01-21 17:11:54
Autor: RobertS
BZWBK traktuje ludzi jak przestepców
teraz na grupę piszą ludziska z BZWBK, mam nadzieje, ze jakoś się do tego co napisałeś ustosunkują... ;-)

a swoją drogą napisałbym do rzecznik.klienta@bzwbk.pl i zapytal czy wysuwane przez pracownice insynuacje są normalną procedurą?


--
pozdrawiam
RobertS

Data: 2010-01-21 08:46:53
Autor: Jacenty
BZWBK traktuje ludzi jak przestepców
Flaszka, koniecznie napisz do rzecznika klienta tego banku adres:
rzecznik.klienta@bzwbk.pl , po to on jest. Insynuacji i łamania
procedur bankowych nie należy tolerować. Pani pseudo bankier ma
szczęście, że nie trafiła na mnie, bo dyrektor oddziału usłyszałby
kilka ostrych słów na ten temat.
Swoją drogą myślałem że pod względem opryskliwości i nieuprzejmości
nic nie przebije pracowników oddziału 1 BZWBK w Gdańsku, a tu proszę -
Sopot też nie lepszy.

Data: 2010-01-21 18:34:10
Autor: Ranger
BZWBK traktuje ludzi jak przestepców
Jacenty pisze:
Swoją drogą myślałem że pod względem opryskliwości i nieuprzejmości
nic nie przebije pracowników oddziału 1 BZWBK w Gdańsku, a tu proszę -
Sopot też nie lepszy.

bo ta babeczka była z Gdańska, tylko ją karnie odesłali za insynuacje do placówki w Sopocie :)begin:vcard
fn:Ranger
n:;Ranger
email;internet:news@finaro.pl
x-mozilla-html:TRUE
version:2.1
end:vcard

Data: 2010-01-21 19:51:23
Autor: witrak()
BZWBK traktuje ludzi jak przestepców
On 2010-01-21 17:11, RobertS wrote:
teraz na grupę piszą ludziska z BZWBK, mam nadzieje, ze jakoś się do tego co napisałeś ustosunkują... ;-)

a swoją drogą napisałbym do rzecznik.klienta@bzwbk.pl i zapytal czy wysuwane przez pracownice insynuacje są normalną procedurą?

He, he, he...
Ja kiedyś korespondowałem z rzecznikiem praw klienta w BZWBK -  w paru sprawach. Sprawy były ewidentne i nie aż tak bardzo krytyczne, ale - podobnie jak wielu tutaj - nie lubię, jak mnie robią w konia [szło m.in. o to że przez kilka miesięcy blokady na kk, obciążenia i wolny limit nie sumowały się do limitu kk a po każdorazowej interwencji i naprawie tego stanu - pojawiał się on znowu].

I cóż mi Pan (Niedo)Rzecznik odpowiedział ? Wyjaśnił, że to przecież nic wielkiego i że nie powinienem denerwować - się i pracowników BZWBK, a w ogóle on w opisanych przypadkach (wspomnianym i innych) nie widzi nic zdrożnego, podobnie jak w tym, że na pierwsze pismo nie dostałem odpowiedzi w ogóle.

Więc, żeby mi tu nikt nie okazał się naiwniakiem ! Rzecznik jest po to, aby objaśnić klientowi dlaczego nie ma racji :-))

witrak()

Data: 2010-01-21 20:29:31
Autor: Valdi
BZWBK traktuje ludzi jak przestepców
"witrak()" news:hja8cc$o9h$1nemesis.news.neostrada.pl

Więc, żeby mi tu nikt nie okazał się naiwniakiem ! Rzecznik jest po
to, aby objaśnić klientowi dlaczego nie ma racji :-))

IMHO to chyba standard w "naszych" bankach. Udowodnić (na szczęście nie
wszyscy się na to łapią) klientowi, że jest debilem i nie ma racji, ale
zrobić to w taki sposób (przynajmniej się starają niektórzy) aby się nie
połapał, że dla banku i osoby, która mu odpisuje na korespondencję jest
pospolitym intruzem, dla którego trzeba odstawić kubek gorącej kawki i
wystukać kilka słów/zdań w oparciu o jakiś tam formularz do korespondencji
na linii rzecznik klienta - klient :)

Data: 2010-01-21 21:32:17
Autor: RobertS
BZWBK traktuje ludzi jak przestepców


Więc, żeby mi tu nikt nie okazał się naiwniakiem ! Rzecznik jest po to, aby objaśnić klientowi dlaczego nie ma racji :-))

witrak()

a ja z ww. rzecznikiem mam jak najlepsze doświadczenia, piszę emila i dostaję odp. listem poleconym, za każdym razem reklamacja rozpatrzona pozytywnie

--
pozdrawiam
RobertS

BZWBK traktuje ludzi jak przestepców

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona