BZWBK traktuje ludzi jak przestepców

Data: 2010-01-21 19:04:31
Autor: xbartx
BZWBK traktuje ludzi jak przestepców
Dnia Thu, 21 Jan 2010 15:50:50 +0100, wspolna-flaszka.pl napisał(a):

Czy zachowanie pracownika banku bylo normalne?

Całkiem możliwe, że w przypadku BZWBK tak ;)

Ja tam miałem swoje 5 minut z nimi i mi starczy, powtarzałem i będę powtarzał, żeby się trzymać od nich jak najdalej, jeżeli tylko się da.

--
xbartx

Data: 2010-01-21 20:25:27
Autor: Valdi
BZWBK traktuje ludzi jak prz estepcĂłw
"xbartx" news:hja8fv$s9v$2inews.gazeta.pl

> [...]

Ja tam miałem swoje 5 minut z nimi i mi starczy, powtarzałem i będę
powtarzał, żeby się trzymać od nich jak najdalej, jeżeli tylko się da.

Jest wiele racji w tym co piszesz. BZ WBK to idealny bank do tego by
przyjść, wpłacić kasę w okienku bądź przelewem i o niej zapomnieć. A jak już
sobie o niej przypomnimy to pójść do oddziału, wypłacić i pożegnać się bez
Ĺźalu :)
Wszelkie bardziej skomplikowane operacje mogą człowieka przyprawić o
nerwice. Mimo wszystko mam do nich jakiś sentyment ;)

Data: 2010-01-22 10:05:39
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
BZWBK traktuje ludzi jak przestepców

"Valdi" hja8cr$rpe$1@news.interia.pl

Wszelkie bardziej skomplikowane operacje mogą człowieka przyprawić o
nerwice. Mimo wszystko mam do nich jakiś sentyment ;)

A te ,,bardziej skomplikowane operacje'' to na przykład zamknięcie konta?

Data: 2010-01-22 11:57:33
Autor: Valdi
BZWBK traktuje ludzi jak przestepców
"Eneuel Leszek Ciszewski" news:hjbq3p$bjc$1inews.gazeta.pl

A te ,,bardziej skomplikowane operacje'' to na przykład zamknięcie konta?

Jak czytam to co piszą inni to trochę mnie to przeraża, ale ja osobiście mam
całkiem pozytywne doświadczenia.
Zanim otworzyłem u nich walutowe posiadałem m. in. rachunek oszczędnościowy.
Kiedy postanowiłem wziąć rozwód z BZ WBK nie miałem żadnych problem z
zamknięciem, nagabywaniem na zostanie itp. Pani się tylko zapytała czemu
zamykam, odpowiedziałem, że już nie potrzebują tego konta bo przeniosłem się
do konkurencji - wystarczyło. Kilka miesięcy nie miałem z nimi nic wspólnego
aby na powrót się z nimi związać po przez konto walutowe.

Nie zmienia to jednak faktu, że mimo to że darzę ich sympatią (zielony
kolorek tak na mnie chyba działa) to raczej z walutowego prędzej czy później
też zrezygnuję - z wygody. Blisko mojego "kwadratu" pojawił się ING, który
oferuje mi to samo co BZ WBK - darmowe prowadzenie konta walutowego no i nie
będę musiał teraz spacerować ponad 15 minut do oddziału by wyciągnąć
pieniądze :)

Data: 2010-01-25 02:01:37
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
BZWBK traktuje ludzi jak przestepców

"Valdi" hjbupk$lpe$1@news.interia.pl

też zrezygnuję - z wygody. Blisko mojego "kwadratu" pojawił się ING, który
oferuje mi to samo co BZ WBK

O tak!! ING oferuje to samo co BZ WBK -- kupę :) nerwów. :)
Powiem więcej -- oferta ING jest bogatsza. ING albowiem oferuje przepychanki. :)

Data: 2010-01-25 08:43:53
Autor: Valdi
BZWBK traktuje ludzi jak przestepców
"Eneuel Leszek Ciszewski" news:hjiql3$141$1inews.gazeta.pl

> [...]

O tak!! ING oferuje to samo co BZ WBK -- kupę :) nerwów. :)
Powiem więcej -- oferta ING jest bogatsza. ING albowiem oferuje

Szczególnie kiedy konto walutowe ma głównie służyć do przyjmowania wpłat
bezgotówkowych (zza granicy) i wypłat gotówkowych waluty w oddziale -
problemów będzie co niemiara ;)

Data: 2010-01-22 16:22:18
Autor: Paweł
Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

[...]

dokladnie, jak zamykalem tam konto walutowe na ktorym od kilku miesiecy
mialem dokladnie 0 EUR, to sie pojawil problem, bo "system" nie pozwolil
pani zamknac ze wzgledu na ujemne saldo, ktorego nie bylo widac.
dopiero po kilkunastu minutach gmerania w systemie i telefonie na helpdesk
pani dotarla do jakiejs tajnej zakladki z drugim poprawnym ujemnym saldem.
faktycznie z pustego konta ktore mialem pobrala sie oplata za ubezpiecznie
karty, tylko ja nadal widzialem 0, a w czelusciach systemu byl minus.
zaplacilem w kasie te 8 zlotych z groszami, wypelnilem specjalny druczek
zamkniecia z pierdyliardem numerkow (bo pani/system nie umie takiego
druczka wydrukowac i sie trzeba jebac recznie na samokopiujacym papierku)
i juz 3 miesiace pozniej konto zostalo zamkniete. amen.

Data: 2010-01-22 16:27:47
Autor: Valdi
BZWBK traktuje ludzi jak prz estepcĂłw
"Paweł" news:hjcg03$n8q$1atlantis.news.neostrada.pl

> [...]

druczka wydrukowac i sie trzeba jebac recznie na samokopiujacym papierku)
i juz 3 miesiace pozniej konto zostalo zamkniete. amen.

Też będę zamykał walutowe w BZ WBK, po tym co tutaj napisałeś dochodzę do
wniosku, że najrozsądniej będzie zostawić na nim do dnia otwarcia
równowartości 50 bądź 100 euro (równa kwota) aby w dniu zamknięcia ją sobie
odebrać w kasie.

Czytam wasze posty i dochodzę do wniosku, że coraz gorzej się dzieje w
bekającym W.

Data: 2010-01-22 16:30:01
Autor: Valdi
BZWBK traktuje ludzi jak prz estepcĂłw
"Valdi" news:hjcejo$7mc$1news.interia.pl

[...]

I jeszcze jedna kwestia - czy pełnomocnik do rachunku jest potrzeby w
trakcie zamykania konta? :)
Po przeczytaniu wypowiedzi niektórych użytkowników dochodzę do wniosku, że u
zielonych wszystko jest moĹźliwe.

PS.
Ich właścicielem jest AIB - czy ktoś może mi powiedzieć czemu w oddziałach
nie można wprowadzić choć namiastki tej obsługi z jaką spotyka się klient w
Irlandii? :)

Data: 2010-01-22 23:44:35
Autor: Erazmus
On 22 Sty, 16:27, "Valdi" <Va...@valdi.pl> wrote:
> [...]

odebrać w kasie.

Czytam wasze posty i dochodzę do wniosku, że coraz gorzej się dzieje w

Kolega z pracy ma nieszczęście mieć swój rachunek w BZ WBK i  nie chcą
go obsługiwać w innym oddziale niż w tym który założył konto.
Podsunąłem mu pomysł żeby przeniósł swój rachunek do oddziału który ma
teraz pod nosem co w wielu bankach nie jest  żadnym problemem.
Zadzwonił na infolinie i dowiedział się że musi się udać do oddziału
gdzie założył rachunek :)
Może zdychający AIB w końcu sprzeda Bzdet Wbk i ktoś zrobi w nim w
końcu porządek.

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2010-01-23 09:40:27
Autor: RobertS
BZWBK traktuje ludzi jak przestepców

Kolega z pracy ma nieszczęście mieć swój rachunek w BZ WBK i  nie chcą
go obsługiwać w innym oddziale niż w tym który założył konto.

co to znaczy, że nie chcą go obsługiwać w innym oddziale?
system jest scentralizowany i w każdym oddziale widać to samo...

ja swój rachunek założyłem w wawie a wszystko załatwiam w placówce w Poznaniu i nie ma najmniejszych problemów z czymkolwiek

RobertS

Data: 2010-01-23 01:16:18
Autor: Erazmus
On 23 Sty, 09:40, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:
> [...]

ja swój rachunek założyłem w wawie a wszystko załatwiam w placówce w
Poznaniu i nie ma najmniejszych problemów z czymkolwiek

No widać są równi i równiejsi ;) Kolegę zawszę odsyłają do placówki
macierzystej ale trochę go podkręciłem i będzie starał się przenieś
rachunek do najbliższej placówki.

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2010-01-23 14:48:08
Autor: RobertS
[...]

miałem sytuację, że c-la wysłała jakieś papiery do placówki, w której założyłem konto zamiast do tej, do której chciałem (czyli mi najbliższej), jeden tel. wystarczył i pocztą wewn. dokumenty trafiły tam gdzie miały trafić...jednak się da

RobertS

ps
może kolega ma do czynienia z byłymi placówkami BZ? tam zawsze były jakieś niezrozumiałe problemy...

Data: 2010-01-23 08:33:36
Autor: Erazmus
On 23 Sty, 14:48, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:
> No wida s r wni i r wniejsi ;) Koleg zawsz odsy aj do plac wki
> macierzystej ale troch go podkr ci em i b dzie stara si przenie
> rachunek do najbli szej plac wki.

> --
> pozdrawiam,
> Erazmus

mia em sytuacj , e c-la wys a a jakie papiery do plac wki, w kt rej
za o y em konto zamiast do tej, do kt rej chcia em (czyli mi
najbli szej), jeden tel. wystarczy i poczt wewn. dokumenty trafi y tam
gdzie mia y trafi ...jednak si da

Poprosił o przesłanie karty do najbliższej placówki i trwało to 2
tygodnie. Faktycznie się da ale chyba nie o to chodzi klientowi..

pozdrawiam
RobertS

ps
mo e kolega ma do czynienia z by ymi plac wkami BZ? tam zawsze by y
jakie niezrozumia e problemy...

Chodzi o placówki we Wrocławiu więc jak najbardziej jest to BZ  a
dokładnie placówki na Rynku i Pl Grunwaldzkim.

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2010-01-23 20:39:24
Autor: RobertS
[...]

no to wszystko jasne, tyle lat po fuzji, a placówki dawnego BZ nadal straszą klientow...

to co zostalo po BZ powinni zaorac i otworzyc jeszcze raz...po nowemu

RobertS

Data: 2010-01-24 14:37:24
Autor: krzysztof_krawczyk@gazeta.pl
BZWBK traktuje ludzi jak przestepców
We wtorek zamówiłem w oddziale BZWBK kartę Maestro Payback w zamian za
Visę do konta24.pl
W piątek karta się pojawiła w systemie transakcyjnym, ale w
towarzystwie opłaty za użytkowanie karty. Ściągnęli mi z konta 25 zł.
Wg TOiP nie powinienem płacić za tą kartę, a i wcześniej pamiętam
maile i listy od nich, że zamiana jest za darmo i takie tam. Dziady
kalwaryjskie i tyle. Nie wiem co się dzieje, ale od pewnego czasu nie
udało mi się jeszcze ani jednego produktu bankowego nabyć bez
obowiązkowej reklamacji.

Data: 2010-01-25 02:04:22
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
BZWBK traktuje ludzi jak przestepców

<krzysztof_krawczyk@gazeta.pl> 5de253eb-362c-43d9-a40b-818550733daa@f12g2000yqn.googlegroups.com

: maile i listy od nich, że zamiana jest za darmo i takie tam.
: Dziady kalwaryjskie

Skąd takie określenie? :)

: i tyle. Nie wiem co się dzieje, ale od pewnego czasu nie
: udało mi się jeszcze ani jednego produktu bankowego nabyć
: bez obowiązkowej reklamacji.

Ktoś tu pisze o tym,że każdą reklamację rozpatrują po myśli klienta.
W takim razie -- po co w ogóle zaczynają spory? :)

Data: 2010-01-25 00:39:03
Autor: krzysztof_krawczyk@gazeta.pl
BZWBK traktuje ludzi jak przestepców
On 25 Sty, 02:04, "Eneuel Leszek Ciszewski"
<pro...@czytac.fontem.lucida.console> wrote:
<krzysztof_krawc...@gazeta.pl> 5de253eb-362c-43d9-a40b-818550733...@f12g2000yqn.googlegroups.com

: maile i listy od nich, że zamiana jest za darmo i takie tam.
: Dziady kalwaryjskie

Skąd takie określenie? :)

Bo sępią :P

[...]

Pewnie dlatego, że nie każdy klient zgłasza problem. Ludzie często
machają ręką na "drobne" kwoty. W bankach wiedzą o tym, że to część
kwot niesłusznie pobranych uda im się zatrzymać na dobre dla siebie.

Data: 2010-01-25 16:48:53
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
BZWBK traktuje ludzi jak przestepców

<krzysztof_krawczyk@gazeta.pl> b3a70ddf-f0b8-4898-a6f1-c4434190b434@f12g2000yqn.googlegroups.com

[...]

Czyli na zasadzie -- kradnę, ale jeśli mnie złapią, to oddam tylko
część tego, co ukradłem i nie poniosę dodatkowych konsekwencji?

Data: 2010-01-25 02:53:08
Autor: Zespol_BZWBK
BZWBK traktuje ludzi jak przestepców
On Jan 24, 11:37 pm, "krzysztof_krawc...@gazeta.pl"
<krzysztof_krawc...@gazeta.pl> wrote:
[...]

Klienci naszego banku mogą zawnioskować o kartę MasterCard PAYBACK
jako kartę dodatkową do posiadanego konta. W takim wypadku za kartę
pobrana zostanie prowizja w wysokości 25 zł zgodnie z Taryfą Opłat i
Prowizji (http://indywidualni.bzwbk.pl/_items/bzwbk.pl/doc/
taryfa_dla_ciebie.pdf, strona 12).

Wyjątkiem jest wymiana AlleKarty na MasterCard PAYBACK. Jeśli nastąpi
ona do końca marca 2010 r. kwota 25 zł zostanie zwrócona (pod
warunkiem dokonania jednej płatności do 20 kwietnia 2010 r.).
Szczegóły można znaleźć na stronie
http://indywidualni.bzwbk.pl/oferty-specjalne/wymien-allekarte-na-karte-mastercard-payback-do-twojego-konta-osobistego.html

Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na:
http://indywidualni.bzwbk.pl/zasady-obecnosci-bz-wbk-na-forach.html

Zespół Banku Zachodniego WBK

Data: 2010-01-25 03:53:22
Autor: krzysztof_krawczyk@gazeta.pl
On 25 Sty, 11:53, Zespol_BZWBK <Zespol_BZ...@bzwbk.pl> wrote:
> [...]

ona do końca marca 2010 r. kwota 25 zł zostanie zwrócona (pod
warunkiem dokonania jednej płatności do 20 kwietnia 2010 r.).

Dziękuję za informację. Rzeczywiście nie doczytałem informacji o
wymianie karty. Jednak uważam, że znacznie uczciwiej ze strony Banku
byłoby, gdyby opłatę Bank pobierał w przypadku, gdy Klient nie dokona
żadnej transakcji w podanym terminie, czyli pod koniec kwietnia.

Data: 2010-01-25 16:35:45
Autor: Sinus
BZWBK traktuje ludzi jak przestepców
Zespol_BZWBK <Zespol_BZWBK@bzwbk.pl> napisał(a):
Klienci naszego banku mog=B1 zawnioskowa=E6 o kart=EA MasterCard PAYBACK
jako kart=EA dodatkow=B1 do posiadanego konta. W takim wypadku za kart=EA
pobrana zostanie prowizja w wysoko=B6ci 25 z=B3 zgodnie z Taryf=B1 Op=B3at

Tylko jesli jest to kolejna karta do konta (nie pierwsza). Aby tej oplaty uniknac, mozna konto zamknac i otworzyc nowe a do niego karte. Prowizji nie zaplacimy :)
Pracownik w oddziale troche pomarudzi bo to wiecej klikania, ale 25zl w kieszeni.

--
Sinus

Data: 2010-01-22 03:22:59
Autor: Erazmus
On 21 Sty, 20:04, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
> [...]

Ja tam miałem swoje 5 minut z nimi i mi starczy, powtarzałem i będę
powtarzał, żeby się trzymać od nich jak najdalej, jeżeli tylko się da.

Ja też miałem z nimi nieudaną przygodę i wszystkim odradzam ten bank.

--
pozdrawiam,
Erazmus

BZWBK traktuje ludzi jak przestepców