BZWBK traktuje ludzi jak przestepców

Data: 2010-01-21 21:28:05
Autor: Marcin Wasilewski
BZWBK traktuje ludzi jak przestepców
Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <przemyslaw.rokicki@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hj9pkg$gve$1inews.gazeta.pl...

Czy zachowanie pracownika banku bylo normalne?

    No wiesz ja bym pani powiedział, że tyle mam kont oszczędnościowych, bo z każdego można zrobić jeden darmowy przelew w miesiącu, a ja za przelewy płacić nie lubię.

Data: 2010-01-22 01:34:58
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
BZWBK traktuje ludzi jak przestepców

"Marcin Wasilewski" hjadcg$qua$1@news.task.gda.pl

   No wiesz ja bym pani powiedział, że tyle mam kont oszczędnościowych,
bo z każdego można zrobić jeden darmowy przelew w miesiącu, a ja za
przelewy płacić nie lubię.

IMO nie należy odpowiadać na takie pytania lub odpowiadać jakoś tak:

 -- Czy może pan powiedzieć, po co panu tyle kont?
 -- Mogę powiedzieć. ;)

To nie jest sprawa pracowniczki, ale klienta. Póki ten nie łamie
umów i regulaminów, pracowniczka musi klientowi SŁUŻYĆ, na co
wyraża zgodę, zanim zasiada ,,w okienku''.

Nawet policjant nie może bez powodu zatrzymać kogoś i pytać -- po
co, dlaczego itd. :) Oczywiście są uzasadnione sytuacje, ale
ogólnie człowiek człowiekowi nie może ot tak sobie zadawać
tego rodzaju pytań. :)

Jeśli pytanie zadaje młoda bankierka a klient ma ochotę na flirt -- OK,
ale chyba tu było coś innego. :)

Delikatne pytanie (a nuż klient powie coś, co bankierce da dodatkowy zysk)
można zadać, ale nie bezczelne 'po co' w sensie 'ty przestępco!'. :)

-=-

Bank świadczy USŁUGI i tego trzeba się trzymać. Klient to USŁUGOBIORCA,
czyli PAN,  bank to USŁUGODAWCA, czyli SŁUGA'. Rzecz jasna są granice
tego służenia (określa je regulamin, umowa i inne dokumenty czy zwyczaje)
ale to nadal relacja sługa-pan. :)

Oczywiście ów pan nie może ubliżać swemu słudze. (?Oczywiście?)

BZWBK traktuje ludzi jak przestepców