BZWBK traktuje ludzi jak przestepców

Data: 2010-01-22 12:30:59
Autor: m1ch4l.j
BZWBK traktuje ludzi jak przestepców
On 21 Sty, 15:50, "wspolna-flaszka.pl" <przemyslaw.roki...@gazeta.pl>
wrote:

Po co to pisze na grupie, z tego co obserwuje pisza tu ludzie z BZWBK, nie
chce bezposrednio tej babce zaszkodzic po przez imienna skarge

A w zasadzie dlaczego nie? Ja bym napisał skargę imienną. Niech ją
nawet wywalą z pracy - zajmuje miejsce tym, którzy naprawdę nadają się
do pracy w banku.

Data: 2010-01-22 23:48:23
Autor: Erazmus
wrote:

> [...]

A w zasadzie dlaczego nie? Ja bym napisał skargę imienną. Niech ją
nawet wywalą z pracy - zajmuje miejsce tym, którzy naprawdę nadają się

Faktycznie na rynku pracy jest teraz  wiele wartościowych  osób w
bankowości które straciły  pracę w wyniku zwolnień grupowych więc nie
będzie  problemu ze znalezieniem dobrego kandydata.

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2010-01-23 08:43:35
Autor: Rafal M
[...]

A co za problem ustalic co to za pracownik?
Wystarczy sprawdzic, kto w ostatnim czasie, w oddziale w Sopocie
zamykal duzo rachunkow jednemu klientowi ;)
Nie wierze ze ich baza danych nie jest w stanie tego odfiltrowac ;)

Pozdrawiam
Rafal

BZWBK traktuje ludzi jak przestepców