BZWBK wydzwania ...

Data: 2012-08-16 14:45:12
Autor: Krystek
BZWBK wydzwania ...
Jako, 偶e nie jestem ju偶 klientem BZWBK to bank nagle postanowi艂 o sobie przypomnie膰. Kto艣 d艂ugo dzwoni艂 na domowy stacjonarny, ale nie odbiera艂em, bo spa艂em a przed chwil膮 na kom贸rce wy艣wietli艂 si臋 numer 618851588 (co po kr贸tkim google'aniu pozwoli艂o mi ustali膰, 偶e jest to numer BZWBK-u), ale nie porozmawia艂em z tajemniczym nieznajomym telekonsultantem, bo od razu po odebraniu przeze mnie po艂膮czenie zosta艂o przerwane (3 kr贸tkie sygna艂y w s艂uchawce). Z czym dzwoni膮, wie kto艣? Zerkn膮艂em na ich ofert臋 rachunk贸w przed chwil膮, bo mo偶e m贸g艂bym sta膰 si臋 "synem marnotrawnym" i zn贸w wr贸ci膰 na 艂ono tego偶 banku, ale lektura TOiP skutecznie mnie od tego pomys艂u odci膮gn臋艂a.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

BZWBK wydzwania ...