(BZWBK) wyglad kart payback kredytowej

Data: 2010-05-12 09:43:26
Autor: tarantula
(BZWBK) wyglad kart payback kredytowej
WItam
Bank na stronie informacyjnej dla klientów ze wczesna wymiana karty np
z visa allekarta wpisał ze karta jest z funkcjonalnościa paypass, czy
to jest prawda ??

Data: 2010-05-12 19:31:52
Autor: Marcin Wasilewski
Użytkownik "tarantula" <aerenbek@gmail.com> napisał w wiadomości news:fceea9e8-34f3-4b45-a312-7f1da1c43682q30g2000yqd.googlegroups.com...
WItam
Bank na stronie informacyjnej dla klientów ze wczesna wymiana karty np
z visa allekarta wpisał ze karta jest z funkcjonalnościa paypass, czy
to jest prawda ??

Prawda - przynajmniej na rewersie karty jest logo paypass. Kartę mam dosłownie od kilku dni i jeszcze z żadnego punktu z paypass nie korzystałem.

Data: 2010-05-12 11:19:56
Autor: krzysztof_krawczyk@gazeta.pl
(BZWBK) wyglad kart payback kredytowej
On 12 Maj, 19:31, "Marcin Wasilewski" <ja...@adres.pewnie.je.st>
wrote:
Użytkownik "tarantula" <aeren...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:fceea9e8-34f3-4b45-a312-7f1da1c43682q30g2000yqd.googlegroups.com...

> [...]

Prawda - przynajmniej na rewersie karty jest logo paypass. Kartę mam
dosłownie od kilku dni i jeszcze z żadnego punktu z paypass nie korzystałem.

Dziś właśnie skorzystałem z tej karty w Empiku. Pay Pass działa tak
samo jak na innych kartach :)
Rzeczywiście oszczędność czasu jest kilkusekundowa :)

Data: 2010-05-13 10:33:45
Autor: ~|_ukasz
W dniu 2010-05-12 18:43, tarantula pisze:
WItam
Bank na stronie informacyjnej dla klientów ze wczesna wymiana karty np
z visa allekarta wpisał ze karta jest z funkcjonalnościa paypass, czy
to jest prawda ??

Podepnę się pod wątek...
Czy ta wymiana ma dla klienta sens? Karta ma zupełnie inne warunki,
które nie wyglądają ciekawie.

Nie widzę nigdzie w cenniku -- co z przelewami za 1% w grace period?

Data: 2010-05-13 02:03:00
Autor: krzysztof_krawczyk@gazeta.pl
On 13 Maj, 10:33, ~|_ukasz <lukasz_niespam...@atraNiespamic.pl> wrote:
> [...]

które nie wyglądają ciekawie.

Nie widzę nigdzie w cenniku -- co z przelewami za 1% w grace period?

Obawiam się, że nie ma przelewów przy tej karcie.

(BZWBK) wyglad kart payback kredytowej