BZWBK wyplata bez karty - problem

Data: 2015-02-22 03:27:10
Autor: msawic
BZWBK wyplata bez karty - problem
Od kilku dni bezskutecznie próbuję wypłacić gotówkę w bankomacie bez karty (wiadomo, po co). W poprzednich miesiącach nie miałem z tym problemów.
Po wciśnięciu prawego dolnego klawisza, który raz jest opisany jako "wypłata BLIK", raz jako wypłata bez karty, pojawia się zawsze "wprowadz kod BLIK. Jeśli wpisze się ten 8-cyfrowy z SMSa, to po zaakceptowaniu znika. Próbowałem w 2 bankomatach. Pani z infolinii wczoraj powiedziała, że wczoraj lub dzis do mnie zadzwoni, ale cisza na razie. Też macie taki problem?

Data: 2015-02-22 15:23:49
Autor: tom
W dniu 2015-02-22 o 12:27, msawic@gmail.com pisze:
[...]

- uruchom aplikację BZWBK24 mobile i wejdź do opcji BLIK (kafel dostępny na głównym ekranie),
- odczytaj kod BLIK wyświetlony na ekranie telefonu,
- wprowadź go na stronie sklepu internetowego, w terminalu w sklepie stacjonarnym lub w bankomacie i
- potwierdź transakcję w telefonie.

Czy po wpisaniu kodu w bankomacie, masz w telefonie polaczenie z internetem i otwarta aplikacje BLIK celem zatwierdzenia transakcji??

Data: 2015-02-24 00:07:19
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
BZWBK wyplata bez karty - problem

"tom" mccopk$16g$1@node1.news.atman.pl

- uruchom aplikację BZWBK24 mobile i wejdź do opcji BLIK
(kafel dostępny na głównym ekranie),

Inaczej -- najpierw kafel, dopiero później logowanie.

[...]

Wreszcie łatwiej niż plastycznie. Mnie podoba się.
BTW -- starczy lejek Virgin Mobile do takiego BLIKowania.

Postscriptum: Skończył się dzień moich urodzin. :) Dostałem kwiaty
              od dwóch osób. Jedna z nich kupiła mi białą orchideę
(w szklance wysokiej na 47 cm -- to chyba za ubiegły rok) ciągnioną
prosto z Depresji http://www.orchids4all.com/nl/1/home/ a od drugiej
osoby dostałem polskiego storczyka w kolorze białym. :) [widocznie
obie te osoby dobrze znały moje upodobania; nic w tym dziwnego, bo
wspomniane tutaj trzy osoby stanowią swoistą trójjedność]

Data: 2015-03-06 03:51:56
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
[...]

Nie mogłem dogadać się z bankomatem -- nie reagował na wciskanie przycisków.

BZWBK wyplata bez karty - problem