BZWBK zapłacił mi 100 zł !!!

Data: 2010-06-25 07:03:51
Autor:
BZWBK zapłacił mi 100 zł !!!
BZWBK zapłacił mi 100 zł czy mogę od razu zamknąć rachunek wydajesz i zarabiasz?

bez konsekwencji i jakie jeszcze opłaty mnie czekają

Data: 2010-06-25 16:54:15
Autor: wspolna-flaszka.pl
BZWBK zapłacił mi 100 zł !!!

Użytkownik <wiesian.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i01kcn$jk2$1inews.gazeta.pl...
BZWBK zapłacił mi 100 zł

czy mogę od razu zamknąć rachunek wydajesz i zarabiasz?

bez konsekwencji i jakie jeszcze opłaty mnie czekają

usmiech zgasnie jak zacznie sie okres wypowiedzenia i pobieranie comiesiecznej oplaty w tym okresie bo rachunek jest wtedy zablokowany
(czyli zmuszenie klienta to zaplaty przy zamykaniu konta)

--
http://programdofakturowania.info.pl/ - rewelacja !
Faktury + rachunki + paragony + księga + ryczał

Data: 2010-06-25 19:01:42
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
BZWBK zapłacił mi 100 zł !!!

"wspolna-flaszka.pl" i02fuk$7he$1@inews.gazeta.pl

usmiech zgasnie jak zacznie sie okres wypowiedzenia i pobieranie
comiesiecznej oplaty w tym okresie bo rachunek jest wtedy zablokowany
(czyli zmuszenie klienta to zaplaty przy zamykaniu konta)

A jest zablokowany? Chyba nie jest. zablokują możliwość schodzenia
pod krechę. Jeśli coś zostawisz -- to Twój problem, który rozwiązać
trzeba przelewem na wskazane przez Ciebie konto. Ja nie zamierzam
zamykać rachunku, ale zamierzam zamknąć karty -- ponoć mogłem to
zrobić od razu, zaoszczędzając w sumie chyba 12 złotych... (czyli
aż 4 koszule z ,,polaru'' w Realu)

Bywa i tak, że już po zamknięciu konta można z niego samemu
odlać przez kilka dni.

Jak będzie -- zobaczymy. Toż właśnie za to bank płaci te 100 złotych, abyśmy testowali. :)

Data: 2010-06-26 12:11:11
Autor: wspolna-flaszka.pl
BZWBK zapłacił mi 100 zł !!!
jest zablokowany, nie ma mozliwosci korzystania przez net na 1000%, wiem bo zamykalem wydajesz i zarabiasz, babka mnie skasowala przy zamykaniu za prowadzenie konta na przod na okres wypowiedzenia

Data: 2010-06-26 12:56:08
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
BZWBK zapłacił mi 100 zł !!!

"wspolna-flaszka.pl" i04jo3$63n$1@inews.gazeta.pl

jest zablokowany, nie ma mozliwosci korzystania przez net na 1000%, wiem bo zamykalem wydajesz i zarabiasz, babka mnie skasowala przy zamykaniu za prowadzenie konta na przod na okres wypowiedzenia

Ja zamierzam utrzymywać ROR (wpłacać i zabierać) do czasu znalezienia antidotum. ;)
Ostatecznie nawet strata tych 8 złotych nie jest jakimś szokiem w zestawieniu
z zyskiem 100 złotych. :) Inna sprawa, że BZ WBK raczej na takim blokowaniu
nie zyska -- toż właśnie daje te 100 złotych po to, abyśmy testowali i abyśmy
wypowiedzieli się w sprawie przydatności (juzerfriendliwości) tego W&Z...

Już wiadomo, że debetówki mają taki sobie sens w zestawieniu z opłatą wynoszącą
aż 3 złote miesięcznie. :) Jeśli okaże się, że zamykanie konta kosztuje, BZ WBK
straci w oczach klientów. Straci, płacąc za tę stratę z tych 100 złotych. :)

Proponują spokój i oddaję decyzję w ręce BZ WBK. Toż im gorzej potraktują
(jak można kosić opłatę za zablokowane, choćby częściowo, ale przecież
drastycznie, konto?!) klientów, tym mniej zyskają na tej promocji, za
którą płacą... :)

A może o to chodziło -- nazbieranie klientów, podniesienie wartości banku,
sprzedanie banku po podwyższonej cenie i likwidacja nadmiaru klientów,
z którą [likwidacją] będzie borykał się już nowy właściciel? ;) Chyba jednak
nie o to chodziło. :) Raczej to jakiś błąd banku...

Data: 2010-06-25 19:10:27
Autor: knrdz
BZWBK zapłacił mi 100 zł !!!
wspolna-flaszka.pl pisze:

usmiech zgasnie jak zacznie sie okres wypowiedzenia i pobieranie comiesiecznej oplaty w tym okresie bo rachunek jest wtedy zablokowany
(czyli zmuszenie klienta to zaplaty przy zamykaniu konta)

Przecież konto "Wydajesz & Zarabiasz" ma miesięczny okres wypowiedzenia, o jakim więc "pobieraniu comiesięcznej opłaty w tym okresie" mówisz? Np. wypowiadam umowę karty jeszcze w czerwcu, pierwszego lipca przelewam 1000 i idę do oddziału wypłacić 1000 i zlikwidować konto, z miesięcznym okresem wypowiedzenia upływającym zatem 31 lipca - jakie opłaty przewidujesz?

Data: 2010-06-25 20:05:12
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
BZWBK zapłacił mi 100 zł !!!

"knrdz" i02o2k$l3u$1@mx1.internetia.pl

[...]

Jedyna pułapka to zlanie tej stówy na oszczędne i wylanie jej w ,,świat''
po tym, jak wylało się stamtąd wiadomego tałzena w tym miesiącu. Ja
zablokowałem się w ,,połowie'' drogi -- zlałem stówy na oszczędne
i przypomniałem sobie o tym, że już raz stamtąd lałem w czerwcu,
więc stówy zabiorę dopiero w lipcu, razem z tałzenami
udaremniającymi konta. :)

Zy... ostatniej chwili... Przyszła (piechotą?) karta z Multi...
Opułapiłem ją (cała plejada pułapów i limitów) i nie mogę
zapłacić nią za telefon w Plusie -- bo Plus się zbiesił... :)
Chyba więc pójdę po jaja do sklepu, gdzie zapłacę, aby sprawdzić, czy jest OK...

Wszystko na odwrót -- zamiast płacenia za kartę
kredytową (która właśnie przyszła do mnie) [inny] bank mi płaci...

Data: 2010-06-25 20:11:27
Autor: knrdz
BZWBK zapłacił mi 100 zł !!!
Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

[...]

W przypadku lania przez oszczędne jest prawdopodobnie haczyk - W&Z ma wypowiedzenie miesięczne, ale oszczędne już (chyba?) sześciotygodniowe. Nie wiem, czy mogą skutecznie zamknąć W&Z gdy jeszcze termin wypowiedzenia oszczędnego (zakładam, że oba wypowiadane są jednocześnie) nie upłynął?

Data: 2010-06-25 20:28:03
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
BZWBK zapłacił mi 100 zł !!!

"knrdz" i02rl1$iqd$1@mx1.internetia.pl

[...]

Więc nie zakładaj. Oszczędne niech sobie wiszą -- są bezpłatne.
Mojej matce wisiały (w liczbie sztuk 6 -- bodajże) chyba ponad
rok. Na dodatek do czasu uruchomienia W&Z nie były ruszane. :)

Data: 2010-06-26 12:12:10
Autor: wspolna-flaszka.pl
BZWBK zapłacił mi 100 zł !!!

Użytkownik "knrdz" <proemld@vagrevn.cy> napisał w wiadomości news:i02o2k$l3u$1mx1.internetia.pl...
wspolna-flaszka.pl pisze:

[...]

oplate za prowadzenie w sierpniu. Po z atym nie miesiac a wiecej a przynajamniej tak bytlo niedawo jak ja zamykalem

Data: 2010-06-26 12:58:23
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
BZWBK zapłacił mi 100 zł !!!

"wspolna-flaszka.pl" i04jpv$676$1@inews.gazeta.pl

oplate za prowadzenie w sierpniu. Po z atym nie miesiac a wiecej a przynajamniej tak bytlo niedawo jak ja zamykalem

Nawet jeśli, to nadal bank płaci, choć mniej niż
100 złotych, nawet mniej niż 94 złote...

W innym banku ty zapłacisz, może nawet więcej, ;)
i będziesz zadowolony z tego, że tylko na tyle Cię obzdulili. ;)

Data: 2010-06-28 01:00:07
Autor: Krystek
BZWBK zap�aci� mi 100 z� !!!
Uďż˝ytkownik "knrdz"<proemld@vagrevn.cy>  napisaďż˝ w wiadomoďż˝ci
wspolna-flaszka.pl pisze:

usmiech zgasnie jak zacznie sie okres wypowiedzenia i pobieranie
comiesiecznej oplaty w tym okresie bo rachunek jest wtedy zablokowany
(czyli zmuszenie klienta to zaplaty przy zamykaniu konta)

Przecieďż˝ konto "Wydajesz&  Zarabiasz" ma miesiďż˝czny okres wypowiedzenia, o
jakim wi�c "pobieraniu comiesi�cznej op�aty w tym okresie" m�wisz? Np.
wypowiadam umowďż˝ karty jeszcze w czerwcu, pierwszego lipca przelewam 1000
i id� do oddzia�u wyp�aci� 1000 i zlikwidowa� konto, z miesi�cznym okresem
wypowiedzenia up�ywaj�cym zatem 31 lipca - jakie op�aty przewidujesz?

oplate za prowadzenie w sierpniu. Po z atym nie miesiac a wiecej a
przynajamniej tak bytlo niedawo jak ja zamykalem

Więcej więcej i jest to zapisane w umowie dotyczącej tej promocji. AFAIR 3 miesiące chyba.

K.

Data: 2010-06-28 01:34:41
Autor: adams99
BZWBK zap�aci� mi 100 z� !!!
W dniu 2010-06-28 01:00, Krystek pisze:

Więcej więcej i jest to zapisane w umowie dotyczącej tej promocji. AFAIR
3 miesiące chyba.

K.

Umowa Konta Wydajesz & Zarabiasz i umowa Konta na Obcasach mogą
być rozwiązane z miesięcznym okresem wypowiedzenia.

Data: 2010-06-28 09:22:51
Autor: wefe
BZWBK zap?aci? mi 100 z? !!!

[...]

Konta Wydajesz & Zarabiasz- 6tygodni

Data: 2010-06-28 10:13:25
Autor: knrdz
BZWBK zap?aci? mi 100 z? !!!
wefe pisze:

Umowa Konta Wydajesz & Zarabiasz i umowa Konta na Obcasach mogą
być rozwiązane z miesięcznym okresem wypowiedzenia.
Konta Wydajesz & Zarabiasz- 6tygodni

Już było na grupie, ale widać trzeba powtórzyć:
http://indywidualni.bzwbk.pl/_items/bzwbk.pl/pdf/zalacznik_do_regulaminu_kont.pdf
"Umowa Konta Wydajesz & Zarabiasz i umowa Konta na Obcasach mgą
być rozwiązane z miesięcznym okresem wypowiedzenia"

Data: 2010-06-28 11:43:55
Autor: adams99
BZWBK zap?aci? mi 100 z? !!!
W dniu 2010-06-28 09:22, wefe pisze:
[...]

Ja mam w aneksie do promocji 4 tygodnie. Zresztą coby nie być gołosłownym proszę - http://indywidualni.bzwbk.pl/_items/bzwbk.pl/pdf/zalacznik_do_regulaminu_kont.pdf

Dziś zamykałem swoje i na papierze mam datę zamknięcia 28 lipiec.

Data: 2010-06-28 15:06:29
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
BZWBK zap?aci? mi 100 z? !!!

"adams99" i09qt2$att$1@inews.gazeta.pl

Dziś zamykałem swoje i na papierze mam datę zamknięcia 28 lipiec.

I jest zablokowane przez ten czas?

Data: 2010-06-28 15:22:33
Autor: adams99
BZWBK zap?aci? mi 100 z? !!!

I jest zablokowane przez ten czas?

Wygląda na to że tak. Podczas logowania mam coś takiego "Błędnie wprowadzono NIK i/lub PIN do usługi."

Data: 2010-06-28 15:43:27
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
BZWBK zap?aci? mi 100 z? !!!

[...]

4 tygodnie od dzisiaj to nie 28 lipca, ale 26 lipca.

Data: 2010-06-28 17:17:02
Autor: adams99
BZWBK zap?aci? mi 100 z? !!!

[...]

Miało być "miesiąc" :)

Data: 2010-06-28 18:12:04
Autor: wefe
BZWBK zap?aci? mi 100 z? !!!
:

[...]

a jakieś opłaty typu za prowadzenie konta w tym zamykanym okresie pobierają.?

Data: 2010-06-28 18:36:00
Autor: adams99
BZWBK zap?aci? mi 100 z? !!!
W dniu 2010-06-28 18:12, wefe pisze:

a jakieś opłaty typu za prowadzenie konta w tym zamykanym okresie
pobierają.?

Normalne jak za prowadzenie konta - 7zł (brak wpływu 1000zł).

Data: 2010-06-28 18:48:02
Autor: knrdz
BZWBK zap?aci? mi 100 z? !!!
adams99 pisze:

Normalne jak za prowadzenie konta - 7zł (brak wpływu 1000zł).

A rozliczają nagrody za zakupy kartą w czerwcu, czy żeby tych dodatkowych 3 złotych za czerwiec nie płacić trzeba rezygnować na dwa razy (teraz z karty, a dopiero w lipcu po naliczeniu czerwcowych nagród i opłaty za kartę przelać w dwie strony 1000 i zamknąć konto zapłaciwszy 7zł za sierpień)?

Data: 2010-06-28 23:22:18
Autor: adams99
BZWBK zap?aci? mi 100 z? !!!
W dniu 2010-06-28 18:48, knrdz pisze:

[...]

Nie wiem - karty nie używałem.

Data: 2010-06-28 20:52:05
Autor: Damian Niusy
BZWBK zap?aci? mi 100 z? !!!
Witam,

Użytkownik "adams99" <no.email@no.spam.no.problem> napisał w
wiadomości news:i0aj1o$iul$1inews.gazeta.pl...
[...]

Czyli co nie ma siły aby jakoś obejść tą opłaty.
Np. 1 lipca przelew 1000 zł wypłata z bankomatu i zaraz
zamknięcie, czyli powinni to zamknąć 31 lipca.

I druga sprawa czy gdzieś w regulaminie jest napisane że w okresie
wypowiedzenia nie można używać konta bo tak to wychodzi.

Używać nie można a płacić i owszem.
Jakoś mi to śmierdzi.

Damian

Data: 2010-06-28 23:24:58
Autor: adams99
BZWBK zap?aci? mi 100 z? !!!
W dniu 2010-06-28 20:52, Damian Niusy pisze:

[...]

Pierwsze teoretycznie możliwe. Co do drugiego - nie wiem, olać - dali mi 100zł za kilka minut poświęconego czasu to za 7zł nie będę ich ganiał ;)

Data: 2010-06-28 23:38:43
Autor: Damian Niusy
BZWBK zap?aci? mi 100 z? !!!
Hej

Pierwsze teoretycznie możliwe. Co do drugiego - nie wiem, olać - dali mi 100zł za kilka minut poświęconego czasu to za 7zł nie będę ich ganiał ;)

Wiadomo że nie dla 7 zeta ale dla zasady ;)

Data: 2010-06-28 23:41:16
Autor: Damian Niusy
BZWBK zap?aci? mi 100 z? !!!

Pierwsze teoretycznie możliwe. Co do drugiego - nie wiem, olać - dali mi 100zł za kilka minut poświęconego czasu to za 7zł nie będę ich ganiał ;)

W sumie to mam lepszy pomysł. Poczekam co się stanie jak inny bank kupi BZWBK wtedy będą musieli zmienić umowy. Wtedy zrobię im papa ze względu na zmianę warunków.

Damian

Data: 2010-07-01 20:15:30
Autor: Jacek Skowroński
BZWBK zap?aci? mi 100 z? !!!
PT Damian Niusy scripsit:

[...]

Kiedy Bank Zachodni połączył się z WBK to żadne umowy nie były zmieniane.

--
Jacek Skowroński                                        http://jacek.alauda.pl

Data: 2010-06-29 08:18:47
Autor: Tomek
BZWBK zap?aci? mi 100 z? !!!
Użytkownik "Damian Niusy" <bezznaczenia@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0ar0j$97g$1news.onet.pl...

Normalne jak za prowadzenie konta - 7zł (brak wpływu 1000zł).

Czyli co nie ma siły aby jakoś obejść tą opłaty.

Mi gość powiedział, że pomimo iż konto jest w okresie wypowiedzenia można na nie wpłacać (np. 1000 zł;). Wypłata może odbyć się w kasie (brak karty).

Tomek

Data: 2010-06-29 22:13:19
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
BZWBK zap?aci? mi 100 z? !!!

"Tomek" i0c38c$o1k$1@news.onet.pl

Mi gość powiedział, że pomimo iż konto jest w okresie wypowiedzenia można na nie wpłacać (np. 1000 zł;). Wypłata może odbyć się w kasie (brak karty).

I brak możliwości wewnętrznego przelania -- na oszczędne?

Data: 2010-06-30 20:30:55
Autor: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
BZWBK zapłacił mi 100 zł !!!
Dnia Fri, 25 Jun 2010 07:03:51 +0000 (UTC), wiesian.SKASUJ@gazeta.pl
napisał(a):

BZWBK zapłacił mi 100 zł czy mogę od razu zamknąć rachunek wydajesz i zarabiasz?

bez konsekwencji i jakie jeszcze opłaty mnie czekają

Jaki był warunek otrzymania tych 100 zł ?
Nie jestem na bieżąco, a na www już nie ma

Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
http://foto.3mam.net/album2/Lowicz/index7.php

Data: 2010-06-30 21:33:56
Autor: adams99
BZWBK zapłacił mi 100 zł !!!

http://www.zarabianie24.net/jak-dostac-100-zlotych-od-bz-wbk-za-otwarcie-konta-wydajesz-zarabiasz/

Data: 2010-06-30 22:44:40
Autor: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
BZWBK zapłacił mi 100 zł !!!
Dnia Wed, 30 Jun 2010 21:33:56 +0200, adams99 napisał(a):

http://www.zarabianie24.net/jak-dostac-100-zlotych-od-bz-wbk-za-otwarcie-konta-wydajesz-zarabiasz/

ale te 1000 zł jednorazowa czy można 10x po 100 zł ?

Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
Zima 2010 Warszawa
http://foto.3mam.net/warsaw/06/index6.php

Data: 2010-06-30 22:47:09
Autor: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
BZWBK zapłacił mi 100 zł !!!
[...]

a przepraszam, już znalazlem:
http://konta.bzwbk.pl/doc/regulamin_promocji_100_zl_za_konto.pdf

Data: 2010-07-01 23:03:17
Autor: pm
BZWBK zapłacił mi 100 zł a dziś zamknąłem rachunek...
BZWBK zapłacił mi 100 zł czy mogę od razu zamknąć rachunek wydajesz i zarabiasz?

 Dziś wpłaciłem a następnie wypłaciłem 1000 PLN,po czym oddałem kartę i
zamknąłem rachunek.Okres wypowiedzenia 4 tygodnie,w związku z czym żadne opłaty
się nie należą .W sumie zysk netto wyniósł 94 PLN (skasowali 2 X opłatę za kartę
po 2 zeta za miesiąc).Koszty niefinansowe to 2 X po pół godziny spędzone w
placówce(otwierani i zamykanie rachunku).
 Temat zamknięty,wisienka skonsumowana,czekamy na następne.

Data: 2010-07-02 00:03:11
Autor: XYZ
On 01.07.2010 23:03, pm wrote:
[...]

Kiedy pobrali opłatę za kartę po raz ostatni? Jeżeli w czerwcu, to pewnie w lipcu pojawi się debet w związku z opłatą za czerwiec.

Data: 2010-07-02 00:59:46
Autor: pmwc
On 01.07.2010 23:03, pm wrote:

Kiedy pobrali opłatę za kartę po raz ostatni? Jeżeli w czerwcu, to pewnie w lipcu pojawi się debet w związku z opłatą za czerwiec.

  Karta aktywowana 4-go maja,opłaty:9.05(za maj),9.06(za czerwiec).
 1 lipca karta zamknięta,opłata nie przysługuje.

Data: 2010-07-02 10:16:58
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
BZWBK zapłacił mi 100 zł a dziś zamknąłem rachunek...

"XYZ" i0j3b7$feh$1@news.onet.pl

Kiedy pobrali opłatę za kartę po raz ostatni? Jeżeli w czerwcu, to pewnie w lipcu pojawi się debet w związku z opłatą za czerwiec.

Widać, że jesz czereśnie. ;) BZWBK nalicza opłatę za kartę dopiero
po wpłaceniu tam szmalu. Debet więc nie powstaje. Przynajmniej tak
było u mnie. :) Ja zamykam dziś jedno konto, a drugie niech sobie
powisi jakiś czas. :) A nuż przyda się do czegoś? Lanie w tę
i nazad ;) nie jest trudne. :)

Jeśli ktoś chciał wydać jak najmniej, powinien był zrezygnować
z karty natychmiast po jej otrzymaniu. Ja zatrzymałem i z czystym
sercem stwierdzam, że debetówka taka jest niepotrzebna mi do niczego.
Bank (moim zdaniem) powinien rozpatrzyć możliwość zniesienia opłaty za
tę kartę. :)

Pieniądze (1500 złotych miesięcznie) wlewałem do BZWBK przelewem
i wylewałem stamtąd też przelewem z konta oszczędnego -- za free. :)

Data: 2010-07-02 11:43:25
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
BZWBK zapłacił mi 100 zł a dziś zamknąłem rachunek...

"Eneuel Leszek Ciszewski" i0k7m1$he3$1@inews.gazeta.pl

"XYZ" i0j3b7$feh$1@news.onet.pl

[...]

Patrząc teraz na historię rachunku, trudno mi dociec, jak było naprawdę z tą
opłatą. Pamiętam, że opłata za kartę debetową naliczana była dopiero w chwili
wpłynięcia pieniędzy na ROR, ale teraz to wygląda zupełnie inaczej. Jak było
naprawdę -- trudno mi dziś zgadnąć. :) Historia kont w BZWBK do najczytelniejszych
wcale nie należy, choć na pierwszy rzut oka wygląda bardzo dobrze/przejrzyście. :)
Musiałbym dokładnie posprawdzać, zaglądając na konta banków, z których słałem szmal. :)

-=-

Innymi słowy -- być może niesłusznie wyzwałem XYZ od czereśniaków. ;)
Może jednak jada i wiśnie, w tym i te z sadu zachodniego, w Wielkopolsce...

-=-

W Wielkopolskim Banku Kredytowym miał konto Makulski z Lichenia Starego. :)
Pamiętam, bo drukowałem mu blankiety do wpłat. :) Nie wiedziałem wówczas
o tym, że za swoja dobroć zapłacę tak wysoką cenę. :) Jak to było?

   Niech zło nie ustąpi z drogi temu, kto złem odpłaca za dobro!!!

Blankiety drukowałem za darmo, sam je ,,rysowałem w TeXu, mierzyłem
(przycinałem na miarę) rubryczki, malowałem (kwadracik po kwadraciku!!!)
raster do wpisywania kwoty słowami (były tez wersje uboższe -- z kreseczkami,
zamiast z rastrami kwadracikowymi) i roznosiłem te blankiety po bankach,
prosząc przy okazji o bezpłatne przyjmowanie wpłat na budowę tego sanktuarium...
(w bankach spotykałem się co najmniej z życzliwością)

Miałem nawet zamiar namalowania na odwrocie (rewersie?) blankietów
stosownych malowideł -- projektu/makiety sanktuarium i innych ,,malowideł''. :)
Nosiłem się też zamiarem namalowania delikatnego tła z makietą na awersie blankietu...

Współpraca z kustoszem okazała się na tyle trudna, że po wizycie (związanej
tylko z tym blankietem -- nie jechałem tam przy okazji załatwiania interesów)
zrezygnowałem z drukowania. Do dzisiaj zostało mi pudło z kilogramami tegoż
blankietu -- oczywiście po tylu latach nie tylko zmieniło się konto sanktuarium,
ale i format zapisu konta, i nawet sam bank... :)

Czego chciałem od kustosza? Błogosławieństwa (związanego tylko z drukowaniem
tego blankietu) i zgody na umieszczenie skanu jego podpisu pod jego własnymi
słowami, nieco przeredagowanymi -- tak przeredagowanymi, aby uniknąć nieładnego
łamania słów w krótkich (jak to na takim, trzyczęściowym blankiecie) li-
niach. :)

Proponowałem mu także udanie się ze mną na pobliską ,,placówkę pocztową''
celem zauważenia, że bardzo łatwo można dostać zgodę na bezpłatne
przyjmowanie (na tych blankietach, nie na pocztowych, za których
drukowanie Poczta przecież płaci) datków na to sanktuarium
w placówkach pocztowych...

Błogosławieństwa nie otrzymałem. Za to otrzymałem propozycję zapłacenia
  mi za drukowanie -- absurd!!! miał mi zapłacić pieniędzmi, które (i ja)
  mu wpłacałem w podarunku? -- szybko zauważyłem, jak można na tym zarobić
  i finansowo, i ,,chwalebnie'' poprzez kilkukrotne odliczanie podatków
  i przychodów, co mogę opisać dokładniej...
Zgody na umieszczenie podpisu nie dostałem...
Na pocztę nie udaliśmy się...

Nawet zdjęć sanktuarium (ani zbudowanej już części, ani makiety, ani innych)
nie dostałem. :) (dostałem za to zwykłe pocztówki -- zupełnie nieprzydatne)

--
^                                                      .         .       729      . .       n  p  w  ś  c PP  s
                                         *               .      18 .  21 715  .       .     . .        01 02 03

Data: 2010-07-02 15:00:42
Autor: XYZ
On 02.07.2010 11:43, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

[...]

Ale to tylko tak wygląda. Zadłużenie może być naliczane na jakimś koncie technicznym i jest niewidoczne dla klienta. Z banków, które znam robią tak Pekao i Nordea. Przecież mógł korzystać z karty w czerwcu, to dlaczego miałby nie płacić za ten miesiąc?
Ja założyłem tam konto na początku kwietnia, opłatę za kartę po raz pierwszy naliczyli 9 czerwca (za pierwszy pełny miesiąc używania - maj). Nie wiedziałem o tym i stworzył się debet -3 zł. Spłaciłem 2 tygodnie później, a na koniec miesiąca pobrali jeszcze 3 gr odsetek (oprocentowanie dużo powyżej 20%!). Tak samo w lipcu naliczą za czerwiec, ponieważ karta była aktywna przez cały miesiąc.

Data: 2010-07-03 11:00:17
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
BZWBK zapłacił mi 100 zł a dziś zamknąłem rachunek...

"XYZ" i0knu2$866$1@news.onet.pl

[...]

Trudno to zgadnąć -- zaokrąglenia sprawiają, że to mogło być równie
dobrze gr 2.51 lub 3.49.

Tak samo w lipcu naliczą za czerwiec, ponieważ karta była aktywna przez cały miesiąc.

Ja zamykam to konto. :) Teraz nie chce mi się opisywać, ale jednak zamykam. :)
Może za rok będzie lepiej. :) Za prezent imieninowy -- Bogu dziękuję. Bankowi
poniekąd też, ale przeca testowanie też kosztuje, a ja nie byłem skąpy, gdyż
lałem nie 1000, ale 1500, nie od kwietnia, ale od marca i chyba w maju polałem
dwa razy -- czyżbym stracił rachubę czasu z powodu długich łikendów, deszczów
i braku zdrowia? :)

Pozamykam, pospłacam odsetki, prowizje, należności (z darowanych mi stuzłotówek)
i popływam winylowym kajakiem, który kupiłem za około 95 złotych. Teraz te
kajaki w Auchan są po 239 złotych, czy jakoś podobnie...

-=-

Życzę miłośnikom wiśni -- zdrowia i dobrego wykorzystania tych owoców. :)
Wszystkim (także pracownikom i szefom BZWBK) życzę ładnej pogody, zdrówka
i pięknych wakacji. :)

-=-

Będę się nudził, to posprawdzam dokładnie. :)

--
  02 lipca 2010 roku, około godziny 12:46, padł kolejny rekord PEFów   ! 739 !                    .
^ Wysokie szczytowe PEF oznacza, że w czasie badań     .         .       729      . .                      p SS

Data: 2010-07-13 16:39:54
Autor: jarek
BZWBK zapłacił mi 100 zł !!!
BZWBK zapłacił mi 100 zł

W nawiązaniu do mojego pytania w tym wątku:
http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.biznes.banki&tid=11172559
powiedz mi jak długo czekałeś na wypłatę (przelew) nagrody ?

Sądząc z daty twojego postu, to domyślam się, ze było to gdzieś po 20 czerwca a
stąd wniosek, ze BZWBK nie robi przelewu na początku miesiąca tylko raczej gdy
miesiąc ma się ku końcowi ?

--

BZWBK zapłacił mi 100 zł !!!