BZWBK - zmiana regulaminu i TOiP od 1 kwietnia

Data: 2011-02-14 22:43:01
Autor: neoniusz
BZWBK - zmiana regulaminu i TOiP od 1 kwietnia
Nie wklejam tutaj, bo pewnie by mi znaki pokaszanilo.
Zmian troche jest np. wprowadzenie oplaty za karte <30, jesli nie wykona sie transakcji.

Tutaj cala wiadomosc, na ktora trafilem w systemie transakcyjnym

http://pokazywarka.pl/8wttu2/

Data: 2011-02-15 04:09:51
Autor: krzysztofsf
On 14 Lut, 22:43, neoniusz <n...@joemonster.org> wrote:
[...]

No i skonczylo sie rumakowanie....
Jak przyjdzie informacja poczta, rowiazuje umowe o konto, byc moze tez
oszczednosciowe, jesli da sie obsluzyc KK przez internet bez nich..
W listopadzie konczy sie KK Money - dobrze sluzyla.

Data: 2011-02-15 13:38:35
Autor: RobertS
[...]

Dla posiadaczy Konta<30 lub Konta24.pl zmiana polegaj膮ca na tym, 偶e konto to zmienione zostanie w okoliczno艣ciach okre艣lonych we w艂a艣ciwym za艂膮czniku do Regulaminu kont dla ludno艣ci na Konto Wydajesz&Zarabiasz, a nie jak dotychczas na Konto24.

jakie to mog膮 by膰 okoliczno艣ci?
je偶eli konto24.pl zmieni膮 mi na jakie艣 inne to konieczna bedzie rezygnacja z tego konta ;-/

RobertS

ps
co za perfidia bank podnosi op艂aty, bo zosta艂 laureatem konkursu ;-/
no ciekawszej argumentacji dawno nie widzialem...

Data: 2011-02-15 14:19:51
Autor: MarekZ
BZWBK - zmiana regulaminu i TOiP od 1 kwietnia
U偶ytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:ijds4d$1u3u$2@opal.icpnet.pl...

ps
co za perfidia bank podnosi op艂aty, bo zosta艂 laureatem konkursu ;-/
no ciekawszej argumentacji dawno nie widzialem...

A tak wprost napisali? Bo zazwyczaj podnosi艂o si臋 op艂aty w celu zapewnienia jeszcze wy偶szej jako艣ci us艂ug oraz w celu wzrostu poziomu zadowolenia klient贸w. Ju偶 ta argumentacja wysz艂a z mody?

Data: 2011-02-15 16:56:50
Autor: neoniusz
W dniu 11-02-15 13:38, RobertS pisze:
[...]

Tez mnie to ciekawilo, bo mam konto <30.
I ta informacja znajduje sie w "zalaczniku do regulaminu"

"Konto24.pl przekszta艂cane jest w Konto Wydajesz & Zarabiasz po up艂ywie terminu waznos虂ci ostatniej wydanej do rachunku i niewznowionej karty p艂atniczej Partnerskiej ba台dz虂 w przypadku rozwia台zania umowy o karte台 p艂atnicza台 Partnerska台 z wyja台tkiem rozwia台zania umowy wynikaja台cego z zastrzezenia karty p艂atniczej Partnerskiej na skutek jej utraty ba台dz虂 zniszczenia"

http://indywidualni.bzwbk.pl/_items/bzwbk.pl/pdf/zalacznik_do_regulaminu_konto24pl.pdf

Data: 2011-02-16 23:33:22
Autor: T.F.
On 15/02/2011 12:09, krzysztofsf wrote:

... jesli da sie obsluzyc KK przez internet bez nich..

da sie

--
T.F.

Data: 2011-02-15 08:22:47
Autor: Tomasz [Bubon]
[...]

Du縪 zmian wprowadzili, sporo to podwy縦i cen us硊g.
Mnie cieszy taka drobnostka: w us硊dze Alerty24 (powiadamianie sms i
email o zdarzenaich na rachunkach/kartach) nie trzeba b阣zie p砤ci
abonamentu (najta駍zy 5 z).
B阣zie mo縩a p砤ci za ka縟y sms osobno - 30 groszy. Dla mnie to
korzystne bo skonfiguruj to sobie w ten spos骲, 縠 dostan
miesi阠znie jakie 5 sms體 (1,5 pln).

Jak kto otrzymuje du縪 sms體 to warto wykupi abonament (9 pln) na
nielimitowan liczb sms/e-mail.

Data: 2011-02-15 14:24:36
Autor: Krzysztof

"neoniusz" <neon@joemonster.org> wrote in message news:ijc7l5$gd9$1news.onet.pl...
Nie wklejam tutaj, bo pewnie by mi znaki pokaszanilo.
Zmian troche jest np. wprowadzenie oplaty za karte <30, jesli nie wykona sie transakcji.

Tutaj cala wiadomosc, na ktora trafilem w systemie transakcyjnym

Wprowadzili oplate za przelewy przychodzace- 5zl za SEPA oraz 10zl za pozostale. jest to znaczna podwyzka dla osob przyjmujacych duzo przelewow walutowych.

Data: 2011-02-15 20:56:27
Autor: osa
BZWBK - zmiana regulaminu i TOiP od 1 kwietnia
Zaszaleli... wyp砤ta VE<30 z ich bankomat體 5z :D Bo 'wylecia' wiersz z info o darmowych wyp砤tach z ich bankomat體, wi阠 砤pi si na 'w pozosta硑ch bankomatach w kraju' (rodzia  III, pkt 3). W punkcie 5 s inne karty i tam wiersz z ich bankomatami nie wyparowa :D

Przed publikacj chyba nikt tego nie czyta skoro s takie b酬dy przy podstawowym produkcie banku jakim jest karta debetowa ;) Albo... jednak b阣zie trzeba p砤ci za wyp砤t z ich bankomatu wi阠ej ni  z bankomat體 Millenium :D