BZWBK24 - brak dostępu

Data: 2009-08-16 10:08:51
Autor: Josh01
BZWBK24 - brak dostępu
Czy ktoś ma może wiedzę na temat kiedy BZWBK24 ruszy. Przerwa miała
trwać do 17:00, jest już po 19, a system dalej jest niedostępny. Jakaś
większa awaria?

Data: 2009-08-16 19:20:19
Autor: Ya
BZWBK24 - brak dostępu
U mnie chwilę przed 17 i teraz działa.
Chociaż mam w tym banku tylko kartę kredytową, to loguję się chyba raczej standardowo.

Data: 2009-08-16 10:26:39
Autor: Josh01
BZWBK24 - brak dostępu
On 16 Sie, 19:20, "Ya" <a...@a.pl> wrote:
U mnie chwilę przed 17 i teraz działa.
Chociaż mam w tym banku tylko kartę kredytową, to loguję się chyba raczej
standardowo.

U mnie nie działa - ani przez wejście na stronie głównej BZWBK, ani
przez stronę www.centrum24.pl
Cały czas strona z komunikatem:
"Szanowni Państwo!
Uprzejmie informujemy, że z uwagi na prace konserwacyjne od godz. 8:00
do godz. 17:00 trwa przerwa w dostępie do usług BZWBK24.
Przepraszamy za utrudnienia...."
Dostęp do netu - neostrada.

Data: 2009-08-16 19:57:23
Autor: Darek
BZWBK24 - brak dostępu
U mnie nie działa - ani przez wejście na stronie głównej BZWBK, ani

Przed chwilą się zalogowałem

Darek

Data: 2009-08-16 11:16:38
Autor: Josh01
BZWBK24 - brak dostępu
On 16 Sie, 19:57, Darek <n...@podam.maila.pl> wrote:
> U mnie nie działa - ani przez wejście na stronie głównej BZWBK, ani

Przed chwilą się zalogowałem

Ja już też. Choć za strona dość długo się ładowała.

BZWBK24 - brak dostępu