BZWBKKBSg

Data: 2018-03-06 20:21:22
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
BZWBKKBSg
BZitd. otrząsnął się nieco -- ponownie śle
niechciane debetówki, które zastrzegam na pniu...

Rzecz jasna opłat nie wystornował do tej pory.

-=-

Ciekawostka polityczna:

 - zastrzeżenie dowodu osobistego powoduje
   brak tegoż dowodu przez kilka tygodni

 - ale zastrzeżona debetówka (wbrew woli
   właściciela rachunku) przywędrowuje
   w parę dni po zastrzeżeniu

O tyle to ciekawe, że właścicielem tego
banku jest premier rządu.

-=-

A może mylę się? Może MMorawiecki nie
jest już współwłaścicielem BZWBKKBSg?

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.    http://eneuel.w.duna.pl    .-.     )\._.,-- ....,'``.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_'   /,   _.. \   _\  (`._ ,.

Data: 2018-03-07 10:38:17
Autor: J.F.
BZWBKKBSg
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:p7mpnt$ajo$1@node1.news.atman.pl...
BZitd. otrząsnął się nieco -- ponownie śle
niechciane debetówki, które zastrzegam na pniu...

A czemu nie wypowiesz ?

Rzecz jasna opłat nie wystornował do tej pory.

Moze sie naleza :)

[...]

Widac produkcja dowodu jest odpowiedzialna, a karty to z nieograniczoną nieodpowiedzialnoscią

O tyle to ciekawe, że właścicielem tego
banku jest premier rządu.
A może mylę się? Może MMorawiecki nie
jest już współwłaścicielem BZWBKKBSg?

Jak sobie kupic pare akcji Orlenu, to myslisz, ze jestes wlascicielem rafinerii ?
I moze jeszcze mozesz decydowac o cenie paliwa ?

w grudniu 2017 ciagle mial, ale obiecuje ze sprzeda.

No i od polowy stycznia akcje BZ spadaja :-)

J.

Data: 2018-03-07 11:06:22
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
BZWBKKBSg

"J.F." 5a9fb30b$0$661$65785112@news.neostrada.pl

A czemu nie wypowiesz ?

Bo ojciec (82 l.) nie może wyjść na zewnątrz
mieszkania po operacji. (o czym już pisałem)
Wcześniejsza opłata została wystornowana,
zatem uznałem, że BZWBKKBSg nie będzie
naliczał opłat a po powrocie z wieńca
miałem sporo na głowie, przez co niektóre
sprawy przesunąłem na później...

Teraz nie mogę iść z ojcem do banku.

Rzecz jasna opłat nie wystornował do tej pory.

Moze sie naleza :)

Zapewne tak:

 - bank długo rozpatruje te reklamacje

 - wcześniejszą opłatę wystornował

 - a i rozsądek nakazuje pobieranie
   opłat za nieaktywna kartę, którą
   należy wysyłać klientowi wbrew
   jego woli (pisałem, aby nie wysyłali)

Widac produkcja dowodu jest odpowiedzialna,
a karty to z nieograniczoną nieodpowiedzialnoscią

Co ma odpowiedzialność do czasu?
Aby było jasne:

 - data wydania to data zgłoszenia chęci otrzymania nowego
 - kartę dostaję, choć piszę, że jej nie chcę, ale po
   zastrzeżeniu dowodu muszę zgłosić chęć otrzymania
   nowego w miejsce zastrzeżonego
 - i nie mogę zgłosić ww. chęci tuż po zastrzeżeniu
   (nie wiem, ile muszę odczekać)

Zauważysz, że muszę wysłać AKTUALNE zdjęcie?
Owszem, ale w moim wypadku zdjęcie nie przeterminowało
się, albowiem zastrzegłem dowód, który miałem zdecydowanie
krócej niż pół roku, a półroczna fotka jest jeszcze uznawana
za aktualną.

Jak sobie kupic pare akcji Orlenu, to myslisz, ze jestes wlascicielem rafinerii ?

Morawiecki ma tylko parę akcji?
Myślałem, że więcej...

Kombinuj JF -- ale jakoś rozsądnie.
Wprawdzie cnota krytyki nie boi się, ale nie rozmydlaj
rozmowy głupią krytyką, bo obecnie chyba nie ma ludzi
myślących, że Morawiecki ma tylko PARĘ akcji BZWBKKBSg.

Skoro takich nie ma -- nie trzeba tak głupio krytykować.

I moze jeszcze mozesz decydowac o cenie paliwa ?

Morawiecki nie szefował temu bankowi?
Nie zarabiał miliomów plnów dzięki temu bankowi?

w grudniu 2017 ciagle mial, ale obiecuje ze sprzeda.

Dlatego pytam -- czy już sprzedał.

No i od polowy stycznia akcje BZ spadaja :-)

Kopię leżącego? Przemyślę to...
[już słabłem -- JF dodał mi otuchy!]
Nieładnie znęcać się nad słabym...

Data: 2018-03-07 12:06:11
Autor: J.F.
BZWBKKBSg
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:p7odj3$rsu$1@node1.news.atman.pl...
"J.F." 5a9fb30b$0$661$65785112@news.neostrada.pl
A czemu nie wypowiesz ?

Bo ojciec (82 l.) nie może wyjść na zewnątrz
mieszkania po operacji. (o czym już pisałem)

Teraz nie mogę iść z ojcem do banku.

A musisz ? Wystarczy, ze list do skrzynki zaniesiesz.
A moze telefonicznie wystarczy.

[...]

Ojciec ma napisac, nie ty ! :-P

Poza tym taki doswiadczony zbieracz wisienek i nie potrafi regulaminu przeczytac ?

Widac produkcja dowodu jest odpowiedzialna,
a karty to z nieograniczoną nieodpowiedzialnoscią
Co ma odpowiedzialność do czasu?

Bank moze szybko i byle jak, a urzad nie moze :-)

Po prawdzie - teraz przyjecie wniosku o DO w urzedzie to kilka minut, bo wystarczy tylko zdjecie zeskanowac i dane z bazy zatwierdzic,
dane do PWPW leca elektronicznie, jak nie ma kolejki, to juz na drugi dzien, a nawet w ten sam mozna produkowac dowod, po poludniu moze byc wyslany kurierem i na drugi dzien do odbioru w urzedzie.
Inaczej to bedzie w malej gminie, gdy sie oplaca poczekac z wysylka az sie uzbiera wieksza paczka dowodow.

Niestety, sie wycwanili, jako data wystawienia jest data wniosku, wiec nie wiadomo jaka byla kolejka ... hm, a moze zrobili na trzeciej zmianie ?

[...]

Obywatel ma obowiazek posiadania dowodu ... ale moze w regulaminie jest obowiazek posiadania karty :-)

Jak sobie kupic pare akcji Orlenu, to myslisz, ze jestes wlascicielem rafinerii ?

Morawiecki ma tylko parę akcji?
Myślałem, że więcej...

https://bip.kprm.gov.pl/kpr/oswiadczenia-o-stanie-m/prezes-rady-ministrow/4650,MATEUSZ-MORAWIECKI.html

13711 warte ok 4.95 mln

Kombinuj JF -- ale jakoś rozsądnie.
Wprawdzie cnota krytyki nie boi się, ale nie rozmydlaj
rozmowy głupią krytyką, bo obecnie chyba nie ma ludzi
myślących, że Morawiecki ma tylko PARĘ akcji BZWBKKBSg.

BZ ma ok 100 mln akcji. To to jest 0.014%

I moze jeszcze mozesz decydowac o cenie paliwa ?
Morawiecki nie szefował temu bankowi?
Nie zarabiał miliomów plnów dzięki temu bankowi?

Zarabial, ale przestal.
A jak przestal, to zaraz bankom dop* podatek :-)

w grudniu 2017 ciagle mial, ale obiecuje ze sprzeda.
Dlatego pytam -- czy już sprzedał.

No i od polowy stycznia akcje BZ spadaja :-)
Kopię leżącego? Przemyślę to...

do polowy rosl, wiec trudno powiedziec - sprzedal i akcje spadly, czy kos specjalnie kurs podniosl, aby zarobil :-P

Oswiadczenie z 11 grudnia, 14 i 15 grudnia byl gwaltowny wzrost obrotow ... na poziomie 170 tys akcji, a nie tam glupie 13 tys ...

Swoja droga - czy nie czas na oswiadczenie roczne ?

J.

Data: 2018-03-08 10:15:32
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
BZWBKKBSg

"J.F." 5a9fc7a5$0$1008$65785112@news.neostrada.pl

A musisz ? Wystarczy, ze list do skrzynki zaniesiesz.

Jesteś pewien, ze wystarczy? Kiedyś pytałem w marmurze
(na ul. Pałacowej) BZWBKKBSg -- pismo ojca nie wystarczyło...
Może masz rację -- może marmurowy białkomat mnie oszukał,
dlatego pytam...

Nie zawracałbym ojcu siedliska, gdybym mógł wydrukować
coś, co ojciec by podpisał a co ja bym dostarczył do
marmuru... [przy okazji parkowania na parkingu bankowym,
znajdując się w strefie płatnego parkowania]

A moze telefonicznie wystarczy.

Genialne ;) rozwiązanie!!!
Ale nieco kosztowne -- ojciec ma nolimit w a2mobile...
Co więcej -- ja mógłbym zadzwonić w imieniu ojca
z ojca telefonu, jako że telefon nie ukazuje
twarzy rozmówcy...

Jesteś geniuszem, JF!!! A może -- jedynie marzycielem...

Ojciec ma napisac, nie ty ! :-P

Co za różnica -- kto napisze?

Ojciec; ja; ojca sekretarka; pisarz wynajęty
przez ojca czy przez kogoś innego; biuro
pisania podań, bankowy białkomat...

IMO ważne, aby ojciec podpisał...

Poza tym taki doswiadczony zbieracz wisienek i nie potrafi regulaminu przeczytac ?

Ojciec jest tym doświadczony zbieracz wisienek czy ja?
Piszesz: >>Ojciec ma napisac, nie ty ! :-P<< i chwilę
później piszesz >>taki doswiadczony zbieracz wisienek<<.

Pomijam fakt błędnego wnioskowania -- rzecz jasna
i ja posiadłem (wg Ciebie chyba nieosiągalną) sztukę
czytania, i mój ojciec taką sztukę posiadł...
(mój ojciec wisienek nie zbiera)

BTW ww. sztuki -- Ty do tej pory najwyraźniej masz
trudności z pisaniem, jako że w Twych pismach brak
polskich znaków diakrytycznych, choć dziś raczej ;)
łatwo o stosowne wersje oprogramowania...

Widac produkcja dowodu jest odpowiedzialna,
a karty to z nieograniczoną nieodpowiedzialnoscią
Co ma odpowiedzialność do czasu?

Bank moze szybko i byle jak, a urzad nie moze :-)

Na czym polega ta ,,byle jakość''?
IMO banki to instytucje, do których mamy zaufanie...

Po prawdzie - teraz przyjecie wniosku o DO w urzedzie to kilka minut,

Z czego najwięcej czasu pochłania włączenie laptopa...

bo wystarczy tylko zdjecie zeskanowac

Nie ma potrzeby skanowania zdjęcia -- wystarczy skan twarzy. ;)
Taki skan trwa zwykle ułamek sekundy. ;)

i dane z bazy zatwierdzic,
dane do PWPW leca elektronicznie,

O ile to lot...
Elektronicznie -- po prostu internetem, via WWW/HTTPS...
Poniżej -- adres sprawdzacza, ale do wysyłki wniosku jest
podobny adres.

    https://obywatel.gov.pl/dokumenty-i-dane-osobowe/odbior-dowodu-osobistego-sprawdz-czy-twoj-dowod-jest-gotowy

jak nie ma kolejki,

Zwykle kolejki są... I mechanizmy kolejkowania...
Ogólnie -- miliony, a nawet miliardy zgłoszeń są
na świecie stale kolejkowane... Obsługiwane...
Itd... Oczywiście nie twierdzę, że miliardy
przez tę akurat bramkę...

BTW -- Profil Zaufany zapchał się bardzo szybko,
obsługując przed miesiącem kilka JPK_VAT na sekundę...

to juz na drugi dzien, a nawet w ten sam mozna produkowac

Więc na drugi czy ten sam? I jaka ustawa to reguluje?

Czy może znów puściłeś wodze swej wybujałej fantazji?!?!
(czyli mówiąc inaczej, dosadniej -- bredzisz?)

Jeśli wyślę zgłoszenie o godzinie 23:59 będę czekał na
realizację mego zgłoszenia mniej niż 2 minuty, a jeśli
wyślę me zgłoszenie o godzinie 00:01 będę czekał na
realizację mego zgłoszenia niemal całą dobę?!

Moim zdaniem fantazjujesz...

Przyznaj się -- masz jakieś ***wiarygodne***
(choćby od Macieja!!) źródła informacji, czy
po prostu zmyślasz?!

dowod, po poludniu

A może wtedy, gdy Słońce znajdzie się w tak zwanym zenicie? ;)

Znów puściłeś wodze swojej fantazji?!
Może nie o Słońce, ale o pełnię Księżyca chodzi urzędnikom?!

JF -- piłeś?
Jeśli piłeś -- nie pisz, póki nie wytrzeźwiejesz...
Po co automagaom wiadomość o wzajemnym położeniu
Ziemi i Słońca?!

moze byc wyslany kurierem i na drugi dzien do odbioru w urzedzie.

Inaczej to bedzie w malej gminie,

Mieszkam w Białymstoku -- nie wiem, czy to mała gmina, czy duża...
(ale słyszałem, że masy Polaków odnawiają dowody osobiste)

gdy sie oplaca poczekac z wysylka az sie uzbiera wieksza paczka dowodow.

Ponoć zwykle oczekiwanie na nowy plastyk trwa miesiąc.
(niezależnie od wielkości gminy)

Niestety, sie wycwanili, jako data wystawienia jest data wniosku, wiec nie wiadomo jaka byla kolejka ... hm, a moze zrobili na trzeciej zmianie ?

Zmianie automagicznej? -- a może uważasz, że
te dowody malują ręce białkowych niewolników?...

Białkomaty co najwyżej weryfikują fotki?

Automag weryfikuje obecność Exifu (od profesjonalnego fotografa
wiem, że info o PSie dyskwalifikuje fotkę -- takie Exify trzeba
czyścić po obróbce PSem a przed wysyłką fotki) a białkomat jedynie
sprawdza, czy na fotce jest goryl, czy czarnoskóra kobieta -- ponoć
Google mają z tym rozróżnianiem kłopoty, dlatego warto posiłkować
się białkoweryfikatorami...

Obywatel ma obowiazek posiadania dowodu

Brak dowodu skutkuje opłatą. :)

... ale moze w regulaminie jest obowiazek posiadania karty :-)

Posiadanie zaś karty -- **też** skutkuje opłatą.
Warto tu przypomnieć slogan banku:

   Konto jakie chcę!!!

Akurat ojciec na *Konto godne polecenia*, ale
slogan banku przez to nie ulega zmianie...

Zaś brak karty -- skutkuje wysyłką tejże karty...

Zatem wykryłeś prawidłowość?
W obu wypadkach chodzi o opłatę...

I w obu -- szefem jest (bądź był) ten sam Mateusz Morawiecki!!!

Zarzucasz chrześcijańskiemu premierowi łamanie przykazania
Boskiego?! (nie pożądaj żadnej rzeczy bliźniego twego)

Odważny jesteś... Ale IMO skojarzenie nasuwa się wbrew woli... ;)

[...]

IMO jesteś bogaty, skoro 4,95 mln (mniemam,
że plnów) to dla ciebie niezbyt wiele. ;)

BTW -- czy mając tyle milionów, warto rabować kilka plnów karcianych?

BZ ma ok 100 mln akcji. To to jest 0.014%

Mimo tego -- to ,,jedynie'' 4,95 mln...

Poza tym -- Morawiecki szefował temu bankowi.
Szefując, miał znacznie większy udział w rządzeniu
tym bankiem, niż udział prezentowany przez Ciebie.

Zarabial, ale przestal.
A jak przestal, to zaraz bankom dop* podatek :-)

Dopisał czy dopełnił? Dopuścił? Doprecyzował?...
Trudno zgadnąć -- co skrywasz pod gwiazdką...
[już raz tajemniczo o Słońcu pisał w poście,
na który teraz odpowiadam... może JF to jakiś
astrolog... wróżeniem też się chwali wielokrotnie...]

ZTCP -- jest taka gra giełdowa:

 - najpierw głośno zapowiadana jest jakaś ,,regulacja'',
   w efekcie czego ceny różnych akcji dołują (nawet o kilkanaście %)

 - po kilku miesiącach jest głośne dementowanie informacji
   o nadchodzącej ,,regulacji'', w efekcie czego ceny akcji
   powracają do pozycji sprzed zapowiedzi o ,,regulacji''

Taka gra giełdowa przynosi (rzecz jasna) zyski tym graczom
giełdowym, którzy wiedzą na czas (czyli zawczasu?) zarówno
o ogłoszeniu informacji dotyczącej ,,regulacji'' jak i znają
czas odwołania owej ,,regulacji''...

Kilkanaście % straciły akcje (tak mówili mi bankierzy) banków
po ogłoszeniu ,,regulacji'' okołofrankowych i (chyba tyle samo)
te akcje zyskały po publicznym odwołaniu ,,regulacji''...

Odwołującym był Jarosław Kaczyński -- odwoływał w publicznej TV...

Jarosław Kaczyński jest spokrewniony z Mateuszem Morawieckim -- ale
(co już publicznie wyjaśniano wielokrotnie) spokrewnienie to nie ma
istotnego ;) znaczenia...

[...]

Niech zgadnę Twe powyższe intencje:

   czy ktoś specjalnie kurs podniósł, aby Morawiecki zarobił

jakoś dziwnie zapisane...

Przypomnę -- nie wiemy, czy Morawiecki zarobił na podwyżce ceny
akcji BZWBKKBSg,  bo (w tym poście) nie wiemy, czy Morawiecki
akcje sprzedał...

Oswiadczenie z 11 grudnia, 14 i 15 grudnia byl gwaltowny wzrost obrotow ... na poziomie 170 tys akcji, a nie tam glupie 13 tys ...

Swoja droga - czy nie czas na oswiadczenie roczne ?

Nasze coroczne oświadczyny podatkowe odrzucane corocznie
przez naszą wybrankę ;) jaką/którą jest US?

Moje oświadczyny czekają gotowe na zsyłkę...
[ale co ja tam mam?... US rzecz jasna moją
kandydaturę odrzuci jako zdecydowanie złą partię...
1/16 etatu to bardzo mało a Agora niewiele zmienia
w tej kwestii, choć mój zarobek podwaja...]

Ale dziś mam na głowie dokończenie lutowego księgowania...
Z wysyłką JPK_VAT i deklaracji VAT zaczekam -- dając
podatnikom (mym Klientom) możliwość dorzucenia faktur...

Aby było jasne -- moja szefowa nie dolicza za ,,otwarcie miesiąca zamkniętego''. ;)
Także wtedy nie dolicza, gdy trzeba posłać korektę: zeznania, deklaracji czy JPK...

Do otwierania miesięcy zamkniętych -- służy mi otwieracz
ozdobiony tęczowym parasolem downów i innych świrów... ;)

   http://ftpa.pl
   http://ftpa.pl/program-pity/program-pit.html

Tego niższego adresu miałem nie zamieszczać z uwagi na brzydkie słowa tam zawarte -- PITy itp... ;)
Ogólnie nie jestem wulgarny, zwłaszcza wtedy, gdy oświadczam się... ;)
Ale nie ja wymyśliłem te terminologię...

Ja proponuję rezygnacje z PITolenia na rzecz:

 - prawdziwego VAT (każdy podatnik doliczałby i nie byłoby mowy o odliczeniach)
 - podatku pogłownego (każdemu równo po głowie -- obuszkiem)
 - podatku katastralnego

Ale póki co raczej (idąc śladami Twoimi -- JF) powróżę jakoś tak:

 - VAT od samochodu prywatnego:

    - 50% VAT do 123,00 pln brutto
    - 25% VAT od 123,01 pln do 246,00 pln brutto
    - 12% VAT od 246 pln brutto wzwyż...

Wykładnia:

 - faktura opiewa na 123,00 pln brutto
   netto 100,00 pln
   VAT na tej faktorze to 23,00 pln
   50% z 23 pln można odliczyć
 razem 11,50 pln do odliczenia

 - faktura opiewa na 246,00 pln brutto
   netto 200,00 pln
   VAT na tej faktorze to 46,00 pln
   50% z 23,00 pln można odliczyć
   25% z pozostałych 23,00 pln można odliczyć
 razem do odliczenia 17,25 pln

 - faktura opiewa na 300 pln brutto
   (paliwa mogą podrożeć)
   netto 243,90 pln
   VAT na tej faktorze to 56,10 pln
   50% z 23,00 pln można odliczyć
   25% z pozostałych 23,00 pln można odliczyć
   12% z reszty, czyli z 10,10...
 razem chyba ;) 18,46 pln do odliczenia

Ale tylko początkowo... Po jakimś czasie progres
ten może być tak bezstopniowy, ;) jak tylko pozwala
dzielność złotówki, czyli zgodnie z groszową
niepodzielnością...

[obecność JF wpływa kreatywnie na me myślenie...]

Możesz JF sprawdzić -- czy (; nie popełniłem błędu. ;)

Data: 2018-03-08 03:10:41
Autor: Dawid Rutkowski
BZWBKKBSg
A może wystarczy napisać w ST wiadomość z wypowiedzeniem?

Data: 2018-03-08 13:43:44
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
BZWBKKBSg

"Dawid Rutkowski" f88733ff-8c9f-42ca-ac9e-8408ee0aebbd@googlegroups.com

: A może wystarczy napisać w ST wiadomość z wypowiedzeniem?

Co to ST? Stary Testament? ;)
IMO nie można już modyfikować ani ST, ani NT. ;)

Zatem -- gdzie mogę (bądź ojciec może?)
napisać ,,wiadomość z wypowiedzeniem'',
by skutecznie wyzwolić się z obłędnego banku?

Data: 2018-03-09 13:50:47
Autor: Wojciech Bancer
BZWBKKBSg
On 2018-03-08, Eneuel Leszek Ciszewski <prosze@czytac.fontem.lucida.console> wrote:

"Dawid Rutkowski" f88733ff-8c9f-42ca-ac9e-8408ee0aebbd@googlegroups.com

: A może wystarczy napisać w ST wiadomość z wypowiedzeniem?

Co to ST? Stary Testament? ;)

System Transakcyjny.

--
Wojciech Bańcer
wojciech.bancer@gmail.com

Data: 2018-03-09 20:49:46
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
BZWBKKBSg

"Wojciech Bancer" slrnpa50p8.2cbt.wojciech.bancer@pl-test.org

"Dawid Rutkowski" f88733ff-8c9f-42ca-ac9e-8408ee0aebbd@googlegroups.com

: A może wystarczy napisać w ST wiadomość z wypowiedzeniem?

Co to ST? Stary Testament? ;)

System Transakcyjny.

        Numer zgłoszenia: BZWBK/098416/17
        Szanowny Panie,

        odpowiadając na Pana zgłoszenie dotyczące karty do konta
        uprzejmie informuję, że nowa karta w miejsce zastrzeżonej
        wysłaliśmy automatycznie.

        Jest to zgodne z Zasadami wydawania i używania kart płatniczych
        naszego banku, rozdział X § 32. Jeżeli nie wyraża Pan chęci
        korzystania z karty to proszę o jej zastrzeżenie w dowolnym
        oddziale naszego banku.

        Z wyrazami szacunku

Jeśli masz konkretny pomysł -- chętnie z nim zapoznam się.

-=-

Karty do konta
Dopasowana Mastercard
89 1090 2587 0000 0001 3186 0769
WITOLD CISZEWSKI
xxxx xxxx xxxx 5419
PLN
Zastrzeżona

Dopasowana Mastercard
89 1090 2587 0000 0001 3186 0769
WITOLD CISZEWSKI
xxxx xxxx xxxx 3392
PLN
Zastrzeżona

Dopasowana Mastercard
89 1090 2587 0000 0001 3186 0769
WITOLD CISZEWSKI
xxxx xxxx xxxx 9118
PLN
Zastrzeżona

Dopasowana Mastercard
89 1090 2587 0000 0001 3186 0769
WITOLD CISZEWSKI
xxxx xxxx xxxx 8891
PLN
Zastrzeżona

MASTERCARD PAYBACK Omni
89 1090 2587 0000 0001 3186 0769
WITOLD CISZEWSKI
xxxx xxxx xxxx 5305
PLN
Zastrzeżona

Teraz wysyłają Dopasowane.

Data: 2018-03-09 12:47:08
Autor: Dawid Rutkowski
BZWBKKBSg
Aż przejrzałem ten dokument.
W wersji obecnej, obowiązującej od 1 listopada 2017, nie ma rozdziału X (są tylko do IX). Parafraf 32 jest, ale dotyczy czego innego.
Za to w rozdziale VII "Zakończenie umowy o kartę", paragraf 25, punkt 3, jest o możliwości wypowiedzenia umowy przez infolinię (ujęte jest to tak, jakby infolinia była również osobnym - i osobliwym - oddziałem).
Ciekawe, czy tak bardzo zmienili ten dokument 10 dni po Twoim pytaniu? Miałbyś "szczęście".
Chyba że Cię oszukali (ale musisz odszukać wersję obowiązującą 20.X.2017), wtedy reklamuj, na przeprosiny dają eleganckie zestawy piśmienne ;P

A serio tyle tych kart widzisz w ST? Chyba że "maszynowo" zastrzegałeś. Mi zastrzeżona kredytówka żony znikła po miesiącu.

Data: 2018-03-24 03:57:37
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
BZWBKKBSg

"Dawid Rutkowski" 2531cde3-7987-4481-a8e1-17c44dff48cf@googlegroups.com

: infolinia była również osobnym - i osobliwym - oddziałem).

Twoja rada poskutkowała -- BZWBKKBSg nie wysyła plastyków.

W zamian za to (?) schizofrenia Wyższej Kultury znów daje znak!
W jednym miejscu karta jest zamknięta, w innym -- nie jest,
Wyższa Kultura ponownie żebrze o 8 złotych...

To są te bezpłatne banki dobrej zmiany PiSu?...

: Ciekawe, czy

Ciekawe, czy warto tracić 400 złotych (300 polecony i 100 polecający)
na złapanie klienta, by tak tanio zasłużyć sobie na najgorszą opinię
quasi-banku -- żeby nie napisać: ,,instytucji ;) mafijnej'', bo normalny
bank nie blokuje zlecenia zamknięcia rachunków, a Wyższa Kultura udaremniała
zamknięcie przez wiele miesięcy...

Może te ośmiozłotówki po prostu kradną pracownicy Wyższej Kultury?...
Może w tym celu w Wypowiedzeniu kazali zrzec się nadpłat?...

: A serio tyle tych kart widzisz w ST? Chyba że "maszynowo"
: zastrzegałeś. Mi zastrzeżona kredytówka żony znikła po miesiącu.

Teraz widzę:

   Dopasowana Mastercard    xxxx xxxx xxxx 5419  Zastrzeżona
   Dopasowana Mastercard    xxxx xxxx xxxx 3392  Zastrzeżona
   Dopasowana Mastercard    xxxx xxxx xxxx 9118  Zastrzeżona
   Dopasowana Mastercard    xxxx xxxx xxxx 8891  Zastrzeżona
   Dopasowana Mastercard    xxxx xxxx xxxx 7515  Zastrzeżona
   Dopasowana Mastercard    xxxx xxxx xxxx 5974  Zastrzeżona
   MASTERCARD PAYBACK Omni  xxxx xxxx xxxx 5305  Zastrzeżona

-=-

W PKO BP SA matka nie zapłaciła 300 pln warunkujących bezpłatność
i będąc święcie przekonaną o swej racji, zapytała o powód naliczenia
miesięcznej opłaty przy okazji wizyty w marmurze -- PKO policzył,
uznał, że nie pomylił się, ale opłatę wystornował.

-=-

BZ WBK KB Sg nie rozpatrzył okołodenetowej reklamacji do tej pory.

Przy okazji przypomnę tę sprawę:

    http://leszekc.w.tkb.pl/800400/wyciagi/wyciagi.htm

Kontrast:

    https://businessinsider.com.pl/firmy/strategie/prezes-bgz-bnp-paribas-odpowiedzial-na-krytyke-wardegi-na-fb/dzwlp2e

-=-

Przeżyłem szok aktualizacyjny...

IMO Windows10 jest jak Morawiecki -- obłędny...
I wcale nie chodzi o najnowszą (ponoć fatalną)
aktualizację, ale o stuprocentowe szarpanie dyskiem
przez różne (oczywiście dobroczynne) ,,usługi''...

Przed laty M$ zmuszał ludzi do kupowania coraz większych dysków
(chodziło zapewne o ekologię) zaś teraz zmusza do SSD.

IDE był tani -- ale jednozadaniowy. ;)
Późniejsze rozszerzenia (do SATA600 itd.) niewiele ;)
wniosły w priorytetyzację dostępu do dysku...

Data: 2018-04-04 00:53:25
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
BZWBKKBSg

"Eneuel Leszek Ciszewski" p94er5$oo0$1@node1.news.atman.pl

"Dawid Rutkowski" 2531cde3-7987-4481-a8e1-17c44dff48cf@googlegroups.com

: infolinia była również osobnym - i osobliwym - oddziałem).

Twoja rada poskutkowała -- BZWBKKBSg nie wysyła plastyków.

Rozpatrzono ;) reklamację -- zwróceniem 14 pln, czyli za 2 pobrania.
Tak oto zostało nieco ponad 29 pln z ponad 42 pln...

W zamian za to (?) schizofrenia Wyższej Kultury znów daje znak!
W jednym miejscu karta jest zamknięta, w innym -- nie jest,
Wyższa Kultura ponownie żebrze o 8 złotych...

Na razie Wyższa Kultura nie domaga się kolejnych wpłat...
Ciekawe, jak to zakończy się...

[...]

Teraz widzę już same Dopasowane...

[...]

+ BZ WBK KB Sg nie rozpatrzył okołodebetowej reklamacji do tej pory.

Teraz jest tak:

    2018-03-31 2018-03-31 Pobrane odsetki od salda ujemn -0,32 -29,09
    2018-03-26 2018-03-23 Korekta prowizji BZWBK/130321/17_1 Pozdrawiamy. BZ 14,00 -28,77
  ! 2018-03-01 2018-03-01 Opłata miesięczna za kartę 557509******5305 -7,00 -42,77
  ! 2018-03-01 2018-03-01 Opłata miesięczna za kartę 557509******5305 -7,00 -35,77
    2018-02-28 2018-02-28 Pobrane odsetki od salda ujemn -0,20 -28,77
    2018-02-07 2018-02-07 Opłata miesięczna za kartę 557509******5305 -7,00 -28,57
    2018-01-31 2018-01-31 Pobrane odsetki od salda ujemn -0,17 -21,57
    2018-01-03 2018-01-03 Opłata miesięczna za kartę 557509******5305 -7,00 -21,40
    2017-12-30 2017-12-31 Pobrane odsetki od salda ujemn -0,13 -14,40
    2017-12-13 2017-12-12 Korekta prowizji BZWBK/130321/17 Pozdrawiamy. BZWB 7,00 -14,27
    2017-12-06 2017-12-06 Opłata miesięczna za kartę 557509******5305 -7,00 -21,27
  ^ 2017-11-30 2017-11-30 Pobrane odsetki od salda ujemn -0,11 -14,27
  ^ 2017-10-31 2017-10-31 Pobrane odsetki od salda ujemn -0,11 -14,16
    2017-09-30 2017-09-30 Pobrane odsetki od salda ujemn -0,05 -14,05
  ! 2017-09-25 2017-09-25 Opłata miesięczna za kartę 557509******5191 -7,00 -14,00
  ! 2017-09-06 2017-09-06 Opłata miesięczna za kartę 557509******5191 -7,00 -7,00

 ! -- dwie opłaty w miesiącu
      (w marcu i we wrześniu)
 ^ -- okres bez opłat
      (październik i listopad)

Gra w karty ;) chyba wygasa...

Prezydent dał mi ciśnieniomierz (znając skutki karcianych gier?)
i odkurzacz (do sprzątnięcia pokarcianego bałaganu?) przy okazji
wzbogacenia mnie kolejnymi czarnymi kartami...

[ale nie zamierzam być wierny -- w 2020 r. IMO
będę głosował nie na Sygmę, lecz na Paribas...]

Odkurzacz fajny, ciśnieniomierz (TechMedu) też fajny...

   https://clk.leadexpert.pl/click?c=HfSJsX2y&cr=U7jlBOeL&s=NdnT4JTV
   Paribas z Rossmannem (200 pln w Rossmannie)

   https://clk.leadexpert.pl/click?c=hbaxO8YG&cr=AcctMKDB&s=NdnT4JTV
   Optymalne w Paribasie

[...]

Paribas w ogóle odpowiada...

-=-

Przeżyłem szok aktualizacyjny...

Przeżywam kolejne...
Wszystko ;) dookoła aktualizuje się...
Android i jego aplikacje, Win10 z jego masą programów...

WXP nie aktualizuje się, ale programy na nim -- owszem...

VBoxem też aktualizuje się...

Data: 2018-03-10 11:18:09
Autor: Kris
BZWBKKBSg
W dniu piątek, 9 marca 2018 21:47:10 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski napisał: >na przeprosiny dają eleganckie zestawy piśmienne ;P
Nie prosciej w papierniczym za kilka pln kupic?

Data: 2018-03-10 20:42:53
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
BZWBKKBSg

"Kris" 476aae9d-029b-482e-8641-b5ce85dd08c5@googlegroups.com

: W dniu piątek, 9 marca 2018 21:47:10 UTC+1 użytkownik
: Dawid Rutkowski napisał: >na przeprosiny dają eleganckie
: zestawy piśmienne ;P

" Nie prosciej w papierniczym za kilka pln kupic?

Najprostszym rozwiązaniem jest wykonanie woli klienta -- zamknięcie wszystkiego.
(i wystornowanie opłat)
Ale my tu nie o najprostszych rozwiązaniach, a o (; najciekawszych. ;)

Mam spory problem z wywalaniem papierowych śmieci -- czasopism,
reklamówek itp... Papier waży... (a mnie i kręgosłup szwankuje,
i kolano...)

Zestawy piśmienne są ;) przydatne -- ale ćwierć wieku temu...

W XX wieku (i na początku XXI) i banki przysyłały wyciągi,
i OPy GSM, inni -- teraz życie stało się znacznie łatwiejsze...

Mam kilkadziesiąt chińskich ,,wiecznych piór'' Hero -- każde
zostało przeze mnie wyselekcjonowane, następnie rozmontowane
i starannie zmontowane -- raczej żadne z nich nie zasycha...
(póki jest w nim płynny ;) atrament Pelikana lub podobny)

Kiedyś to były rarytasy -- dziś długopis kosztuje kilkanaście groszy...

-=-

Wszystko ma swoją cenę do czasu -- po terminie przydatność staje się problematyczna...

Data: 2018-03-10 12:27:07
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
BZWBKKBSg

"Dawid Rutkowski" 2531cde3-7987-4481-a8e1-17c44dff48cf@googlegroups.com

: Aż przejrzałem ten dokument.

Słowa uznania z mojej strony.

[...]

Przejrzystość warunkowa. ;)

: Ciekawe, czy tak bardzo zmienili ten dokument 10 dni
: po Twoim pytaniu?

Trudno zgadnąć. BTW 10 dni -- pytanie zadałem nieco wcześniej.

: Miałbyś "szczęście".
: Chyba że Cię oszukali (ale musisz odszukać wersję

Ciekawe gdzie i po co?

: obowiązującą 20.X.2017), wtedy reklamuj,

I oczekuj odpowiedzi takich, jak te:

  http://leszekc.w.tkb.pl/800400/wyciagi/wyciagi.htm

: na przeprosiny dają eleganckie zestawy piśmienne ;P

Po które należy udać się do oddziału? ;)
(być może telefonicznego?)

: A serio tyle tych kart widzisz w ST?

Tyle widziałem -- toż podałem numery.

: Chyba że "maszynowo" zastrzegałeś.

Zastrzegałem pojedynczo -- gdy zobaczyłem...

: Mi zastrzeżona kredytówka żony znikła po miesiącu.

Zauważyłem, że nie czas decyduje o zaniku, lecz liczba
kart. Od października ubr. więcej było tych kart.

-=-

Spróbuję zadzwonić -- może coś wskóram.

Data: 2018-03-08 10:51:10
Autor: J.F.
BZWBKKBSg
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:p7quvu$b11$2@node1.news.atman.pl...
[...]

Bo ty zupelnie durnie myslisz.
Znaczek nalep i do skrzynki zanies, wtedy w marmurze musza podjac ciezka decyzje - wykonac dyspozycje, odpisac ze takie rzeczy to tylko osobiscie, wyrzucic do kosza ...

[...]

Skoro telefonicznie mozna karte zamowic, karte zablokowac czy przelew zlecic, to czemu nie karte wypowiedziec ?

J.

Data: 2018-03-08 13:40:29
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
BZWBKKBSg

"J.F." 5aa10790$0$1001$65785112@news.neostrada.pl

Bo ty zupelnie durnie myslisz.

Zapewne masz rację... ;)
Przyznam Ci nawet rację co do części Twej wypowiedzi. ;)

Znaczek nalep i do skrzynki zanies, wtedy w marmurze musza podjac ciezka decyzje - wykonac dyspozycje, odpisac ze takie rzeczy to tylko osobiscie, wyrzucic
do kosza ...

Uważasz, że znaczek (czyli opłata) wiele wniesie?

 - rezygnacji złożonej po zalogowaniu nie przyjmują

 - stwierdzili w marmurze, że rezygnacji listownej
   nie przyjmą, nie wiedząc, kto list rezygnacyjny
   im dostarczy

ale

 - wg Ciebie przysłanie rezygnacji uzupełnionej znaczkiem
   może dać dobry efekt...

W marmurze poprosiłem kiedyś o rezygnacyjny formularz, który
ojciec wypełniłby i dostarczyłby do banku. Nie mam pewności,
ale IMO podczas rozmowy nie było mowy o medium, które miałoby
taką rezygnację do banku dostarczyć. ZTCP bank po prostu zażyczył
sobie osobistej wizyty ojca w marmurze i odrzucił ewentualność
prowadzenia pertraktacji drogą korespondencyjną.

Gdyby bank udostępnił mi przechowywane przez siebie informacje,
być może mógłbym nawet odszukać osobę, która takiej informacji
mi udzieliła, albowiem coś załatwiałem swego i przy okazji
zapytałem o możliwość rezygnacyjną dotyczącą ojca. Wkrótce
(w kilka dni?) po tej rozmowie ojciec odwiedził marmur w celu
rezygnacyjnym, który osiągnął...

I ja niezbyt często bywam w tym banku, i ojciec niezbyt często
w tym banku z czegoś rezygnuje... Być może nawet mógłbym odnaleźć
stosowne pismo ojca, jako że ojciec rezygnacyjne pismo przygotował
(oczywiście też podpisał) i przekazał mi, ale to pismo w banku nie
zostało przyjęte.

Zapewne na takim piśmie byłaby data sporządzenia.

Aby było jasne -- gdy bank nie przyjął rezygnacyjnego pisma ojca,
poprosiłem o stosowny formularz bankowy, który ojciec by wypełnił
i dostarczył do banku... IMO nie precyzowałem wtedy drogi czy metody,
którą ów formularz by był dostarczony od ojca do banku.

Pamiętam, że moja rozmowa dotycząca niemożliwości złożenia rezygnacji
drogą korespondencyjną miała miejsce na ulicy Pałacowej, w sali na
dole/parterze, po lewej stronie od wejścia do banku a obsługiwała
mnie młoda (na moje oko -- do 30 roku życia), szczupła (i bardzo
sympatyczna) kobieta.

Akurat (choć bywam tam rzadko) pamiętam stamtąd i kobiety nieco ;)
starsze, i niezbyt szczupłe, i mężczyznę, którego poznałem w innym
marmurze tego banku...

-=-

IMO Twoje rozumowanie podąża jakimś takim tropem:

Mateusz Morawiecki pożąda pieniędzy:

 - opłaty za brak dowodu osobistego
 - opłaty za kartę bankową
 - opłaty za znaczek pocztowy
 - podatków paliwowych
   (paliwo potrzebne jest, aby dojechać do marmuru)

i rezygnacja pozbawiona opłat nie może być skuteczna...

 - rezygnacja via WWW po zalogowaniu odpada, bo niewiele kosztuje
 - rezygnacja telefoniczna też odpada, bo też niewiele kosztuje

Coś w tym jest, ;) ale dlaczego odnowienie dowodu jest bezpłatne?!!

Widzę tu jakąś niekonsekwencję niegodną premiera rządu i prezesa
banku... Może po prostu Mateusz Morawiecki nie zdążył uaktualnić ;)
tej sytuacji?... Może wprowadzenie opłaty aktualizacyjnej jest
już wdrażane, ale zabrakło czasu...

IMO nieładnie posądzać Mateusza Morawieckiego (choćby i obłędnika,
jak go określili żydzi/Żydzi) o niekonsekwencję...

Aby nieco rozjaśnić:

   żydzi, prawosławni, unici, rzymscy katolicy, mormoni,
                      luteranie, protestanci, muzułmanie...

   Żydzi, Polacy, Niemcy, Włosi... [a nawet Grecy]

Przed II wojną świętą w Polsce byli żydzi polscy, zaś AEinstein
był żydem niemieckim, zaś teraz możemy mówić i o żydach, i o Żydach...
Polscy żydzi przed II wojną świętą stanowili integralną część
polskiego narodu, podobnie jak wyznawcy innych religii...
Dzielenie na Polaków i żydów obywateli polskich zamieszkujących
przedwojenną Polskę to dzielenia na ,,budowle i domy''. ;) Lub
dodawanie/porównywanie ,,ssaków do koni''. ;)

Skoro telefonicznie mozna karte zamowic, karte zablokowac czy przelew zlecic, to czemu nie karte wypowiedziec ?

Nie wiem. To pytanie do banku BZWBKKBSg, nie do mnie.

W banku T-Mobile Usługi bankowe wyższej kultury bankowości
można niby zamknąć kartę kredytową, ale zamykanie takie
jest tak trudne, że aż nie można zamknąć...

Natomiast w BZWBKKBSg (zgodnie z informacją, której mi udzielono
swego czasu w marmurze) nie można zlecać zamykania ani drogą
telefoniczną, ani drogą listową/korespondencyjną...

-=-

IMO jaki pan, taki jego kram.
Mateusz Morawiecki przekroczył granicę, za którą rozpościera
się obłęd, oskarżając żydów o uskutecznianie holokaustu, ale
także wprowadził obłędne zasady w banku, którego był szefem.

Przy okazji przypomnę też inny spór z tym dziwnym bankiem:

   http://leszekc.w.tkb.pl/800400/wyciagi/wyciagi.htm

Jeden z zarzutów:

   http://leszekc.w.tkb.pl/800400/wyciagi/16842a.png

łatwo odeprzeć, jako że są stosowne wyciągi ukazujące
konto, z którego zlecano przelewy. BTW -- moja matka
naprawdę była zatrudniona w firmie mojego ojca niemal
do samego końca funkcjonowania tej firmy. (od ~roku
firma ta nie funkcjonuje)

Ja zaś naprawdę jestem zatrudniony w firmie mojej matki.
[i właśnie przed godziną, czy dwiema (szczęśliwi czasu
nie liczą) chyba zakończyłem pracę w bm.]

-=-

Obłęd, jaki moim zdaniem panuje w BZWBKKBSg, prezentuję IMO dość często...

-=-

Co do przyznania Ci częściowej ;) racji:

    JF> Bo ty zupelnie durnie myslisz.

IMO po usunięciu słów 'zupelnie durnie' -- jest niemal OK.

Data: 2018-03-08 14:04:25
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
BZWBKKBSg

"Eneuel Leszek Ciszewski" p7rb03$mvj$1@node1.news.atman.pl

Nie wiem. To pytanie do banku BZWBKKBSg, nie do mnie.

W banku T-Mobile Usługi bankowe wyższej kultury bankowości
można niby zamknąć kartę kredytową, ale zamykanie takie
jest tak trudne, że aż nie można zamknąć...

Miałem rzecz jasna na uwadze drogę telefoniczną:

W banku T-Mobile Usługi bankowe wyższej kultury bankowości
+ można niby telefonicznie zamknąć kartę kredytową, ale zamykanie takie
jest tak trudne, że aż nie można zamknąć...

Z zamykaniem kredytówki T-Mobile miał problem także/nawet
pracownik T-Mobile, którego żona przymierzała się do pracy
w T-Mobile Usługach bankowych...

Z pracownikiem tym rozmawiałem dość dawno w salonie T-Mobile
ulokowanym w jakiejś (Carrefour na Zielonych wzgórzach?)
białostockiej galerii handlowej, przy okazji poszukiwania
możliwości wypowiedzenia kredytówki T-M mojej matki.

BTW -- trzy (3) osoby stąd otrzymały ode mnie (zgodnie z umową)
po 50 pln w związku z poleceniem takiej kredytówki, dlatego
pytałem tu obecnych o ich rozwiązania tego problemu.

-=-

Przypomnę -- ojciec na razie ;) nie opuszcza mieszkania.
[niby już opuszcza, ale tylko do półpiętra, ćwicząc chodzenie,
a mieszka na czwartym piętrze... więc potrzebne jest znacznie
niższe opuszczenie, zwane poniżaniem?...]

Data: 2018-03-08 14:10:10
Autor: J.F.
BZWBKKBSg
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:p7rb03$mvj$1@node1.news.atman.pl...
[...]

Na gebe to duzo rzeczy mozna stwierdzac, a tu trzeba na papierze :-)

IMO Twoje rozumowanie podąża jakimś takim tropem:
Mateusz Morawiecki pożąda pieniędzy:
- opłaty za brak dowodu osobistego

A to nie wiem skad ten wniosek.

- opłaty za kartę bankową

Odkd przestal byc prezesem, to chyba pozada, aby kazdy obywatel placil karta.

- opłaty za znaczek pocztowy
- podatków paliwowych
  (paliwo potrzebne jest, aby dojechać do marmuru)

Przeciez masz dojechac elektrycznym, tego MM pożąda :-)

Coś w tym jest, ;) ale dlaczego odnowienie dowodu jest bezpłatne?!!

O widzisz.

Po prawdzie - skoro dowod wszyscy maja, to platne czy bezplatne - i tak my za ten dowod placimy.

[...]

No to dzwon i niech przysla kuriera.
Mow ze jestes niepelnosprawny, i niech tylko sprobuja zadrzec :-)

IMO jaki pan, taki jego kram.
Mateusz Morawiecki przekroczył granicę, za którą rozpościera
się obłęd, oskarżając żydów o uskutecznianie holokaustu, ale
także wprowadził obłędne zasady w banku, którego był szefem.

Ale juz ponad dwa lata kto inny szefuje.

J.

Data: 2018-03-08 15:26:26
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
BZWBKKBSg

"J.F." 5aa13634$0$995$65785112@news.neostrada.pl

Na gebe to duzo rzeczy mozna stwierdzac, a tu trzeba na papierze :-)

Jak już pisałem -- podałem pracowniczce podpisane przez
ojca uniwersalne Wypowiedzenie, którego bank nie uznał.

Przeciez masz dojechac elektrycznym, tego MM pożąda :-)

Oficjalnie tak. Na razie koszty elektryzacji tych
samochodów w Polsce chętnie pokrywają instytucje
(miasta czy państwo) ale IMO niekoniecznie Morawiecki
pożąda tego dotowania...

Po prawdzie - skoro dowod wszyscy maja, to platne czy bezplatne - i tak my za ten dowod placimy.

Ale coś może być płatne lub płatne wielokrotnie.

telefoniczną, ani drogą listową/korespondencyjną...

No to dzwon i niech przysla kuriera.

Co ten kurier wniesie do obecnego problemu?

Mow ze jestes niepelnosprawny, i niech tylko sprobuja zadrzec :-)

Rozumiesz, że słowo 'niepełnosprawny' jest zarezerwowane
do osób ze stosownym orzeczeniem i używanie takich słów
w odniesieniu do rekonwalescentów niesie nieporozumienia?

Ponadto chyba ;) Ty pisałeś o Regulaminie banku...
Czy aby na pewno ten Regulamin jakoś szczególnie
traktuje osoby niepełnosprawne?

Ja popijam mleko, ale obawiam się, że Ty -- pijesz coś mocniejszego... ;)

[...]

Dwa lata to mało.
Komunizmu w Polsce nie ma od kilkudziesięciu lat -- ale
są tutaj nadal i komunistyczne nazwy ulic, i takież pomniki,
i instytucje, i partie polityczne itd...

Twoim zdaniem po odejściu Morawieckiego wymieniono cały personel banku? ;)

Data: 2018-03-08 16:00:35
Autor: J.F.
BZWBKKBSg
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:p7rh6m$t1p$1@node1.news.atman.pl...
[...]

A panienka ci _powiedziala_ "to trzeba osobiscie".

Zainwestuj w znaczek i wyslij.

telefoniczną, ani drogą listową/korespondencyjną...
No to dzwon i niech przysla kuriera.
Co ten kurier wniesie do obecnego problemu?

Przyjedzie, podsunie do podpisu, odjedzie.

[...]

Aaa tam, napiszesz do RPO/RON, to sie nie bedzie pytal o orzeczenie, tylko najpierw sie banku spyta jak obsluguja orzeczonych :-)

Ponadto chyba ;) Ty pisałeś o Regulaminie banku...
Czy aby na pewno ten Regulamin jakoś szczególnie
traktuje osoby niepełnosprawne?

A niech mu odpowiedza ze nie :-)

[...]

A to juz problem nowego szefa.

J.

Data: 2018-03-08 18:21:39
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
BZWBKKBSg

"J.F." 5aa15016$0$1003$65785112@news.neostrada.pl

Jak już pisałem -- podałem pracowniczce podpisane przez
ojca uniwersalne Wypowiedzenie, którego bank nie uznał.

A panienka ci _powiedziala_ "to trzeba osobiscie".

Skąd wiesz, że była panienką?

Zainwestuj w znaczek i wyslij.

telefoniczną, ani drogą listową/korespondencyjną...
No to dzwon i niech przysla kuriera.
Co ten kurier wniesie do obecnego problemu?

Przyjedzie, podsunie do podpisu, odjedzie.

Pisałem Ci -- problemem jest korespondowanie, nie brak podpisu.

[...]

No cóż -- ja chcę rozwiązać problem, podczas gdy Ty masz inne plany. ;)

-=-

Ale poszedłem Twoją drogą:

            Reklamacje | Nowa reklamacja | Poziom obsługi w Banku - Obsługa
            klienta z dnia 08-03-2018 | CIF: 1001849372 | NIK: 36997389 |
            Pan WITOLD CISZEWSKI

            Wiadomość od Ciebie 8 marca 2018
            Szczegóły reklamacji: Obsługa klienta

            Treść reklamacji:

                   Proszę o zaprzestanie wysyłania kart i wskazanie możliwości
                   rozwiązania wszelkich umów, którymi jestem z Wami związany.
                   Jeśli brak Państwu pieniędzy -- mogą Państwo wziąć kredyt
                   bankowy u konkurencji lub zgłosić się do Pomocy Społecznej.
                   Rabowanie klientów to zła droga...

            Forma odpowiedzi: Wiadomość w Poczcie w BZWBK24

-=-

Mam nadzieję, że jesteś zadowolony.

-=-

Ponieważ problem dotyczy mojego ojca -- może ojciec Mateusza
Morawieckiego by przydał się do rozwiązania problemu?...

     http://www.se.pl/wiadomosci/polityka/morawiecki-pozyczyl-96-tysiecy-zlotych-ksiadz-domaga-sie-zwrotu-i-grozi_1037126.html

Najwyraźniej to dziwne zachowanie jest dziedziczne...

Data: 2018-03-09 10:21:06
Autor: J.F.
BZWBKKBSg
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:p7rrf8$7gn$1@node1.news.atman.pl...
[...]

Ty tak pisales ... albo mi sie pomylilo.

Jak rzecznik napisze do banku, to problem sie moze szybko rozwiazac :-)

Ale poszedłem Twoją drogą:
           Reklamacje | Nowa reklamacja | Poziom obsługi w Banku - Obsługa
           klienta z dnia 08-03-2018 | CIF: 1001849372 | NIK: 36997389 |

A ty znowu to samo.
List masz napisac. Papierowy.
"niniejszym wypowiadam umowe karty platniczej nr ....".
I podpis ojca.

Koperta, znaczek, skrzynka i napisz co z tego wyniklo.

Ponieważ problem dotyczy mojego ojca -- może ojciec Mateusza
Morawieckiego by przydał się do rozwiązania problemu?...

To jest nieglupi pomysl, napisac do premiera.
A poniewasz on ma Rzecnika d/s Osob Niepelnosprawnych, to moze sie zajac sprawa.

Ale to dopiero jak bank zareaguje negatywnie na list.

J.

Data: 2018-03-09 19:42:47
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
BZWBKKBSg

"J.F." 5aa25204$0$31349$65785112@news.neostrada.pl

Skąd wiesz, że była panienką?

Ty tak pisales ... albo mi sie pomylilo.

Zdecyduj się.

No cóż -- ja chcę rozwiązać problem, podczas gdy Ty masz inne plany.

Jak rzecznik napisze do banku, to problem sie moze szybko rozwiazac

A ty znowu to samo.
List masz napisac. Papierowy.

Wyobraź sobie, że list, który kiedyś przyniosłem do marmuru
na Pałacową też był papierowy. Istotną różnicę (pomiędzy
tymi listami) stanowi znaczek.

"niniejszym wypowiadam umowe karty platniczej nr ....".

Raczej -- wszelkie umowy...
Co do numeru -- jak być może zauważyłeś, numer nie
identyfikuje tej karty. Ani numer, ani nazwa...
(teraz bank przysyła inne karty)

I podpis ojca.

Już Ci pisałem wielokrotnie -- zaniesione
przeze mnie pismo było podpisane.

Koperta, znaczek, skrzynka i napisz co z tego wyniklo.

Stratą pieniędzy na znaczek, kopertę itd...

Ponieważ problem dotyczy mojego ojca -- może ojciec Mateusza
Morawieckiego by przydał się do rozwiązania problemu?...

To jest nieglupi pomysl, napisac do premiera.

Kornel Morawiecki jest premierem czego?

A poniewasz

Nie wasz? Więc czyj? ;)
JF -- wytrzeźwiej!!!

on ma Rzecnika d/s Osob Niepelnosprawnych,

JF> Jak rzecznik napisze do banku, to problem sie moze szybko rozwiazac

Myślałem naiwnie, że masz na myśli rzecznika banku/klientów...
Ale Ty uparcie mieszasz niepełnosprawnych z BZWBKKBSg...

to moze sie zajac sprawa.

Ale to dopiero jak bank zareaguje negatywnie na list.

Negatywnie? Nie obojętnie, lecz negatywnie?
Obojętnie -- czyli umowy nie rozwiąże.
Negatywnie?... Wyśle pAłkowików, którzy mnie pobiją?

Data: 2018-03-08 22:09:54
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
BZWBKKBSg

"Eneuel Leszek Ciszewski" p7rb03$mvj$1@node1.news.atman.pl

Może nieco zły przykład.

przedwojenną Polskę to dzielenia na ,,budowle i domy''. ;) Lub

+ przedwojenną Polskę to dzielenia na ,,budynki i domy''. ;) Lub

   https://pl.wikipedia.org/wiki/Budynek
   Budynek - szczególny rodzaj budowli lub jej część

ale to ponoć ;) niezbyt dobra definicja.

Może lepszym byłby jakiś taki przykład -- ,,pojazdy i samochody''.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

BZWBKKBSg