BZWKB - konto24.pl a MASTERCARD PAYBACK

Data: 2010-05-11 13:06:56
Autor: neoniusz
BZWKB - konto24.pl a MASTERCARD PAYBACK
Mam konto24.pl w BZWBK i do tego karte MASTERCARD PAYBACK. Da sie zrezygnowac z tej karty i zostawic konto? Wkurza mnie 3zl miesiecznej oplaty, bo nie robie nia zadnej transakcji. Uda sie czy karta jest "integralna czescia konta"?

Data: 2010-05-11 12:46:17
Autor: xbartx
Dnia Tue, 11 May 2010 13:06:56 +0200, neoniusz napisał(a):

[...]

Możesz zastrzec kartę i nie będzie opłaty.

--
xbartx

Data: 2010-05-11 23:40:34
Autor: Krystek
W dniu 2010-05-11 14:46, xbartx pisze:
[...]

Nope. Wznowią i tak będzie musiał bulić. To, co napisałeś, stoi w sprzeczności z listem z BZ WBK, którego skan wrzucałem kilka dni temu.

K.

Data: 2010-05-12 00:24:50
Autor: RobertS
BZWKB - konto24.pl a MASTERCARD PAYBACK

Nope. Wznowią i tak będzie musiał bulić. To, co napisałeś, stoi w sprzeczności z listem z BZ WBK, którego skan wrzucałem kilka dni temu.

K.

Wznowić mogą tylko na wniosek klienta...testowane na sobie ;-)

ale bez karty jest opłata za konto ;-/

RobertS

Data: 2010-05-11 23:58:06
Autor: MAR
W dniu 2010.05.11 13:06, neoniusz pisze:
[...]

Uda się, bo na kartę masz osobną umowę.
Ale to się nie opłaca, jak nie masz karty to płacisz za konto.

--
Mar

Data: 2010-05-12 13:34:49
Autor: neoniusz
Użytkownik "MAR" <marITYLKOMARabc@spox.org> napisał w wiadomości news:hscjte$ov3$1news.dialog.net.pl...
Uda się, bo na kartę masz osobną umowę.
Ale to się nie opłaca, jak nie masz karty to płacisz za konto.

A gdzie jest takie cos w TOiP? Bo przy moim koncie stoi tam "Bez oplat" i to bez zadnych gwiazdek...

Data: 2010-05-12 14:02:14
Autor: neoniusz
Użytkownik "neoniusz" <neon@joemonster.org> napisał w wiadomości news:hse3q8$uii$1news.onet.pl...
[...]

Aha, teraz przeczytalem, ze w innym temacie ludzie dostawali listy, ze jesli nie ma karty, to konto przejdzie na zwykle konto24.
No nic, ide do banku zmienic konto na "Konto<30", ktore - mam nadzieje - bedzie bez oplat, mimo braku karty. Musze miec konto w BZWBK niestety, bo mam tam kredyt i nie mam im zamiaru placic za przelewanie gdzie indziej.

Data: 2010-05-12 05:08:07
Autor: krzysztofsf
On 12 Maj, 14:02, "neoniusz" <n...@joemonster.org> wrote:
Użytkownik "neoniusz" <n...@joemonster.org> napisał w wiadomościnews:hse3q8$uii$1news.onet.pl...

> [...]

mam tam kredyt i nie mam im zamiaru placic za przelewanie gdzie indziej.

A jesli wyrobi sie karte Moneypl - rowniez jest podpinana pod
konto24.pl - zapewne podpieliby pod istniejace konto.

Data: 2010-05-12 15:05:13
Autor: Krystek
krzysztofsf wrote:
[...]

Tylko, że z wyrobieniem Money.pl jest więcej ceregieli (zaświadczenie o zarobkach, itd.).

K.

Data: 2010-05-12 16:20:25
Autor: xbartx
Dnia Wed, 12 May 2010 15:05:13 +0200, Krystek napisał(a):

Tylko, że z wyrobieniem Money.pl jest więcej ceregieli (zaświadczenie o
zarobkach, itd.).

Zaświadczenie o zarobkach do karty debetowej?

Data: 2010-05-12 22:33:25
Autor: krzysztofsf
On 12 Maj, 15:05, Krystek <spamt...@krystek.eu.org> wrote:

> [...]
> konto24.pl - zapewne podpieliby pod istniejace konto.

Tylko, że z wyrobieniem Money.pl jest więcej ceregieli (zaświadczenie o

Pisze o debetowce.

Data: 2010-05-20 23:35:33
Autor: Krystek
BZWKB - konto24.pl a MASTERCARD PAYBACK
W dniu 2010-05-17 22:20, Krystek pisze:
W dniu 2010-05-17 07:47, krzysztofsf pisze:

W zyciu nie przypuszczalem, ze zaloza kolejne konto 24.pl

Ja też nie przypuszczałem, ale fakt faktem pojawiło się nowe konto, z
nowym numerem rachunku.

Ha, i nową kartę systemu VISA Money.pl by BZ WBK wyciągnąłem dzisiaj ze skrzynki pocztowej. Teraz tylko pofatygować się do banku, podpisać umowę i odebrać PIN.

K.

Data: 2010-05-21 07:46:53
Autor: Zespol_BZWBK
BZWKB - konto24.pl a MASTERCARD PAYBACK
Konto24.pl jest to konto partnerskie, które nie funkcjonuje samo (bez
karty). W przypadku rezygnacji z karty zmienia się ono w standardowe
Konto24. Karty partnerskie Money.pl i Grono.net są nierozłączne z
Kontem24.pl i mogą zostać wydane tylko do tego konta, tak więc
wnioskując o kartę otwierany jest do niej nowy rachunek. W przypadku,
gdy klient już ma usługi bankowości elektronicznej ten rachunek będzie
u niego widoczny.

Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na:
http://indywidualni.bzwbk.pl/zasady-obecnosci-bz-wbk-na-forach.html

Zespół Banku Zachodniego WBK

Data: 2010-05-21 20:26:14
Autor: MAR
W dniu 2010.05.21 16:46, Zespol_BZWBK pisze:
Konto24.pl jest to konto partnerskie, które nie funkcjonuje samo (bez
karty). W przypadku rezygnacji z karty zmienia się ono w standardowe
Konto24.

Samo się zmienia ?
Bez zgody klienta ?
Bez podpisania nowej umowy ?

--
Mar

Data: 2010-05-24 07:22:26
Autor: Zespol_BZWBK
On May 21, 8:26 pm, MAR <marITYLKOMAR...@spox.org> wrote:
> [...]

> Konto24.pl jest to konto partnerskie, które nie funkcjonuje samo (bez
> karty). W przypadku rezygnacji z karty zmienia się ono w standardowe

Samo się zmienia ?
Bez zgody klienta ?
Bez podpisania nowej umowy ?

--
Mar

W przypadku rezygnacji klienta z karty Partnerskiej lub upływu terminu
ważności karty i jej niewznowienia przekształcenie może odbyć się
zarówno w oddziale na wniosek klienta, jak i automatycznie. Informacja
na ten temat znajduje się w załączniku do regulaminu dla Konta24.pl
(http://indywidualni.bzwbk.pl/_items/bzwbk.pl/pdf/za
%C5%82%C4%85cznik_do_regulaminu.pdf)

Data: 2010-05-22 20:15:42
Autor: Krystek
[...]

Cały czas mówię o zamknięciu konto do nieistniejącego już produktu pod nazwą AlleKarta VISA Classic, do którego to rachunku ma być dołączona płatna karta PayBack.

Teraz idę podpisać umowę na nowy bezpłatny rachunek Konto24.pl z kartą Money.pl (widoczny już w systemie online) a stary rachunek do AlleKarty zamknąć, bo karta PayBack mi niepotrzebna. Punktów nie zbieram.

K.

Data: 2010-05-21 20:28:18
Autor: MAR
BZWKB - konto24.pl a MASTERCARD PAYBACK
W dniu 2010.05.17 22:20, Krystek pisze:
Chodzi o wypowiedzenie wcześniejszej umowy na
AlleKartę, która nie funkcjonuje od circa dwóch lat i zamiast której
chcą mi teraz wcisnąć PayBack MasterCarda.

A to o AlleKartę cały czas chodziło ?
Po co wypowiadać umowę na kartę, której już nie ma, bank jej nie wznawia?
Tej umowy już nie ma. Bank ją zabił.

Dlatego też chcą od Ciebie podpisania nowej umowy o nową kartę.

--
Mar

BZWKB - konto24.pl a MASTERCARD PAYBACK