Bałagan w polbanku czy próba oszustwa?

Data: 2012-06-28 15:08:40
Autor: woody
Bałagan w polbanku czy próba oszustwa?
" " <assembea.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:
W skrzynce znalazłem dziś dwie karty: jedną spodziewaną od AliorSynca i drugą
T-Mobile Polbanku.

Tez dzis dostalem. Zadzwonilem i wiedza o problemie. Poki co mam korzystac
ze starej karty, w sprawie nowej ma gosc oddzwonic o co kaman i co robic
dalej.

--
woody

Data: 2012-06-28 18:03:43
Autor: D±browski
W dniu 2012-06-28 17:08, woody pisze:
" "<assembea.SKASUJ@gazeta.pl>  wrote:
W skrzynce znalazłem dzi¶ dwie karty: jedn± spodziewan± od AliorSynca i drug±
[...]

Wymieniaj± wszystkim. Kobieta na infolinii powiedziała, że zmienia się tylko kolor plastyku nic poza tym. No ale moja stara była niebieska, wymiana białej na biał± ¶wiadczy chyba jednak o bałaganie.

Data: 2012-06-28 16:53:48
Autor:
D±browski <niespamowi_rdabrowski@autograf.pl> napisał(a):

> Tez dzis dostalem. >
Wymieniaj± wszystkim.

Ciekawe, co się stało. Czyżby wyciekły dane? Ale je¶li tak, to czemu
wymieniaj± karty na nowe _o_takich_samych_numerach_? Ki czort? A może jaka¶ dywersja wobec nowych władz Rajfajzenowych? ;-)

Data: 2012-06-29 03:48:03
Autor: luc
On 28 Cze, 18:53, " " <assembea.WYT...@gazeta.pl> wrote:
D±browski <niespamowi_rdabrow...@autograf.pl> napisał(a):

> [...]

wymieniaj± karty na nowe _o_takich_samych_numerach_? Ki czort?

A może jaka¶ dywersja wobec nowych władz Rajfajzenowych? ;-)

W ogóle to jako¶ to tak na kolanie przygotowane. Karta nie została
przyklejona do listu przewodniego. Stara karta kończy mi się pod
koniec przyszłego roku, a ci tu pisz±, że już wkrótce straci swoj±
ważno¶ć. Moja obecna jest bez chipa, więc mam zamiar jej używać tak
długo, aż pasek się zetrze i przestanie być odczytywany przez
terminale...

pzdrwm
luc

Bałagan w polbanku czy próba oszustwa?