[OT] Bańka na BTC?

Data: 2013-03-27 16:47:05
Autor: Piotrek
[OT] Bańka na BTC?
Kurs od stycznia do dzisiaj wzrósł z jakichś 43 plz na 270 plz ++

Za te pieniądze daj się realnie sprzedać (i odzyskać plz), tak więc nie jest to wyłącznie kurs "papierowy".

Ze względu na ograniczenia kwotowe na (znanych mi) platformach wymiany IMHO nie jest to sposób na wyjęcie kasy z banków cypryjskich. No chyba, że ktoś potrzebuje na waciki.

Ma ktoś pomysł o co kaman?

Piotrek

Data: 2013-03-27 16:52:25
Autor: Andrzej Kubiak
[OT] Bańka na BTC?
Dnia Wed, 27 Mar 2013 16:47:05 +0100, Piotrek napisał(a):

Kurs od stycznia do dzisiaj wzrósł z jakich¶ 43 plz na 270 plz ++
Ma kto¶ pomysł o co kaman?

Ja nie mam (znaczy, zgadywać se mogę), ale... da się gdzie¶ wzi±ć krótk± na
tę "walutę"? :)

AK

Data: 2013-03-27 17:07:15
Autor: Piotrek
[OT] Bańka na BTC?
On 2013-03-27 16:52, Andrzej Kubiak wrote:
Ja nie mam (znaczy, zgadywać se mogę), ale... da się gdzie¶ wzi±ć krótk± na
tę "walutę"? :)

Nie znam takiego miejsca.

Ale może to i lepiej. Dopóki nie wiadomo o co kaman to przy zabawach z BTC może obie ręce urwać ;-)

Piotrek

Data: 2013-03-28 00:42:11
Autor: Waldek
[OT] Bańka na BTC?
W dniu 2013-03-27 17:07, Piotrek pisze:

Ale może to i lepiej. Dopóki nie wiadomo o co kaman to przy zabawach z
BTC może obie ręce urwać ;-)

Albo i głowę
- razem z płucami ;)

Data: 2013-03-28 01:14:59
Autor: Tomasz Stawarz
[OT] Bańka na BTC?

Użytkownik "Waldek" <mam@nie.dam> napisał w wiadomo¶ci news:kj004d$g7j$1node1.news.atman.pl...
[...]

Może, ale ...
ja na poprzedniej bańce trochę zarobiłem.

Pozdrawiam,
Tomek

Data: 2013-03-28 08:29:35
Autor: Andrzej Kubiak
[OT] Bańka na BTC?
Dnia Thu, 28 Mar 2013 01:14:59 +0100, Tomasz Stawarz napisał(a):

Może, ale ...
ja na poprzedniej bańce trochę zarobiłem.

Wreszcie kto¶ optymistyczny. :) A bańki ¶liczne s±.

AK, gdzie te 4,12 za franka...

Data: 2013-03-28 10:08:38
Autor: Tomasz Stawarz
[OT] Bańka na BTC?

Użytkownik "Andrzej Kubiak" <none@inv.invalid> napisał w wiadomo¶ci news:zj955cm9zqzc.go93uc26vx3k$.dlg40tude.net...
Dnia Thu, 28 Mar 2013 01:14:59 +0100, Tomasz Stawarz napisał(a):

Może, ale ...
ja na poprzedniej bańce trochę zarobiłem.

Wreszcie kto¶ optymistyczny. :)
Byłem zbytnim optymist± i zarobiłem trochę mniej niż mogłem (za wysoko ustawiłem zlecenie sprzedaży)

A bańki ¶liczne s±.
Jak puchn± a jeszcze piękniejsze jak pękaj± ;)

Pozdrawiam,
Tomek

Data: 2013-04-11 09:59:18
Autor: Andrzej Kubiak
[OT] Bańka na BTC?
Dnia Wed, 27 Mar 2013 16:52:25 +0100, Andrzej Kubiak napisał(a):

Kurs od stycznia do dzisiaj wzrósł z jakich¶ 43 plz na 270 plz ++
Ma kto¶ pomysł o co kaman?
Ja nie mam (znaczy, zgadywać se mogę), ale... da się gdzie¶ wzi±ć krótk± na
tę "walutę"? :)

No i długo nie trzebyło czekać.
http://www.bankier.pl/wiadomosc/Wielki-spadek-wartosci-Bitcoina-Wirtualna-banka-peka-2800473.html
"Jeszcze wczoraj w południe jeden Bitcoin był wart 266 dolarów. O 19:00
kurs wynosił już 105 dolarów."

AK

Data: 2013-04-11 10:00:32
Autor: Andrzej Kubiak
[OT] Bańka na BTC?
Dnia Thu, 11 Apr 2013 09:59:18 +0200, Andrzej Kubiak napisał(a):

No i długo nie trzebyło czekać.

Nie trzeba było, znaczy. :)

Data: 2013-04-11 09:11:45
Autor: m4rkiz
[OT] Bańka na BTC?
"Andrzej Kubiak" <none@inv.invalid> wrote in message news:kt7vsegi8mrf.qk9mshmimh4n.dlg40tude.net...
No i długo nie trzebyło czekać.
Nie trzeba było, znaczy. :)

ale juz sie odbilo do $180 wiec moglo byc gorzej,
ja tam jestem zdania ze jeszcze w najblizszym czasie moze byc
sporo ponizej 100

Data: 2013-04-11 11:38:48
Autor: Andrzej Kubiak
[OT] Bańka na BTC?
Dnia Thu, 11 Apr 2013 09:11:45 +0100, m4rkiz napisał(a):

ale juz sie odbilo do $180 wiec moglo byc gorzej,
ja tam jestem zdania ze jeszcze w najblizszym czasie moze byc
sporo ponizej 100

Mogło być "gorzej", ale dolar obecnie spada do niemal wszystkiego, i to
może nieco osłabiło spadki BTC.

Za to PLN chyba próbuje zdobyć tytuł najmocniejszej waluty ¶wiata. :)

AK

Data: 2013-04-11 23:16:42
Autor: m4rkiz
[OT] Bańka na BTC?
"m4rkiz" <m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com> wrote in message news:kk5r34$1ab$1dont-email.me...
[...]

no wlasnie: Last Trade $61.82

Data: 2013-03-28 09:10:14
Autor: Marx
[OT] Bańka na BTC?
On 27.03.2013 16:47, Piotrek wrote:
[...]

ĹĽe ktoĹ› potrzebuje na waciki.

Ma ktoś pomysł o co kaman?

Za wiki:
"Wartość monety Bitcoin stale ulega stabilizacji. Zgodnie z założeniami powinna rosnąć z powodu zjawiska deflacji."
Marx

Data: 2013-03-28 12:00:48
Autor: ikarek
[OT] Bańka na BTC?
Użytkownik "Piotrek" <piotrek@pisz.na.berdyczow.info> napisał w wiadomości news:51531475$0$1209$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Być może ma to związek z rozbiciem kilku dużych botnetów,
właśnie między styczniem a dziś.

Data: 2013-03-29 14:07:26
Autor: m4rkiz
[OT] Bańka na BTC?
"Piotrek" <piotrek@pisz.na.berdyczow.info> wrote in message news:51531475$0$1209$65785112news.neostrada.pl...
[...]

2/3 obrotu jest w usd a 3/4 w walutach innych niz euro wiec raczej nie ma
to specjalnego zwiazku z tym co sie dzieje na cyprze

okres kosmicznych zwyzek zaczal sie dopiero ok. 3 tygodnie temu, wiec
pewnie ktos tam ostro dziala, przy tym tempie wzrostu jakas korekta jest
raczej nieunikniona

http://bitcoincharts.com/charts/mtgoxUSD

[OT] Bańka na BTC?