Bałtyk-Bieszczady Tour 1008km

Data: 2011-07-27 14:30:48
Autor: de Fresz
Bałtyk-Bieszczady Tour 1008km
On 2011-07-27 13:54:50 +0200, Kosu <notb.mail@gmail.com> said:

Jakkolwiek  okrutnie by to nie brzmiało, obiektywnie patrząc
zdecydowanie nie wpływa to pozytywnie na kondycję zdrowotną gatunku

ludzkiego. Tak, matka natura jest wredną suką. Ale działa z sensem.
tym że poród, a ocieranie się o granice możliwości fizjologiczn
ych
człowieka (czy też wręcz przesuwanie ich poprzeczki), to jakby zupe
łnie
różne zagadnienia.

Jakkolwiek okrutnie by to zabrzmiało: kolarstwo nie jest szczytem osiąg
nięć ludzkości.

Zależy jak zdefiniujesz "szczyt osiągnięć". Ale ok, niech będzie, że nie jest.

 Dobudowywanie do tego filozofii o przesuwaniu poprzec
zki granic możliwości zawsze uważałem za równie śmieszne jak "g
warantowanie na 120%".

Poprzeczkę granic możliwości można przesuwać na setki różnych sposobów. Choćby i grając w szachy. Albo pijąc wódkę. Nie ma w tym żadnej filozofii, ktoś próbuje czegoś, co dla znakomitej większości jest nieosiągalne. Tylko tyle lub aż tyle. A poród? Brak sterylnych szpitali jakoś nie przeszkodził gatunkowi ludzkiemu przetrwać ładnych parę setek tysięcy lat, każdego dnia rodzą się tysiące dzieci, to takie... powszednie? ;-)

=W komentarzu wcześniej pojawił się tekst "Zastanawiam się do czego
i czy wogóle da się taki wysiłek porównać". Jeśli ktoś uważ
a, że poród jest wysiłkiem mniejszym niż pedałowanie - no cóż
. Wasze i moje szczęście, że nigdy się tego osobiście nie dowiemy

Nie rób scen, może na sali są jakieś kobiety z ciągatami do maratonów.

. Ciekawe czy jesteście na tyle odważni, żeby to samo powiedzieć sw
oim żonom :]

Ja jestem! Może dlatego, że nie mam żony ;-)

Najwyraźniej mam nauczę: nigdy nie stawać w opozycji w wątkach, gdz
ie ludzie ciągle powtarzają "nasz kolega Michał".

Nie histeryzuj, osobiście jestem pieruńsko daleki od bycia fanem owego osobnika.

de Fresz

Bałtyk-Bieszczady Tour 1008km