Baba miała rower...

Data: 2016-03-30 12:16:50
Autor: Wojtas
Baba miała rower...
Coś do pośmiania się. Co ci ludzie to ja nie...

http://olx.pl/oferta/scott-scale-35-CID767-IDdrtIb.html#70c0d3871f
--
Tęskno i nudno jest na tym naszym świecie, proszę państwa.

Data: 2016-03-30 03:25:22
Autor: tadeklodz
Baba miała rower...
W dniu środa, 30 marca 2016 12:16:55 UTC+2 użytkownik Wojtas napisał:
Coś do pośmiania się. Co ci ludzie to ja nie...

http://olx.pl/oferta/scott-scale-35-CID767-IDdrtIb.html#70c0d3871f
-- Tęskno i nudno jest na tym naszym świecie, proszę państwa.

a dlaczego Tobie tak do śmiechu?

Data: 2016-03-30 13:00:14
Autor: Wojtas
Baba miała rower...
W dniu 2016-03-30 o 12:25, tadeklodz@poczta.onet.pl pisze:

a dlaczego Tobie tak do śmiechu?

Fakt - jeszcze nóżki brakowało.

--
Tęskno i nudno jest na tym naszym świecie, proszę państwa.

Data: 2016-03-31 08:04:45
Autor: J.F.
Baba miała rower...
Dnia Wed, 30 Mar 2016 13:00:14 +0200, Wojtas napisał(a):
W dniu 2016-03-30 o 12:25, tadeklodz@poczta.onet.pl pisze:
a dlaczego Tobie tak do śmiechu?
Fakt - jeszcze nóżki brakowało.

Ale o chodzi ? Rower jak rower.

I czemu baba ? Nic tam o babie nie pisze.

J.

Data: 2016-03-31 01:24:42
Autor: mmateusz
Baba miała rower...
W dniu czwartek, 31 marca 2016 08:05:03 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
Dnia Wed, 30 Mar 2016 13:00:14 +0200, Wojtas napisał(a):
> Fakt - jeszcze nóżki brakowało.

Ale o chodzi ? Rower jak rower.

Parafrazując i troszkę koloryzując:
Pani kupiła mocno sportowe Porsche, bo prestiż i w ogóle.
Kubełkowe siedzenia od Recaro (bardzo niewygodne!) zmieniła na swój skórzany fotel z dużego pokoju (mięciutko !).
Twarde sportowe zawieszenie (oj, bolą plecy!) zamieniono na mięciutkie sprężyny od Citroena C5.
Wycinamy wyjącą turbosprężarkę, żeby było ciszej i mamy wygodny samochód do jeżdżenia po mieście.

A tak na serio, to wszystko za co zapłaciła, było jej niepotrzebne i zostało zniwelowane przez te przeróbki. (sportowa geomeria, karbonowa rama, itp.)
Byłaby lepiej zadowolona z mieszczucha za 2-3 tys zł, a mając do wydania kwotę ile kosztował ten scott (6-8 tys zł ?) i pragnąc wygody należało kupic jakiegoś mieszczucha z e-napędęm lub chociażby rower do enduro (jest b. wygodny w mieście), a nie karbonowego ścigacza.

A tak jeszcze bardziej na serio:
Możemy się podśmiewać z pani, ze zrobiła mega wtopę z zakupem roweru, ale to my tu siedzimy na preclu i dywagujemy czy kupic przerzutkę za 100 czy 150zł, gdy tymczasem pani sobie poszła i wydała lekką ręka 8000zł na rower, bo jej się podobał.
Ja zazdroszczę problemów.

Data: 2016-03-31 10:39:04
Autor: z
Baba miała rower...
W dniu 2016-03-31 o 10:24, mmateusz pisze:

[...]

Sorry ale mi się nasunęła analogia z ludźmi kupującymi ajfony czy inne topowe modele telefonów.
Ale im nie wytłumaczysz ze to głupota. Sorry Pszemol :-)

Data: 2016-03-31 10:42:27
Autor: kawoN
Baba miała rower...
W dniu 31.03.2016 o 10:39, z pisze:

Sorry ale mi się nasunęła analogia z ludźmi kupującymi ajfony czy inne
topowe modele telefonów.
Ale im nie wytłumaczysz ze to głupota. Sorry Pszemol :-)

Eeee jak się ma dużo pieniędzy to dlaczego
ich nie wydać? Do grobu zabrałbyś?

pozdr.
kawoN

Data: 2016-03-31 11:06:03
Autor: z
Baba miała rower...
W dniu 2016-03-31 o 10:42, kawoN pisze:
Eeee jak się ma dużo pieniędzy to dlaczego
ich nie wydać? Do grobu zabrałbyś?

Zamiast karbonowej ramy kupiłbym ajfona dla dzieciaka ;-)

Data: 2016-04-03 04:29:43
Autor: AL
Baba miała rower...
z <z@z.pl> Wrote in message:
[...]

To wcale nie glupota.

Kupujesz budżetowca ipotem narzekania, że wolny, mało pamięci,
 tnie system, bateria na 1/2 dnia, nic nie widać w słońcu na
 ekranie, etc

--
AL -- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2016-04-04 11:56:54
Autor: z
Baba miała rower...
W dniu 2016-04-03 o 04:29, AL pisze:
potem narzekania, że wolny, mało pamięci,
  tnie system, bateria na 1/2 dnia, nic nie widać w słońcu na
  ekranie, etc

Tak się składa że używam budżetowego ajfona 5C. Du... nie urywa a jest powiedzmy 3 razy droższy. Tak samo ma problemy z softem i potrafi się po prostu zepsuć. Bateria dłużej nie trzyma. Więc...

Ale ciiiii bo Pszemol usłyszy :-)

Data: 2016-04-04 12:31:52
Autor: Liwiusz
Baba miała rower...
W dniu 2016-04-04 o 11:56, z pisze:
[...]

Nie bój się, główny polski piewca jajfona zatrzymał się na wersji 4.

--
Liwiusz

Data: 2016-03-31 09:56:26
Autor: ąćęłńóśźż
Baba miała rower...
O siodełko i podwyższoną kierownicę ;-)

-- -- -
Ale o chodzi?

Data: 2016-03-31 13:13:14
Autor: m
Baba miała rower...
On 31.03.2016 09:56,  ąćęłńóśźż wrote:
O siodełko i podwyższoną kierownicę ;-)

Ale może podwyższenie siodełka i kierownicy przyszło z czasem? Tak jak w
moim góralu.

Ktoś tam na zdjęcie mojego górala napisał że na siłę chcę zrobić z
górala mieszczucha. Obawiam się że jakbym dostał mieszczucha i go
dostosował pod siebie, to by ktoś inny napisał że na siłę chcę zrobić z
mieszczucha górala.

Widać jest target na rowery mające cechy górala (głównie grube opony,
przełożenia) i mieszczucha (możliwość wyprostowania sylwetki).

p. m.

Data: 2016-03-31 05:55:54
Autor: Jacek G.
Baba miała rower...
W dniu czwartek, 31 marca 2016 13:12:38 UTC+2 użytkownik m napisał:
On 31.03.2016 09:56,  ąćęłńóśźż wrote:
> O siodełko i podwyższoną kierownicę ;-)

Widać jest target na rowery mające cechy górala (głównie grube opony,
przełożenia) i mieszczucha (możliwość wyprostowania sylwetki).

Co więcej takim rowerem jak na obrazku można z powodzeniem jeździć po górach - w końcu to nie tylko kwestia rodzaju terenu, ale też stylu jazdy. Do spokojnej, nie sportowej jazdy taka konfiguracja może komuś pasować. Pewnie, że jest tu nadmiar w postaci karbonowej ramy, ale za to rower jest pewnie lżejszy, co może mieć dla użytkownika/czki znaczenie.
Inna sprawa, że skoro chce się go pozbyć, to może faktycznie była to pomyłka w wyborze.
--
Jacek G.

Data: 2016-04-04 02:15:12
Autor: mmateusz
Baba miała rower...
W dniu czwartek, 31 marca 2016 13:12:38 UTC+2 użytkownik m napisał:
Ale może podwyższenie siodełka i kierownicy przyszło z czasem? Tak jak w
moim góralu.

Ale w podanym przypadku chodzi o zmianę z jednej skrajności w drugą (scigacz XC => mieszczuch)

I nie chodzi tu tylko o karbonową ramę, w ścigaczu XC wszystko jest z zasady sztywne i niewygodne.
Są strome kąty ramy - rower jest mocno skrętny i nerwowy w prowadzeniu:  super na wyscigu lub 1.5-2 godzinnym treningu, ale na dłuższą metę nużące, bo trzeba go ciągle pilnować, bo on chce skręcać.

Dla mało wprawnej osoby moze byc lekko traumatyczne, i nie zmieni sie tego ekstremalnym podniesieniem kierownicy.
mk

Data: 2016-03-30 15:23:17
Autor: qrt
Baba miała rower...
Dnia Wed, 30 Mar 2016 12:16:50 +0200, Wojtas napisał(a):

Coś do pośmiania się. Co ci ludzie to ja nie...

http://olx.pl/oferta/scott-scale-35-CID767-IDdrtIb.html#70c0d3871f

Bardzo możliwe ze maż jej kupił twierdząc ze "ten bedzie ok". Sam znam przypadek gdy facet zmontował żonie fula o skoku 120mm podczas gdy
ona chciała miejską kozę :D
I jeszcze był zirytowany iż niedoceniła jego wysiłków oraz wpakowanej kasy
:D

Data: 2016-03-30 17:56:51
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Baba miała rower...
W dniu 2016-03-30 o 15:23, qrt pisze:
[...]

Ten bardziej wygląda na taki kupiony przez nieliczącą się z kasą 40-50 letnią kobitę, kompletnie bez wiedzy w temacie. Weszła do sklepu, wynikł dialog:

- drogi rower poproszę, o np. ten
- a do jakiej jazdy Pani sobie rower życzy
- nieważne, ma być drogi, bo się będą psiapsióły śmiać jak będzie byle jaki. ten mi się podoba.

I kupiła. :)

Po tygodniu przyszła z żądaniem modyfikacji, bo rower się nie nadaje na nadodrzańskie wały, bo ona chce wyprostowana jeździć.

P.s. niewykluczone, że to nie kobita kupowała, a facet. Tacy też się zdarzają. :)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2016-03-31 09:10:12
Autor: ToMasz
Baba miała rower...
W dniu 30.03.2016 o 12:16, Wojtas pisze:
Coś do pośmiania się. Co ci ludzie to ja nie...

http://olx.pl/oferta/scott-scale-35-CID767-IDdrtIb.html#70c0d3871f
to ja się podepnę. czy ten rower, nie koniecznie ta oferta, jest wart tej ceny? Oczywiście napis "scott" niema dlamnie żadnej watości, chyba że ujemną, gdyż będie zachęcał do kradzieży.

ToMasz

Data: 2016-04-01 13:15:16
Autor: Wojtas
Baba miała rower...
W dniu 2016-03-31 o 09:10, ToMasz pisze:

to ja się podepnę. czy ten rower, nie koniecznie ta oferta, jest wart
tej ceny? Oczywiście napis "scott" niema dlamnie żadnej watości, chyba
że ujemną, gdyż będie zachęcał do kradzieży.

Więcej niż 3000 bym nie dawał. Ja kupiłem niemal igiełkę Scale'a 20 za 4200 PLN. Swoją drogą tu masz lepszą ofertę:

http://olx.pl/oferta/rower-mtb-scott-scale-26-xc-giant-cube-kona-specialized-canyon-karbon-CID767-IDbOvCN.html#96fd7222c1

--
Tęskno i nudno jest na tym naszym świecie, proszę państwa.

Data: 2016-03-31 12:46:52
Autor: mbut
Baba miała rower...
W dniu 30.03.2016 o 12:16, Wojtas pisze:
Coś do pośmiania się. Co ci ludzie to ja nie...

http://olx.pl/oferta/scott-scale-35-CID767-IDdrtIb.html#70c0d3871f
Nie wiem co tu śmiesznego

Data: 2016-03-31 16:11:40
Autor: twistedme
Baba miała rower...
W dniu 2016-03-30 o 12:16, Wojtas pisze:
Coś do pośmiania się. Co ci ludzie to ja nie...

http://olx.pl/oferta/scott-scale-35-CID767-IDdrtIb.html#70c0d3871f

Nie brakuje takich egzemplarzy :) Co potwierdza moją tezę, że Polacy mimo wszystko mają pieniądze.

Wyskoczyło mi dzisiaj na allegro:

"Mam do sprzedania rower damski Scott Contessa Genius 700 (2015) w rozmiarze S.

Rower ma przejechana ok. 300km. Zakupiony z myślą o o wygodniej dalszej jeździe, ale mimo przeróbek okazała się jednak za duży. Po decyzji o sprzedaży przywróciłam rower do "ustawień fabrycznych". Nie startował zawodach. Rower jest zadbany i nie uszkodzony..."

Rower na stronie Scott.pl kosztuje ponad 17 000. Jakoś nie mogę sobie wyobrazić, że kupuję rower za tyle siana bez uprzedniego przekonania się na 101%, że mi pasuje.

Kiedyś już o to pytałem i kolega mnie właśnie uświadomił, że w kilku sklepach w 3mieście (więc w Warszawie pewnie tym bardziej) można za kaucją wypożyczyć rower na weekend.

Dziwne.

Data: 2016-04-01 10:19:03
Autor: ąćęłńóśźż
Baba miała rower...
"Twój rower jest już w Polsce"?

-- -- -
Wyskoczyło mi dzisiaj na allegro

Data: 2016-04-01 11:06:14
Autor: twistedme
Baba miała rower...
W dniu 2016-04-01 o 10:19,  ąćęłńóśźż pisze:
"Twój rower jest już w Polsce"?

-- -- -
Wyskoczyło mi dzisiaj na allegro

Zdaje się, że nie rozumiem. Może coś bliżej? Bo po szpitalu jestem lekko zamulony jeszcze.

Baba miała rower...