Baba miała rower...

Data: 2016-03-30 15:23:17
Autor: qrt
Baba miała rower...
Dnia Wed, 30 Mar 2016 12:16:50 +0200, Wojtas napisał(a):

Coś do pośmiania się. Co ci ludzie to ja nie...

http://olx.pl/oferta/scott-scale-35-CID767-IDdrtIb.html#70c0d3871f

Bardzo możliwe ze maż jej kupił twierdząc ze "ten bedzie ok". Sam znam przypadek gdy facet zmontował żonie fula o skoku 120mm podczas gdy
ona chciała miejską kozę :D
I jeszcze był zirytowany iż niedoceniła jego wysiłków oraz wpakowanej kasy
:D

Data: 2016-03-30 17:56:51
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Baba miała rower...
W dniu 2016-03-30 o 15:23, qrt pisze:
[...]

Ten bardziej wygląda na taki kupiony przez nieliczącą się z kasą 40-50 letnią kobitę, kompletnie bez wiedzy w temacie. Weszła do sklepu, wynikł dialog:

- drogi rower poproszę, o np. ten
- a do jakiej jazdy Pani sobie rower życzy
- nieważne, ma być drogi, bo się będą psiapsióły śmiać jak będzie byle jaki. ten mi się podoba.

I kupiła. :)

Po tygodniu przyszła z żądaniem modyfikacji, bo rower się nie nadaje na nadodrzańskie wały, bo ona chce wyprostowana jeździć.

P.s. niewykluczone, że to nie kobita kupowała, a facet. Tacy też się zdarzają. :)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Baba miała rower...