Baba proszalna

Data: 2010-05-07 13:03:22
Autor: Grzegorz Z.
Baba proszalna
http://bi.gazeta.pl/im/0/7849/z7849980X,Punkt-z-podpisami-na-Jaroslawa-Kaczynskiego-pod-kosciolem.jpg

Data: 2010-05-07 05:15:54
Autor: Antenka
Baba proszalna
On 7 Maj, 13:03, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:
http://bi.gazeta.pl/im/0/7849/z7849980X,Punkt-z-podpisami-na-Jaroslaw...

O co Szechterowi chodzi ? Mógł posadzić babę Gołdę pod Synagogą!
I tak pies z kulawą nogą tam by nie przyszedł hehe
Co boli taki wyniki? 1.800.000 podpisów dla PiS-u może wpędzić
zawistników w chorobę wrzodową. Na próżno 20-lat prania mózgów przez
GóWno hihihi

Antenka

Data: 2010-05-07 14:26:46
Autor: Grzegorz Z.
Baba proszalna
Dnia Fri, 7 May 2010 05:15:54 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

On 7 Maj, 13:03, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:
http://bi.gazeta.pl/im/0/7849/z7849980X,Punkt-z-podpisami-na-Jaroslaw...

O co Szechterowi chodzi ?

Ogranicz go, mówię ci, ogranicz go.

Ten religiol.

Data: 2010-05-07 08:08:14
Autor: Antenka
Baba proszalna
Ogranicz go, mówię ci, ogranicz go.<

Ten religiol.<

Co tam mamroczesz morfinisto?

Antenka

Data: 2010-05-07 18:53:55
Autor: Grzegorz Z.
Baba proszalna
Dnia Fri, 7 May 2010 08:08:14 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

Ogranicz go, mówię ci, ogranicz go.<

Ten religiol.<

Co tam mamroczesz morfinisto?

Omamy słuchowe masz? Skoro reagujesz to znaczy że umiesz czytać. Religiol.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Religiol

Data: 2010-05-07 13:51:51
Autor: Antenka
Baba proszalna
On 7 Maj, 18:53, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:

> Co tam mamroczesz morfinisto?

Omamy słuchowe masz? Skoro reagujesz to znaczy że umiesz czytać.

Religiol.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Religiol

Co mi tu z jakimś zoofilem wyskakujesz i z jego durnymi ideami?
Wystarczy spojrzeć na niego - książkowy zoofil.  Aaa i nie pal więcej
trawy.

Antenka

Data: 2010-05-07 22:54:06
Autor: Grzegorz Z.
Baba proszalna
Dnia Fri, 7 May 2010 13:51:51 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

[...]

Znaczy nie powinno się czytać książek, wystarczy "Wasz Nocnik"?

Data: 2010-05-07 16:19:25
Autor: bartez
Baba proszalna

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:c003fd5b-2c4e-4273-8632-18d40750b7adi10g2000yqh.googlegroups.com...
[...]

Zależy kogo boli taki wynik. Należy zwrócić uwagę na to, że to jest cały elektorat Jarosława i ani jednego głosu więcej w wyborach ;).
I jeszcze ta młodzież, że wszystko w rękach młodych. Prawda! Bo jak młodzi nie zagłosują inaczej to Jarka będzie wybierać tylko te 1800000 babć i dziadków po sumie ;))).

Jeszcze raz gratuluję wyniku.

Pozdrawiam.
Antenka

Data: 2010-05-07 16:21:14
Autor: bartez
Baba proszalna

Pozdrawiam.
Antenka

sorki

Data: 2010-05-07 16:44:39
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Baba proszalna

"bartez" <mcbartus@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag

> Pozdrawiam.
> Antenka

sorki

   Spierdalaj!

   AR

Data: 2010-05-07 18:59:58
Autor: the_foe
Baba proszalna
W dniu 2010-05-07 16:19, bartez pisze:
  jeszcze ta młodzież, że wszystko w rękach młodych. Prawda! Bo jak młodzi
nie zagłosują inaczej to Jarka będzie wybierać tylko te 1800000 babć i
dziadków po sumie ;)))

moze jestem brutalny, ale dziennie umiera 1500 starszych osob - elektorat sie wykrusza. Wczesniejsze wybory uratowaly PIS ok 150 tys potencjalnych wyborcow.

--
the_foe

Data: 2010-05-07 23:02:09
Autor: PaPi
Baba proszalna
moze jestem brutalny, ale dziennie umiera 1500 starszych osob -
elektorat sie wykrusza. Wczesniejsze wybory uratowaly PIS ok 150 tys
potencjalnych wyborcow.

Zrobienie tygodniowej szopki pt. pochowek zmarlych przez wszystkie stacje telewizyjne w Polsce niezle te statystyki podreperowal.
Doloz to tego termin drugiej tury i mamy gotowy przepis na tragedie. Niestety wybory samorzadowe sa juz na jesieni wiec ludzie nie zdaza przypomniec sobie czym pachnie IV RP.
Raczej mocno szaro widze najblizsze wybory w Polsce.

Data: 2010-05-07 22:59:13
Autor: PaPi
Baba proszalna
I jeszcze ta młodzież, że wszystko w rękach młodych. Prawda! Bo jak młodzi
nie zagłosują inaczej to Jarka będzie wybierać tylko te 1800000 babć i
dziadków po sumie ;))).

Problem polega na tym, ze druga tura jest wtedy gdy mlodzi sa na wakacjach, klasa srednia na urlopach. W domu zostaje za to klasa prozniacza oraz emeryci czyli zelazny elektorat PiS...

Data: 2010-05-07 11:15:11
Autor: Andrzej Kokakolski
Baba proszalna
I coz w tym nagannego lub dziwnego. Co najwyzej dziwne jest, ze tacy spryciarze jak "wierchuszka" PO na to nie wpadli. AK

"Przyjemnie jest widzieć zdenerwowanego Grzegorza Z. i słyszeć jego wściekłe
szarpanie za własne dzwony"

Data: 2010-05-07 13:18:51
Autor: Grzegorz Z.
Baba proszalna
Dnia Fri, 7 May 2010 11:15:11 +0000 (UTC), Andrzej Kokakolski napisał(a):

I coz w tym nagannego lub dziwnego.

Ano to że którego proboszcza byś wtedy nie zapytał - to "nic nie wiedział"
o żadnym zbieraniu podpisów.

Tfu!

Data: 2010-05-07 11:39:15
Autor: Andrzej Kokakolski
Baba proszalna
Grzegorz Z. <blogfiles@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

> I coz w tym nagannego lub dziwnego.

Ano to że którego proboszcza byś wtedy nie zapytał - to "nic nie wiedział"

Pan zamiescil fotke z osoba zbierajaca podpisy. O zadnym proboszczu nie bylo tu mowy. A swoja droga, ilu proboszczow wypytywal Pan na okolicznosc zbierania podpisow? Czy jest cos zlego w zbieraniu podpisow pod kosciolem?
Proboszcz katolickiej parafii w Polsce jest na ogol polskim obywatelem,
tak samo wierni/parafianie. Nie panski to teren i nie panska sprawa tylko ich, wykonuja tylko przyslugujace im prawnie obywatelskie czynnosci wiec nic Panu do tego. AK

Data: 2010-05-07 13:42:52
Autor: Grzegorz Z.
Baba proszalna
Dnia Fri, 7 May 2010 11:39:15 +0000 (UTC), Andrzej Kokakolski napisał(a):

[...]

Wpisz sobie w Google:

proboszcz PiS podpisy

Data: 2010-05-07 13:45:38
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Baba proszalna

"Andrzej Kokakolski" <kokakolski.SKASUJ@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]

Panu do tego.

AK

"Przyjemnie jest widzieć zdenerwowanego Grzegorza Z. i słyszeć jego

-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

   ,,... nic Panu do tego."  - Wrecz przeciwnie, ten chory osobnik, piewca
   czystego rozumu, nie przejdzie kolo katolika spokojnie, jezeli nie bedzie
   probowac go kopnac.  Tolerasta, psia jego...

   AR

Data: 2010-05-07 13:51:19
Autor: Grzegorz Z.
Baba proszalna
Dnia Fri, 7 May 2010 13:45:38 +0200, Wlodzimierz Zabotynski napisał(a):

   ,,... nic Panu do tego."  - Wrecz przeciwnie, ten chory osobnik, piewca
   czystego rozumu, nie przejdzie kolo katolika spokojnie, jezeli nie bedzie
   probowac go kopnac.  Tolerasta, psia jego...

Dlatego że tolerancja wg (zwłaszcza polskich) katolików polega na tym że
jak się nie da wymusić na nie-katolikach katolickich zachowań inaczej to
się zwołuje "projekt obywatelski" by zakazać takim jak ja tego, owego czy
tamtego - co akurat nie jest zgodne z aktualnym wydaniem tzw. "katechizmu
kościoła kat."

Tak jak było ostatnio z invitro.

Dlatego więc póki nie pozwolicie mi i mi podobnym egzystować wg moich zasad
pozostających w sprzeczności z waszym katechizmem - ja i mi podobni
będziemy was kopać ile wlezie przy każdej okazji.

Data: 2010-05-07 18:58:22
Autor: Andrzej Kokakolski
Baba proszalna
> [...]

pozostających w sprzeczności z waszym katechizmem - ja i mi podobni
będziemy was kopać ile wlezie przy każdej okazji.

Wybory sa elementem demokratycznego panstwa a nie "katolickim zachowamiem".
Natomiast kopanie swiadczy o braku argumentow, jest przejawem chamstwa
a takze jest czynem karalnym.

Data: 2010-05-07 22:28:20
Autor: Grzegorz Z.
Baba proszalna
Dnia Fri, 7 May 2010 18:58:22 +0000 (UTC), Andrzej Kokakolski napisał(a):

[...]

Dokładnie. Przegraliście demokratyczne wybory a mimo to nie chcecie przyjąć
do wiadomości że wasz światopogląd jest w mniejszości i wymyślacie jakieś
"inicjatywy" wbrew woli większości.

Data: 2010-05-07 13:37:02
Autor: A
Baba proszalna

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:vt1hknf2s35v$.1sobf5rbzzfug.dlg40tude.net...
[...]

Dziwne to nie jest - o tym, że co poniektórzy molestowali nieletnich nie wiedzieli nawet ci co molestowali.

Data: 2010-05-07 18:57:23
Autor: the_foe
Baba proszalna
W dniu 2010-05-07 13:15, Andrzej Kokakolski pisze:
[...]

PO chciala unikalnych wpisow, PISowi nie przeszkadzalo to ze niektorzy "objezdzali" wszytkie koscioly i wpisywali sie po 10x. PKW tego nie sprawdza bo i po co? Sama partia rzetelnie zebrala 100000 podpisow bo tylko tyle przyjmuje PKW.

--
the_foe

Baba proszalna