Baba z wozu, koniom lżej

Data: 2012-03-15 09:00:07
Autor: HubertusBlues
Baba z wozu, koniom lżej
Baba postanowila jednak nie czekać na wykop i sam(a) się wykopał(a). Konie odetchnąwszy z ulgą, podniosły wyżej łby i z uśmiechem na ustach rozjechały rozpadających się Blazers.
kto by pomyślał?

--
pozdr
HB

Data: 2012-03-15 10:16:57
Autor: s
Baba z wozu, koniom lżej
W dniu 2012-03-15 10:00, HubertusBlues pisze:
[...]

Czyli co, kolej na nastepna babe?
Czy moze jednak sklad przetrzepia dzis?

Pozdr
Slawek

Data: 2012-03-15 09:49:58
Autor:
Baba z wozu, koniom lżej
s <s@wp.pl> napisał(a):
> [...]
> Baba postanowila jednak nie czekać na wykop i sam(a) się wykopał(a). Konie
> odetchnąwszy z ulgą, podniosły wyżej łby i z uśmiechem na ustach

Idąc po linii największych potrzeb, największych osobistych sympatii i najbardziej potrzebujących mamy dwa krótkie, acz odwazne ruchy:
1. Sloan na HC w Knicks z pełnia władzy
2. Telefon na floryde i deal Amare+Shumpert za Turkoglu+Davis

W Kniks gra skład: Chandler-BigBaby Davis-Melo-Fields, a prawdziwa jedynke Sloan zrobiłby choć jedną z czwórki Lin, B.Davis, Bibby, Douglas; do tego ławka z Turkiem, JR, Jeffriesem i Novakiem. Magic poszliby na to proponując Howardowi kompletną zmianę filizofii (byc może łacznei ze zmianą trenera) i grę na dwie wieże. Dodatkowo Shumpert dawałby wreszcie choć kroplę śmieżej krwi.

--
pozdr
HB

Data: 2012-03-15 11:18:27
Autor: s
Baba z wozu, koniom lżej

Czyli co, kolej na nastepna babe?
Czy moze jednak sklad przetrzepia dzis?

Tu bardziej mialem na mysli Blazers.

Idąc po linii największych potrzeb, największych osobistych sympatii i
najbardziej potrzebujących mamy dwa krótkie, acz odwazne ruchy:
1. Sloan na HC w Knicks z pełnia władzy

Problemem bedzie tu pewnie decyzja Sloana.
On chyba naprawde juz swoje zrobil i moze mu sie nie chciec podejmowac nowych wyzwan. Zwlaszcza, ze z Jazz odchodzil w swietle konfliktu z gwiazda, teraz niemal na pewno popadlby w kolejny.

2. Telefon na floryde i deal Amare+Shumpert za Turkoglu+Davis

OO, ciekawe. Oddac, bylo nie bylo, swietnego PF i mlody talent za dwa wrzody? No Magic by pewnie nie mieli nic przeciwko. Bo, moze nawet dorzuciliby Ryana.

W Kniks gra skład: Chandler-BigBaby Davis-Melo-Fields, a prawdziwa jedynke
Sloan zrobiłby choć jedną z czwórki Lin, B.Davis, Bibby, Douglas; do tego
ławka z Turkiem, JR, Jeffriesem i Novakiem.

IMO nic by Sloan z takim skladem nie ugral. Wyglada na to, ze zupelnie inaczej widzimy potencjal GDavisa.

Magic poszliby na to proponując Howardowi kompletną zmianę filizofii (byc
może łacznei ze zmianą trenera) i grę na dwie wieże. Dodatkowo Shumpert
dawałby wreszcie choć kroplę śmieżej krwi.

No akurat motywacje do takiego dealu na pewno Magic mieliby niemala :-)

Pozdr
Slawek

Data: 2012-03-15 15:01:01
Autor: HubertusBlues
Baba z wozu, koniom lżej
s <s@wp.pl> napisał(a):

> Idąc po linii największych potrzeb, największych osobistych sympatii i
> najbardziej potrzebujących mamy dwa krótkie, acz odwazne ruchy:
> 1. Sloan na HC w Knicks z pełnia władzy

Problemem bedzie tu pewnie decyzja Sloana.

W starym piecu diabeł pali. ;)

On chyba naprawde juz swoje zrobil i moze mu sie nie chciec podejmowac nowych wyzwan. Zwlaszcza, ze z Jazz odchodzil w swietle konfliktu z gwiazda, teraz niemal na pewno popadlby w kolejny.

Jesli sensowny sens ma być z Melo to musi być utemperowany. Sloan z poparciem właściciela jest właściwym do tego zadania człowiekiem.

> 2. Telefon na floryde i deal Amare+Shumpert za Turkoglu+Davis

OO, ciekawe. Oddac, bylo nie bylo, swietnego PF i mlody talent za dwa wrzody? No Magic by pewnie nie mieli nic przeciwko. Bo, moze nawet dorzuciliby Ryana.

"Świetnego PF", ale z dużym przebiegiem i tendencją spadkową. Do tego dostępny tylko dla zdesperowanych, a Magic mogą się _obecnie_ za takich uważać.
Ryana jako dodatek albo zamiennik Davisa dopuszczam.

> [...]

IMO nic by Sloan z takim skladem nie ugral. Wyglada na to, ze zupelnie inaczej widzimy potencjal GDavisa.

Może mamy różne wymagania. Ja oczekuję tylko porzadnej roli uzupełniającej a nie wejścia w buty po Amare.

--
pozdr
HB

Data: 2012-03-15 15:47:25
Autor: wiLQ
Baba z wozu, koniom lżej
s napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> 2. Telefon na floryde i deal Amare+Shumpert za Turkoglu+Davis

OO, ciekawe. Oddac, bylo nie bylo, swietnego PF

Amare jest wlasciwie nietrejdowalny bo ma nieubezpieczony kontrakt...

--
pzdr
wiLQ @ weaksideawareness.wordpress.com

Data: 2012-03-15 15:02:27
Autor: HubertusBlues
Baba z wozu, koniom lżej
wiLQ <NIE@spam.com> napisał(a):

Amare jest wlasciwie nietrejdowalny bo ma nieubezpieczony kontrakt...

oooooo! O tym właśnie mówię. Idealny kandydat dla zdesperowanych. Big risk, big reward! Czy jakos tak.

--
pozdr
HB

Data: 2012-03-15 16:15:49
Autor: Tomasz Radko
Baba z wozu, koniom lżej
W dniu 2012-03-15 16:02, HubertusBlues pisze:
wiLQ <NIE@spam.com> napisał(a):
[...]

Gdy czytam o Stoudemirze czy Anthonym to mi się przypomina wypowiedź
Górskiego o jednym z polskich trenerów:
- To świetny fachowiec, tylko ... on nie ma wyników.

Anthony = Iverson bis?

Data: 2012-03-19 09:38:20
Autor: HubertusBlues
Baba z wozu, koniom lżej
Tomasz Radko <trad@interia.pl> napisał(a): (...)
Gdy czytam o Stoudemirze czy Anthonym to mi się przypomina wypowiedź
Górskiego o jednym z polskich trenerów:
- To świetny fachowiec, tylko ... on nie ma wyników.

Zupełny OT. Skojażyło mi się wczorajszy finał w siatkówkę. Zespół z Bełchatowa grał z ruskimi. Po za pierwszym setem grali co najmniej z małą przewagą nad ruskami. W czwartym secie, pod koniec trener na przerwie zarządza zmiane taktyczną w serwisie - wszyscy z wyjątkiem jednego gracza mają serwować bezpiecznie (czyli trudno dla przeciwnika, ale bez ryzyka). Co robią gracze? Nic! Dalej każdy serwuje jak chce (i często w siatkę). Przy kolejnej przerwie trener powtarza swoje zalecenie a zawodnicy dalej swoje. Seta przegrywają, mecz, zacięty do samego końca również.
Oglądam fragment rozmowy pomeczowej z tymże trenerem. Wywiadowca pyta/mówi co w rodzaju: "Szkoda, że Cię zawodnicy nie słuchali". Trener odpowiada coś w rodzaju "No szkoda. Ale trzeba to zrozumieć, to są emocje"

Serio!!!

Dobry trener, tylko zawodnicy go nie słuchają!
;))))

--
pozdr
HB

Data: 2012-03-17 14:41:55
Autor: wiLQ
Baba z wozu, koniom lżej
HubertusBlues napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Amare jest wlasciwie nietrejdowalny bo ma nieubezpieczony kontrakt...

oooooo! O tym właśnie mówię. Idealny kandydat dla zdesperowanych. Big risk, big reward! Czy jakos tak.

Raczej "duze ryzyko, pewny strzal w stope" ;-)