Baba za kółkiem

Data: 2013-03-12 21:47:19
Autor: DoQ
Baba za kółkiem

Mówi się że kobiety prowadzą nieźle, często lepiej niż mężczyźni.
Jest wielu samczych obrońców ich kunsztu, nawet tutaj na PMS. Jednak z moich obserwacji wynika, że kobiety częściej zachowują się ... głupio.
Np. w 99% moich obserwacji, jak baba wymusi pierwszeństwo to zamiast przyśpieszyć i zjecha,  staje na środku i głupio się gapi w nadjeĹźdĹźający pojazd. Dziś po raz kolejny wyjechało mi "coś" na rondzie, oczywiście widzi Ĺźe jadę i zamiast szybciej zjechać to coś stanęło na środku i patrzy na mnie jak hamuje celem uniknięcia kolizji. Oczywiście była to baba.. MężczyĹşni w takich przypadkach zwykle dają "ognia" i znikają z pola raĹźenia. Instynkt przestraszonego zająca. Ciekawe czy ktoś z was ma podobne spostrzeĹźenia.

Pozdr.

Data: 2013-03-12 21:51:23
Autor: tᴏ
Baba za kółkiem
DoQ wrote:

Mówi się że kobiety prowadzą nieźle, często lepiej niż mężczyźni.

Chyba wĂłzek z zakupami. :>

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-03-12 22:52:38
Autor: DoQ
Baba za kółkiem
W dniu 2013-03-12 22:51, tᴏ pisze:
Mówi się że kobiety prowadzą nieźle, często lepiej niż mężczyźni.
Chyba wĂłzek z zakupami. :>

To by pasowało do trolei o których wspomniał Myjk :D

pozdr.

Data: 2013-03-12 21:57:13
Autor: tᴏ
Baba za kółkiem
DoQ wrote:

To by pasowało do trolei o których wspomniał Myjk :D

Zapomniał dodać, ze chodziło o cztery. :/

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-03-12 22:13:50
Autor: Myjk
Baba za kółkiem
Tue, 12 Mar 2013 21:47:19 +0100, DoQ
Mówi się że kobiety prowadzą nieźle,
często lepiej niż mężczyźni.

Tak, mnie żona spokojnie objechała na trolejach! :))

--
Pozdor Myjk

Data: 2013-03-12 22:14:46
Autor: DoQ
Baba za kółkiem
W dniu 2013-03-12 22:13, Myjk pisze:
Mówi się że kobiety prowadzą nieźle,
często lepiej niż mężczyźni.
Tak, mnie żona spokojnie objechała na trolejach! :))

Pewnie częściej na zakupy chodzi :))

Pozdr.

Data: 2013-03-12 23:05:58
Autor: R2r
Baba za kółkiem
W dniu 2013-03-12 22:14, DoQ pisze:
W dniu 2013-03-12 22:13, Myjk pisze:
Mówi się że kobiety prowadzą nieźle,
często lepiej niż mężczyźni.
Tak, mnie żona spokojnie objechała na trolejach! :))

Pewnie częściej na zakupy chodzi :))

W kuchni ma fotel na kółkach. ;-)

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2013-03-12 23:27:22
Autor: Myjk
Baba za kółkiem
On Tue, 12 Mar 2013 23:05:58 +0100, R2r <bezspamux@arvox.pl> wrote:
W kuchni ma fotel na kółkach. ;-)

Co więcej, od 16 roku życia (swojego) ma nań prawko. :P
Ja zrobiłem dopiero 7 lat później. ;)

--
Pozdor Myjk

Data: 2013-03-12 23:29:13
Autor: R2r
Baba za kółkiem
W dniu 2013-03-12 23:27, Myjk pisze:
On Tue, 12 Mar 2013 23:05:58 +0100, R2r <bezspamux@arvox.pl> wrote:
W kuchni ma fotel na kółkach. ;-)

Co więcej, od 16 roku życia (swojego) ma nań prawko. :P
Ja zrobiłem dopiero 7 lat później. ;)

Się dziwisz? Primo talent, secundo doświadczenie... ;-)

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2013-03-13 09:30:09
Autor: Myjk
Baba za kółkiem
Tue, 12 Mar 2013 23:29:13 +0100, R2r
W kuchni ma fotel na kółkach. ;-)
Co więcej, od 16 roku życia (swojego) ma nań prawko. :P
Ja zrobiłem dopiero 7 lat później. ;)
Się dziwisz? Primo talent, secundo doświadczenie... ;-)

Nie, podobno gotowanie to jej pasja. :))

--
Pozdor Myjk

Data: 2013-03-13 08:08:36
Autor: spider
Baba za kółkiem
W dniu 2013-03-12 21:47, DoQ pisze:

nadjeżdżający pojazd. Dziś po raz kolejny wyjechało mi "coś" na rondzie,
oczywiście widzi że jadę i zamiast szybciej zjechać to coś stanęło na
środku i patrzy na mnie jak hamuje celem uniknięcia kolizji.

To się nazywa kernel panic ;)

Data: 2013-03-13 09:00:56
Autor: Miroo
Baba za kółkiem
W dniu 2013-03-13 08:08, spider pisze:
[...]

Raczej "guru meditation"...

Pozdrawiam

Data: 2013-03-13 22:24:42
Autor: DoQ
Baba za kółkiem
[...]

LOL - ja je postrzegam w takich momentach mniej więcej w ten sposób: http://i493.photobucket.com/albums/rr299/0khi/gifs/Simpsons/th_HomerMonkey.gif

;)

Pozdr.

Data: 2013-03-13 10:03:13
Autor: Robson
Baba za kółkiem
znikają z pola rażenia. Instynkt przestraszonego zająca. Ciekawe czy
ktoś z was ma podobne spostrzeżenia.

Ma. Sytuacja z dzisiaj: ulica po 2 pasy w każdym kierunku, ruch mizerny (znaczy mało samochodów). Kobieta jedzie lewym pasem, bo już za 5,5km będzie skręcać w lewo, może nie zdążyć zmienić pas. I jedzie 35km/h bo jedna ręka trzyma komórkę przy uchu.
Inna sytuacja, właściwie tak zawsze będzie. Gdy kobieta jedzie lewym pasem a samochód przed nią zatrzyma się do skrętu w lewo, kobieta zatrzyma się zanim i będzie czekać aż ten pojedzie, żeby mogła dalej jechać prosto. Dwa manewry zmiany pasa, jeden po drugim nie wchodzi w grę, za trudne.

Data: 2013-03-13 18:42:41
Autor: Marek Dyjor
Baba za kółkiem
Robson wrote:
[...]

dalczego jednak większośc debili z jdną komórką to faceci?

Data: 2013-03-13 18:49:38
Autor: DoQ
Baba za k��kiem
W dniu 2013-03-13 18:42, Marek Dyjor pisze:

dalczego jednak większośc debili z jdną komórką to faceci?

Bo statystycznie większość kierowców to mężczyźni?

Data: 2013-03-13 20:03:41
Autor: Bartas_M5
Baba za kółkiem
ja zawsze przed taka wjeżdżam i, puszczam gaz i zwalniam, zwalniam, nie rzadko do zera, i w 90% przypadków one się zatrzymują za mną i stoją jak cielaki

Data: 2013-03-13 18:41:12
Autor: Marek Dyjor
Baba za kółkiem
DoQ wrote:
[...]
kolizji. Oczywiście była to baba.. Mężczyźni w takich przypadkach
zwykle dają "ognia" i znikają z pola rażenia. Instynkt
przestraszonego zająca. Ciekawe czy ktoś z was ma podobne
spostrzeĹźenia.

nie...

mężczyźni zachoiwuja równie durnowato.

Data: 2013-03-13 19:16:58
Autor: WW
Baba za kółkiem
W dniu 2013-03-12 21:47, DoQ pisze:

Mówi się że kobiety prowadzą nieźle, często lepiej niż mężczyźni.

To jest wniosek wyciągnięty przez żurnalistów i niezaspokojone baby.
Wziął się z porównania ilości wypadków "męskich" i "żeńskich".
Tylko ci nawiedzeni, w swoich obliczeniach nie uwzględnili proporcji kobiet i mężczyzn za kółkiem.

Jest kłamstwo, wielkie kłamstwo i statystyka.

Pozdrawiam
WW - zdeklarowany kapelusznik   :-P

Data: 2013-03-13 19:27:58
Autor: Liwiusz
Baba za kółkiem
W dniu 2013-03-13 19:16, WW pisze:
[...]

Jest jeszcze druga strona medalu - baby jeżdżą wolniej. Czyli bezpieczniej. Ale gorzej.

Dzieci w samochodzikach na wesołym miasteczku jeżdżą bardzo bezpiecznie. Ale czy bardzo dobrze?

--
Liwiusz

Data: 2013-03-13 22:17:13
Autor: Marek Dyjor
Baba za kółkiem
Liwiusz wrote:
[...]

bo za wolno? bo nie wyprzedzają na pasach i na trzeciego?

Dzieci w samochodzikach na wesołym miasteczku jeżdżą bardzo
bezpiecznie. Ale czy bardzo dobrze?

ci co jeżdżą najlepiej trafiają na najlepsze miejsca na cmentarzach.

Data: 2013-03-13 22:20:09
Autor: DoQ
Baba za k��kiem
W dniu 2013-03-13 22:17, Marek Dyjor pisze:

Jest jeszcze druga strona medalu - baby jeżdżą wolniej. Czyli
bezpieczniej. Ale gorzej.
bo za wolno? bo nie wyprzedzają na pasach i na trzeciego?

ROTFL
http://www.podlaska.policja.gov.pl/index.php?idart=11147

http://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-byla-pod-wplywem-narkotykow-potracila-smiertelnie-dwoje-dzie,nId,937482

Tia...

Data: 2013-03-13 22:21:32
Autor: DoQ
Baba za kółkiem
[...]

Najczęściej te od równouprawnień typu Szczuka :)

Pozdr.

Data: 2013-03-13 23:26:31
Autor: tᴏ
Baba za kółkiem
WW wrote:

Tylko ci
nawiedzeni, w swoich obliczeniach nie uwzględnili proporcji kobiet i
mężczyzn za kółkiem.

I przeciętnego przebiegu.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-03-14 00:44:47
Autor: Borys Pogoreło
Baba za kółkiem

http://www.ostrzeszow.policja.gov.pl//index.php?option=com_content&task=view&id=2533&Itemid=2

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2013-03-14 08:36:27
Autor: PesTYcyD
Baba za kółkiem
Nie mam innych spostrzeżeni. Jechałem z moją dziewczyną i zrobiła dokładnie to co piszesz. Stanęła na środku skrzyżowania i patrzy jak zaraz staranuje nas bus. Ja krzyczę żeby ruszała a ta jak w transie że mam być cicho i nadal stoi i się wpatruje. Życie przeleciało mi przed oczami na szczęście wyhamował. Nie wiem skąd się to bierze, na co dzień jeździ całkiem nieźle więc byłem nieco zaskoczony.

Data: 2013-03-14 10:46:36
Autor: Kamil 'Model'
Baba za kółkiem
W dniu 2013-03-14 08:36, PesTYcyD pisze:
[...]
Może chciała Ciebie przestraszyć...

Data: 2013-03-14 10:31:15
Autor: Aron
Baba za kółkiem
kobiety powoduja statystycznie wiecej wypadkow, ale mniej ofiar w
ludziach

kobieta zwykle wcofa w jakis slupek, urwie lusterko, zarysuje komus
lakier ot takie bzdury bez wiekszego znaczenia ( chyba ze dla kogos
rysa na lakierze jest gorsza niz rysa na penisie)

natomiast facet ww. stluczek nie powoduje, za to jak przywali to sa
ofiary w ludziach

Data: 2013-03-15 10:11:40
Autor: Adam Wysocki
Baba za kółkiem
DoQ <pawel@doq.gmail.com> wrote:

Np. w 99% moich obserwacji, jak baba wymusi pierwszeństwo to zamiast przyśpieszyć i zjecha, staje na środku i głupio się gapi w nadjeżdżający pojazd.

Kobiety mają po prostu inaczej skonstruowane mózgi.

http://motogof.tumblr.com/

Data: 2013-03-15 11:30:43
Autor: Myjk
Baba za kółkiem
Fri, 15 Mar 2013 10:11:40 +0000 (UTC), Adam Wysocki
Kobiety mają po prostu inaczej skonstruowane mózgi.

True: http://www.youtube.com/watch?v=0BxckAMaTDc

--
Pozdor Myjk

Data: 2013-03-15 05:07:41
Autor: Adam Adamaszek
Baba za kółkiem
W dniu piątek, 15 marca 2013 11:30:43 UTC+1 użytkownik Myjk napisał:
Fri, 15 Mar 2013 10:11:40 +0000 (UTC), Adam Wysocki

> Kobiety mają po prostu inaczej skonstruowane mózgi.
True: http://www.youtube.com/watch?v=0BxckAMaTDc

Tu też sporo szczegółów na temat:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=PNyQ7u2Cgq8

pozdr