Babcia

Data: 2011-12-30 10:42:33
Autor: J.F
Babcia

Tak sie konczy  jak sie pozycza wnuczkowi samochod

http://deser.pl/deser/1,111858,10883456,Ile_wyciaga_starsza_pani_w_maluchu_na_ekspresowce_.html

A swoja droga ciekawe co tam wsadzil ... punto 1.1 ? :-)

J.

Data: 2011-12-30 11:10:06
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Babcia
W dniu 2011-12-30 10:42, J.F pisze:

Tak sie konczy jak sie pozycza wnuczkowi samochod
http://deser.pl/deser/1,111858,10883456,Ile_wyciaga_starsza_pani_w_maluchu_na_ekspresowce_.html
A swoja droga ciekawe co tam wsadzil ... punto 1.1 ? :-)

Babcie wsadził ! :)

Data: 2011-12-30 11:12:51
Autor: RoMan Mandziejewicz
Babcia
Hello J.F,

Friday, December 30, 2011, 10:42:33 AM, you wrote:

Tak sie konczy  jak sie pozycza wnuczkowi samochod
http://deser.pl/deser/1,111858,10883456,Ile_wyciaga_starsza_pani_w_maluchu_na_ekspresowce_.html

Osobi¶cie byłem wieziony kaszlakiem 650ccm, który z dwoma pasażerami
rozwijał ponad 120km/h w sprzyjaj±cych warunkach. Raz spotkałem
kaszlaka kabriolet, który (z załozonym dachem) jechał 140km/h - ale tu
juz nie wierzę w oryginalny silnik.

A swoja droga ciekawe co tam wsadzil ... punto 1.1 ? :-)

Nie trzeba aż tyle - może co¶ z cieniasa?

--
Best regards,

Data: 2011-12-30 13:32:30
Autor: btn
Babcia

  Raz spotkałem
kaszlaka kabriolet, który (z załozonym dachem) jechał 140km/h - ale tu
juz nie wierzę w oryginalny silnik.

Było jeszcze ręce po obu stronach za okno wystawić i byłaby paralotnia

Data: 2011-12-30 13:44:43
Autor: J.F
Babcia
Użytkownik "RoMan Mandziejewicz"  napisał w wiadomo¶ci
Hello J.F,

z gory sw Anny te warunki ? :-)

J.

Data: 2011-12-30 14:01:00
Autor: RoMan Mandziejewicz
Babcia
Hello J.F,

[...]

Nie. To było jeszcze przed budow± A4 - 13km, płaski, dwujezdniowy
odcinek od Pradów w stronę Wrocka, w lesie - osłoniety od wiatru.
Licznik sprawdzany stoperem - przy utrzymywaniu 120km/h czas przejazdu
2km dokładnie 61 sekund. A potrafił jechac szybciej - licznikowe
125km/h bez problemu.

--
Best regards,

Data: 2011-12-31 04:14:33
Autor: Grejon
Babcia

[...]

A jak zmierzyli¶cie te 2 km? Z licznika czy po słupkach? :)

--
Grzegorz Jońca    GG: 7366919    JID:gzesiu@jabber.wp.pl
Green Trafic 140 dCi

Data: 2011-12-31 12:16:52
Autor: RoMan Mandziejewicz
Babcia
Hello Grejon,

Saturday, December 31, 2011, 4:14:33 AM, you wrote:

[...]

Oczywi¶cie, że po słupkach. Dwukrotnie.

--
Best regards,

Data: 2012-01-02 10:47:02
Autor: Bartek
Babcia
Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <roman@pik-net.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4553559365$20111230111252squadack.com...
[...]

miałem kiedy¶ malucha z silnikiem 600, którym robili¶my trasę w kierunku na wrocław [A4]
z GPS, udało się osi±gn±ć 123 km, w dwie osoby. na płaskim odcinku., nie z gorki.
trwało to wieki, wrazenia były...raczej ekstremalne [mialem wrazenie ze przelecimy przez przednia o¶ :) do¶ć specyficzne odczucie] wtedy jescze wlascicielem auta byl moj kolega, od ktorego potem to auto odkupiłem.
to byla maksymalna predkosc zarejestrowana, więc obstawiam że praktycznie było co¶ koło 120, 115 km, przez dluzsza chwile;)

jechali¶my po opony zimowe... które kosztowały tyle co ten cały kaszel,
na szybie mieli¶my jak±¶ dobr± wersję gpsa, coprawda map nie miał  w sobie[ kolega byl zapalonym turysta gorskim] i smialismy sie że jak by sprzedać odbiornik i te opony ktore wlasnie odebralismy, to bysmy jescze 4 taki maluchy kupili.

wracaj±c mieli¶my problemy z zapłonem....;) ech...;)

ale trzeba przyznać że 600'tka, mimo przebiegu, i tego że już ze staro¶ći potem pluła olejem,
naprawde dawała radę, i była bardzo dynamiczna.
wymieniłem potem silnik na 650, i to niby tunningowany [przefazowane kolo rozrzadu, zmienione walki, polerowane doloty, odciazony zamach], i auto nie było znacznie mocniejsze. oczywiscie w pewnym zakresie obrotow byla roznica, ale 600 naprawdę dawała radę.

co prawda już nigdy więcej nie robili¶my testów pręko¶ci - kaszel nie wyjechał ponownie na autostradę, po za tym, nie ukrywam  - prędko¶ć 120 km w kaszlu to nic specjalnie przyjemnego...

oj, kaszel to były pierwsze przygody z mechanika, z tym, jak trzeba uważać na drodze [np oblodzonej :)], fajne czasy.

--
Pozdrawiam, Bartek

Data: 2011-12-30 15:48:21
Autor: tor
Babcia

A swoja droga ciekawe co tam wsadzil ... punto 1.1 ? :-)

Eee... tam. Miałem dwa maluchy (swoje) a jezdziłem kilkoma innymi. 1 moj miał silnik600cm (jeszcze włoski) i bez problemu wyciagal 130km/h przy 3 osobach w srodku. Drugi już był nowy (spod igły) i tym sie dalo jechac w 3 osoby nawet lekko ponad 140km/h. To było jeszcze na starej 4 do Tarnowa. Znajomy miał egzemplarz co prawie 150km/h wyciagal. Sprawdzalismy wtedy jadac obok innym autem (bodaj mazda). Podstawa były stan techniczny tip-top. Tutaj na filmiku chlopaki sie podniecaja jakby ufo zobaczyli, a swego czasu to byla norma na drodze. Juz nie mowie o kaszlach z modyfikowanymi silnikami, albo wrecz z innych aut. Takie to naprawde mogly zadziwic niejednego ;)
Tak nawiasem, to byly bardzo pakowne auta. Jezdzilo sie w nich w 6-8 osob :D

Pozdrawiam

Data: 2011-12-30 15:55:11
Autor: Chris
Babcia
tor nabazgrał(a):

[...]

Na swoim starym kaszlakiem 145-150km/h  leciałem (cięzko stwiedzić dokładnie bo licznik wyskalowany był do 140 a wskazówka szła już sporo poza 140), nowszy już ledwo ci±gn±ł 130 ... żałowałem że pozbyłem się starego ale w sumie co nowszy to nowszy .... choć ci±gle jeszcze miał star± deskę i wajchę do odpalania z boku :) Kolega/s±siad miał 600cm i była wyrażnie słabsza od nowej 650cm a róznica wieku była max 2 lata o ile pamiętam

--
www.bezwypadkowy.net - SprawdĽ historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
www.automo.pl - SprawdĽ VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkow±.

Data: 2012-01-02 10:52:10
Autor: Bartek
Babcia
Użytkownik "tor" <xy@op6.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jdkj0c$kam$1mx1.internetia.pl...

[...]

trzeba pamiętać że kaszlowy licznik mocno przekłamywał,
ale z tego co piszesz to toja 600 też dawala wrazenia jak to co opisalem w poprzednim poscie.

sam pamiętam jescze z wczesniejszych okresow jak moja ciotka  jezdzila ze mna na trasie gliwice krakow,
wyciskajac z auta ile sie dda - predkosci  nie pamiętam, ale nie zapomnę tego, jak się czulłem po dotarciu do celu po 1.5 godziny w takim ryku:)
ciotka tym kaszlem powinna w rajdach startować, to auto było eksploatowane naprawde na maksa;)

Pozdrawiam, Bartek

Data: 2011-12-31 02:26:01
Autor: Kris_Poland
Babcia

Użytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jdk12b$3vk$1inews.gazeta.pl...

Tak sie konczy  jak sie pozycza wnuczkowi samochod

http://deser.pl/deser/1,111858,10883456,Ile_wyciaga_starsza_pani_w_maluchu_na_ekspresowce_.html

A swoja droga ciekawe co tam wsadzil ... punto 1.1 ? :-)

bzdura
jechalem maluchem 145, oczywiscie po malych przerobkach (mechanik)
latalismy w srodku jak kartofle w worku po naszych drogach ok 20lat temu

ja L jechalem 120 bez problemu i to 650

Data: 2011-12-31 12:13:21
Autor: J.F.
Babcia
Dnia Sat, 31 Dec 2011 02:26:01 +0100, Kris_Poland napisał(a):
[...]

No coz, katalogowo stary maluch mial 105km/h, potem chyba ciut moc
podniesli.

J.

Data: 2011-12-31 19:15:05
Autor: Maciek
Babcia
A swoja droga ciekawe co tam wsadzil ... punto 1.1 ? :-)

J.

....jak jej w plecy zawiało to mogła tyle polecieć. Swoim w dawnych czasach 125km/h osiągałem bez problemu, z tym, że tam licznik pokazywał bardzo przybliżoną wartość, momentami wskazówka potrafiła latać +-10km/h, więc jakąś średnią trzeba było wyciągać :-D

Co ciekawe maluch dawaĹ‚ radÄ™ nie tylko w max speed ;-) MĂłj wĹ‚asnorÄ™cznie dĹ‚ubniÄ™ty, elektroniczny zapĹ‚on, rozwiercony dolot, zmieniony filtr powietrza, zawirowywacze, zmodyfikowany gaĹşnik, wydech itp. ZbieraĹ‚ siÄ™ z miejsca bardzo fajnie, krĂłtka 1 i 2,  zwĹ‚aszcza na mokrym "oĹ›ki" zostawaĹ‚y w tyle :-D szkoda, ĹĽe zabawa trwaĹ‚ do 50km/h ;-)
Swoją drogą to był samochód, który sprawiał mi najwięcej funu. Zwłaszcza w zimie na wielosezonowych prawie łysych oponach ;-)
BTW jeździło się i było dobrze, co najważniejsze bezstłuczkowo, a teraz to się wybrzydza... "a bo to śliskie Frigo" jak je kupisz to będziesz miał syfa ;-D

Miło się babcie oglądało z łezką w oku starych czasów, trochę sentymentalnych ;-)

Data: 2012-01-01 09:01:12
Autor: BydlÄ™
Babcia
On 2011-12-31 18:15:05 +0000, Maciek <konto_forum@gazeta.pl> said:

A swoja droga ciekawe co tam wsadzil ... punto 1.1 ? :-)

J.

...jak jej w plecy zawiało to mogła tyle polecieć.

Oczywiście zaraz dasz logiczny dowód.

Swoim w dawnych czasach 125km/h osiągałem bez problemu

Ĺšwietny dowĂłd, ale bez sensnu.

, z tym, że tam licznik pokazywał bardzo przybliżoną wartość

Ekhem, a jaki zespół specjalistów mierzył prędkość tej babci na wspomnianym filmie?
I czym mierzyli?
;>

Co ciekawe maluch dawał radę nie tylko w max speed

Przed chwilą twierdziłeś≤ ze nie daje rady.
;>>>

--
BydlÄ™

Data: 2012-01-01 22:49:20
Autor: Maciek
Babcia
Oczywiście zaraz dasz logiczny dowód.

Spróbuj np. pobiegnąć w wodzie pod prąd i z prądem.

Ĺšwietny dowĂłd, ale bez sensnu.

Jaki znowu dowód? Luźne _subiektywne_ stwierdzenie. BTW wierzę, że mogła tyle kaszlem przy sprzyjających okolicznościach pociągnąć i tyle.

Ekhem, a jaki zespół specjalistów mierzył prędkość tej babci na
wspomnianym filmie?
I czym mierzyli?
;>

Ale o tso chozi? Sorry ale jak masz potrzebÄ™ doktoryzowania siÄ™ w tej kwestii to ĹĽyczÄ™ powodzenia w dalszych wnikliwych badaniach bzdur.

Przed chwilą twierdziłeś≤ ze nie daje rady.
;>>>

Piłeś? Nie jedź.

Data: 2012-01-01 15:53:50
Autor: dominik
Babcia
On 2011-12-30 10:42, J.F wrote:
Tak sie konczy  jak sie pozycza wnuczkowi samochod
http://deser.pl/deser/1,111858,10883456,Ile_wyciaga_starsza_pani_w_maluchu_na_ekspresowce_.html
A swoja droga ciekawe co tam wsadzil ... punto 1.1 ? :-)

Nie wiem skąd to zdziwienie, przy dobrych warunkach spokojnie sie dawało
tyle wyciągnąć na kaszlaku, chociaż jazda przy takiej prędkości w tym
samochodzie z pewnością dawała niezapomniane przeżycia.

--
              ,~
              |\              dominik, gg:919564

Data: 2012-01-01 16:01:43
Autor: J.F.
Babcia
On 2011-12-30 10:42, J.F wrote:
Tak sie konczy  jak sie pozycza wnuczkowi samochod
http://deser.pl/deser/1,111858,10883456,Ile_wyciaga_starsza_pani_w_maluchu_na_ekspresowce_.html
A swoja droga ciekawe co tam wsadzil ... punto 1.1 ? :-)

Nie wiem sk±d to zdziwienie, przy dobrych warunkach spokojnie sie dawało
tyle wyci±gn±ć na kaszlaku,

predkosc ofijalna 105. Tu nie bardzo wiadomo ile  naprawde jechala, ale
wiele samochodow wyprzedza.

chociaż jazda przy takiej prędko¶ci w tym
samochodzie z pewno¶ci± dawała niezapomniane przeżycia.

chyba tylko mlodym szczylom ("szalony tir").
A tu widac - z babcinym spokojem sie prowadzi :-)

J.

Data: 2012-01-01 16:44:39
Autor: dominik
Babcia
On 2012-01-01 16:01, J.F. wrote:
Nie wiem skąd to zdziwienie, przy dobrych warunkach spokojnie sie dawało
tyle wyciągnąć na kaszlaku,
predkosc ofijalna 105. Tu nie bardzo wiadomo ile  naprawde jechala, ale
wiele samochodow wyprzedza.

Niby 130km/h wedle licznika samochodu, który jechał mniej więcej z taką
samą prędkością za babcią.

chociaż jazda przy takiej prędkości w tym
samochodzie z pewnością dawała niezapomniane przeżycia.
chyba tylko mlodym szczylom ("szalony tir").
A tu widac - z babcinym spokojem sie prowadzi :-)

Na dobrej osłoniętej drodze bez jazdy pod górę i przy wciśniętym gazie na
max spokojnie by się dało. Mi się udało 140km/h przy lekkiej górce w dół i
podobnych warunkach, ale wciÄ…ĹĽ uwaĹĽam, ĹĽe stĂłwa w maluchu to drgawki,
hałas i konieczność mocnego trzymania kierownicy.

--
              ,~
              |\              dominik, gg:919564

Data: 2012-01-01 16:43:50
Autor: Tomasz Pyra
Babcia
On Fri, 30 Dec 2011 10:42:33 +0100, J.F wrote:

Tak sie konczy  jak sie pozycza wnuczkowi samochod

http://deser.pl/deser/1,111858,10883456,Ile_wyciaga_starsza_pani_w_maluchu_na_ekspresowce_.html

A swoja droga ciekawe co tam wsadzil ... punto 1.1 ? :-)

Przejeżdża 900m w 29s, co daje 111km/h +-4km/h na bł±d pomiaru.

A prędko¶ciomierze to mog± prawdziwe cuda pokazywać :)

126p ma prędko¶ć maksymaln± 105km/h przy 24KM.
Tyle że 24KM to miały egzemplarze tylko wyj±tkowo udane, albo pofabrycznie
poprawiane/naprawione. Tyle że braki w mocy silnika ten samochód doskonale nadrabiał
prędko¶ciomierzem który przy 90km/h potrafi się już kończyć :)

No i silnik też się łatwo i tanio tuninguje, więc egzemplarzy na jaki¶
lepszych wałkach i większym gaĽniku też sporo jeĽdzi.

Babcia