Babcia

Data: 2011-12-30 11:12:51
Autor: RoMan Mandziejewicz
Babcia
Hello J.F,

Friday, December 30, 2011, 10:42:33 AM, you wrote:

Tak sie konczy  jak sie pozycza wnuczkowi samochod
http://deser.pl/deser/1,111858,10883456,Ile_wyciaga_starsza_pani_w_maluchu_na_ekspresowce_.html

Osobiście byłem wieziony kaszlakiem 650ccm, który z dwoma pasażerami
rozwijał ponad 120km/h w sprzyjających warunkach. Raz spotkałem
kaszlaka kabriolet, który (z załozonym dachem) jechał 140km/h - ale tu
juz nie wierzę w oryginalny silnik.

A swoja droga ciekawe co tam wsadzil ... punto 1.1 ? :-)

Nie trzeba aż tyle - może coś z cieniasa?

--
Best regards,

Data: 2011-12-30 13:32:30
Autor: btn
Babcia

  Raz spotkałem
kaszlaka kabriolet, który (z załozonym dachem) jechał 140km/h - ale tu
juz nie wierzę w oryginalny silnik.

Było jeszcze ręce po obu stronach za okno wystawić i byłaby paralotnia

Data: 2011-12-30 13:44:43
Autor: J.F
Babcia
Użytkownik "RoMan Mandziejewicz"  napisał w wiadomości
Hello J.F,
[...]

z gory sw Anny te warunki ? :-)

J.

Data: 2011-12-30 14:01:00
Autor: RoMan Mandziejewicz
Babcia
Hello J.F,

[...]

Nie. To było jeszcze przed budową A4 - 13km, płaski, dwujezdniowy
odcinek od Pradów w stronę Wrocka, w lesie - osłoniety od wiatru.
Licznik sprawdzany stoperem - przy utrzymywaniu 120km/h czas przejazdu
2km dokładnie 61 sekund. A potrafił jechac szybciej - licznikowe
125km/h bez problemu.

--
Best regards,

Data: 2011-12-31 04:14:33
Autor: Grejon
Babcia

[...]

A jak zmierzyliście te 2 km? Z licznika czy po słupkach? :)

--
Grzegorz Jońca    GG: 7366919    JID:gzesiu@jabber.wp.pl
Green Trafic 140 dCi

Data: 2011-12-31 12:16:52
Autor: RoMan Mandziejewicz
Babcia
Hello Grejon,

Saturday, December 31, 2011, 4:14:33 AM, you wrote:

[...]

Oczywiście, że po słupkach. Dwukrotnie.

--
Best regards,

Data: 2012-01-02 10:47:02
Autor: Bartek
Babcia
Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <roman@pik-net.pl> napisał w wiadomości news:4553559365$20111230111252squadack.com...
[...]

miałem kiedyś malucha z silnikiem 600, którym robiliśmy trasę w kierunku na wrocław [A4]
z GPS, udało się osiągnąć 123 km, w dwie osoby. na płaskim odcinku., nie z gorki.
trwało to wieki, wrazenia były...raczej ekstremalne [mialem wrazenie ze przelecimy przez przednia oś :) dość specyficzne odczucie] wtedy jescze wlascicielem auta byl moj kolega, od ktorego potem to auto odkupiłem.
to byla maksymalna predkosc zarejestrowana, więc obstawiam że praktycznie było coś koło 120, 115 km, przez dluzsza chwile;)

jechaliśmy po opony zimowe... które kosztowały tyle co ten cały kaszel,
na szybie mieliśmy jakąś dobrą wersję gpsa, coprawda map nie miał  w sobie[ kolega byl zapalonym turysta gorskim] i smialismy sie że jak by sprzedać odbiornik i te opony ktore wlasnie odebralismy, to bysmy jescze 4 taki maluchy kupili.

wracając mieliśmy problemy z zapłonem....;) ech...;)

ale trzeba przyznać że 600'tka, mimo przebiegu, i tego że już ze starośći potem pluła olejem,
naprawde dawała radę, i była bardzo dynamiczna.
wymieniłem potem silnik na 650, i to niby tunningowany [przefazowane kolo rozrzadu, zmienione walki, polerowane doloty, odciazony zamach], i auto nie było znacznie mocniejsze. oczywiscie w pewnym zakresie obrotow byla roznica, ale 600 naprawdę dawała radę.

co prawda już nigdy więcej nie robiliśmy testów prękości - kaszel nie wyjechał ponownie na autostradę, po za tym, nie ukrywam  - prędkość 120 km w kaszlu to nic specjalnie przyjemnego...

oj, kaszel to były pierwsze przygody z mechanika, z tym, jak trzeba uważać na drodze [np oblodzonej :)], fajne czasy.

--
Pozdrawiam, Bartek

Babcia