Babcia

Data: 2011-12-30 15:48:21
Autor: tor
Babcia

A swoja droga ciekawe co tam wsadzil ... punto 1.1 ? :-)

Eee... tam. Miałem dwa maluchy (swoje) a jezdziłem kilkoma innymi. 1 moj miał silnik600cm (jeszcze włoski) i bez problemu wyciagal 130km/h przy 3 osobach w srodku. Drugi już był nowy (spod igły) i tym sie dalo jechac w 3 osoby nawet lekko ponad 140km/h. To było jeszcze na starej 4 do Tarnowa. Znajomy miał egzemplarz co prawie 150km/h wyciagal. Sprawdzalismy wtedy jadac obok innym autem (bodaj mazda). Podstawa były stan techniczny tip-top. Tutaj na filmiku chlopaki sie podniecaja jakby ufo zobaczyli, a swego czasu to byla norma na drodze. Juz nie mowie o kaszlach z modyfikowanymi silnikami, albo wrecz z innych aut. Takie to naprawde mogly zadziwic niejednego ;)
Tak nawiasem, to byly bardzo pakowne auta. Jezdzilo sie w nich w 6-8 osob :D

Pozdrawiam

Data: 2011-12-30 15:55:11
Autor: Chris
Babcia
tor nabazgrał(a):

[...]

Na swoim starym kaszlakiem 145-150km/h  leciałem (cięzko stwiedzić dokładnie bo licznik wyskalowany był do 140 a wskazówka szła już sporo poza 140), nowszy już ledwo ciągnął 130 ... żałowałem że pozbyłem się starego ale w sumie co nowszy to nowszy .... choć ciągle jeszcze miał starą deskę i wajchę do odpalania z boku :) Kolega/sąsiad miał 600cm i była wyrażnie słabsza od nowej 650cm a róznica wieku była max 2 lata o ile pamiętam

Data: 2012-01-02 10:52:10
Autor: Bartek
Babcia
Użytkownik "tor" <xy@op6.pl> napisał w wiadomości news:jdkj0c$kam$1mx1.internetia.pl...

[...]

trzeba pamiętać że kaszlowy licznik mocno przekłamywał,
ale z tego co piszesz to toja 600 też dawala wrazenia jak to co opisalem w poprzednim poscie.

sam pamiętam jescze z wczesniejszych okresow jak moja ciotka  jezdzila ze mna na trasie gliwice krakow,
wyciskajac z auta ile sie dda - predkosci  nie pamiętam, ale nie zapomnę tego, jak się czulłem po dotarciu do celu po 1.5 godziny w takim ryku:)
ciotka tym kaszlem powinna w rajdach startować, to auto było eksploatowane naprawde na maksa;)

Pozdrawiam, Bartek

Babcia