Babcia

Data: 2012-01-01 15:53:50
Autor: dominik
Babcia
On 2011-12-30 10:42, J.F wrote:
Tak sie konczy  jak sie pozycza wnuczkowi samochod
http://deser.pl/deser/1,111858,10883456,Ile_wyciaga_starsza_pani_w_maluchu_na_ekspresowce_.html
A swoja droga ciekawe co tam wsadzil ... punto 1.1 ? :-)

Nie wiem skąd to zdziwienie, przy dobrych warunkach spokojnie sie dawało
tyle wyciągnąć na kaszlaku, chociaż jazda przy takiej prędkości w tym
samochodzie z pewnością dawała niezapomniane przeżycia.

--
              ,~
              |\              dominik, gg:919564

Data: 2012-01-01 16:01:43
Autor: J.F.
Babcia
Dnia Sun, 01 Jan 2012 15:53:50 +0100, dominik napisa³(a):
On 2011-12-30 10:42, J.F wrote:
Tak sie konczy  jak sie pozycza wnuczkowi samochod
http://deser.pl/deser/1,111858,10883456,Ile_wyciaga_starsza_pani_w_maluchu_na_ekspresowce_.html
A swoja droga ciekawe co tam wsadzil ... punto 1.1 ? :-)

Nie wiem sk±d to zdziwienie, przy dobrych warunkach spokojnie sie dawa³o
tyle wyci±gn±æ na kaszlaku,

predkosc ofijalna 105. Tu nie bardzo wiadomo ile  naprawde jechala, ale
wiele samochodow wyprzedza.

chocia¿ jazda przy takiej prêdko¶ci w tym
samochodzie z pewno¶ci± dawa³a niezapomniane prze¿ycia.

chyba tylko mlodym szczylom ("szalony tir").
A tu widac - z babcinym spokojem sie prowadzi :-)

J.

Data: 2012-01-01 16:44:39
Autor: dominik
Babcia
On 2012-01-01 16:01, J.F. wrote:
Nie wiem skąd to zdziwienie, przy dobrych warunkach spokojnie sie dawało
tyle wyciągnąć na kaszlaku,
predkosc ofijalna 105. Tu nie bardzo wiadomo ile  naprawde jechala, ale
wiele samochodow wyprzedza.

Niby 130km/h wedle licznika samochodu, który jechał mniej więcej z taką
samą prędkością za babcią.

chociaż jazda przy takiej prędkości w tym
samochodzie z pewnością dawała niezapomniane przeżycia.
chyba tylko mlodym szczylom ("szalony tir").
A tu widac - z babcinym spokojem sie prowadzi :-)

Na dobrej osłoniętej drodze bez jazdy pod górę i przy wciśniętym gazie na
max spokojnie by się dało. Mi się udało 140km/h przy lekkiej górce w dół i
podobnych warunkach, ale wciąż uważam, że stówa w maluchu to drgawki,
hałas i konieczność mocnego trzymania kierownicy.

--
              ,~
              |\              dominik, gg:919564

Babcia