Babcia J贸zia z le艣nym dziadkiem.

Data: 2014-12-14 06:50:31
Autor: stevep
Babcia J贸zia z le艣nym dziadkiem.
# Ma艂gorzata Go艂ota MA艁GORZATA GO艁OTA 21 godzin temu
艁aniewska znana jest ze swoich prawicowych pogl膮d贸w.
艁aniewska znana jest ze swoich prawicowych pogl膮d贸w. 鈥 Fot. YouTube.com
鈥 W tej chwili osobom z Platformy Obywatelskiej nie podoba si臋 to, 偶e my,  jak gdyby, swoje brudy wynosimy do Europy. Nie, my chcemy tylko poparcia..  Chcemy tego, 偶eby o nas s艂yszano, co si臋 u nas dzieje 鈥 przekonuje aktorka  i cz艂onek komitetu honorowego PiS w rozmowie z RMF FM.

艁aniewska, znana przede wszystkim z roli babci J贸zi w serialu "Plebania",  w wywiadzie udzielonym Krzysztofowi Ziemcowi na antenie RMF FM  przekonywa艂a, 偶e organizowany dzi艣 przez PiS marsz ma by膰 jedynie obron膮  demokracji. 鈥 Je偶eli kto艣 ma zaprotestowa膰, to musi od daty wybor贸w  zaprotestowa膰 przez dwa tygodnie, a data wybor贸w og艂oszonych by艂a dwa  tygodnie po. Czyli ju偶 data z艂o偶enia tego protestu ju偶 przemin臋艂a, czyli  to wszystko jest fikcja. (鈥) Mog艂abym przytoczy膰 naprawd臋 mn贸stwo  argument贸w, dlaczego b臋dziemy szli. Dlatego, 偶e ludzie maj膮 naprawd臋 dosy膰.

Aktorka zdementowa艂a jednocze艣nie informacje o mo偶liwych dzi艣 zamieszkach,  kt贸rych organizacj臋 zarzucano Prawu i Sprawiedliwo艣ci. 鈥 (鈥) Gdyby艣my szli  podpali膰 Polsk臋, to pan prezes Kaczy艅ski by prosi艂 nas, 偶eby艣my wzi臋li  zapa艂ki ze sob膮 albo zapalniczki 鈥 przekonywa艂a aktorka. 鈥 A my mamy nie艣膰  bia艂o-czerwone sztandary i bia艂o-czerwone r贸偶e, wi臋c nie bardzo. Mo偶emy  kogo艣 pok艂贸膰 najwy偶ej tymi r贸偶ami. A nie b臋dziemy na pewno podpala膰  Polski. A idziemy zaprotestowa膰 przeciwko na przyk艂ad temu, 偶eby pana  koleg贸w nie aresztowali, jak wykonuj膮 swoje obowi膮zki dziennikarskie.

Co ciekawe, podobnie argumentowa艂 niedawno sw贸j udzia艂 w marszu Wojciech  Jasi艅ski, by艂y cz艂onek PZPR i kierownik Wydzia艂u Spraw Wewn臋trznych, dzi艣  pose艂 PiS i cz艂onek komitetu honorowego imprezy.

艁aniewska przypomnia艂a te偶, 偶e w marszach organizowanych 13 grudnia  uczestniczy co roku, by przypomnie膰 o ludziach, kt贸rym stan wojenny  wyrz膮dzi艂 najwi臋cej z艂a. Zapewni艂a, 偶e od lat stawia na polityk贸w, kt贸rym  wierzy, 偶e nie chc膮 wykorzystywa膰 r贸偶nych okazji do dorobienia si臋, cho膰 z  powodu swoich przekona艅 straci艂a wielu przyjaci贸艂: 鈥 Uznali, 偶e nie jestem  im potrzebna.

KATARZYNA 艁ANIEWSKA
Jestem stara, jestem na emeryturze. Mo偶e ju偶 si臋 nie nadaj臋? Mo偶e jestem  niepotrzebna? Mo偶e s膮 inni? Ale ja m贸wi臋 o gronie przyjaci贸艂 z zawodu,  kt贸rzy bywali u mnie, gdzie rzeczywi艣cie w drugi dzie艅 艣wi膮t czy  Wielkanocy, czy Bo偶ego Narodzenia, to w mojej wsi, w moich latyfundiach -  jak to m贸wi臋 - to sto艂y by艂y rozstawiane, no a teraz postanowili, 偶e nie  jestem im potrzebna... #
Ze strony:
http://tnij.org/ka2ckwj

--
stevep