Babcia Kasia na spacerze z psami

Data: 2021-03-02 13:13:04
Autor: ąćęłńóśźż
Babcia Kasia na spacerze z psami
W pobliskiej parafii ktoś rozmyślnie niszczy oświetlenie terenu, od roku (bo wtedy wkopano instalację el. i postawiono pierwsze lampy oświetlające chodnik).
Ostatnie przeniesienie lamp na jakieś 3 metry wysokości nic nie dało, znów zniknęły.
Chodzą tamtędy dziesiątki dzieci do przedszkola i szkoły, jesień zima wiosna...
Ja tam do swojej babci nic nie mam, ale gdybym spotkał takiego aktywistę od lamp, to wpie.... gwarantowany, jego albo mój, do krwi - w końcu wyprawy krzyżowe były.

-- -- -
pilnowało wczoraj aktywistki znanej jako "Babcia Kasia"
[...]
Tradycją już jest to, że znajdują się osoby o odmiennych poglądach

Babcia Kasia na spacerze z psami