Babcia, która nie pozostawiła testamentu (szczegółowy opis)

Data: 2010-07-19 20:59:54
Autor: Robert Tomasik
Babcia, która nie pozostawiła testamentu (szczegółowy opis)
Użytkownik "Piotr" <piotr@nieposiadamadresuemail.com> napisał w wiadomości news:i226i6$vmt$1news.task.gda.pl...
Witam,
Proszę Państwa o poradę prawną. Jestem pełnoletnią osobą, ale niestety nie stać mnie na wynajęcie prawnika.

Po zmarłej dziedziczą tylko córki, czyli Twoja matka oraz ciotka. Ty byś dopeiro dziedziczył, gdyby matka nie żyła w chwili otwarcia spadku. Natomiast gdyby Twoja matka zmarła po babci, ale przed orzeczeniem sądu, to wówczas mimow szystko trzebaby było przeprowadzić dwa postępowania i Ty dziedziczyłbyś odpowiednią część po swojej mamie. piszesz o czwórce wnucząt, ale nie piszesz, ile masz rodzeństwa, więc nie da się powiedzieć, jaka to będzie ta odpowiednia część.

Babcia, która nie pozostawiła testamentu (szczegółowy opis)