Babciom zawdzięczacie brak własnego rozumu

Data: 2011-01-21 12:19:54
Autor: boukun
Babciom zawdzięczacie brak własnego rozumu
Według badań opinii publicznej, babciom zawdzięczamy przede wszystkim zasady moralne, wiarę religijną oraz poczucie miłości.

No tak, bezmyślne wnuki zawdzięczają babci wiarę religijną. A ja się dziwię, dlaczego moja mamy zawiesiła obraz jakiejś Żydówki w pokoju http://www.youtube.com/watch?v=bYgseUTQ2Zg i moje dziecinie będą powtarzać jak moja mama i tesciowa, niech sobie wisi ten obraz i ten krzyż, ja się w tej wierze urodziłam i wiary nie będę zmieniać.
Stary babciom można się nie dziwić, ale dlaczego młodzi ludzie są tak ociemniali na umyśle? Co to zawdzięczać babci? Brak własnego rozumu?

boukun

Data: 2011-01-21 12:29:16
Autor: zażółcony

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ihbqgu$csn$1mx1.internetia.pl...
[...]

No niestety, świat nie jest sprawiedliwy. Niektórzy mają co zawdzieczać,
inni nie bardzo. I co zrobić ... Ale robić z tego jakieś generalizacje, że
nikt nie ma co zawdzięczać, a już szczególnie, że brak własnego rozumu ?
W końcu niektórzy też mają babcie i dziadków wykształconych,
inżynierów, takich, co walczyli z idiotyzmami komunizmu w zakładach pracy itp.

Data: 2011-01-21 12:39:07
Autor: boukun

Użytkownik "zażółcony" <red@xop.pl> napisał w wiadomości news:ihbqmc$ker$1news.onet.pl...

[...]

Ale wtedy, jak walczyli w zakładach pracy, to nie wiedzieli w sumie o co walczą. Niby chodziło o podwyżkę, a w sumie o władzę dla Żydów Geremków, Mazowieckich, Kwaśniewskich, Michników, Kuroniów, Kaczyńskich...

A mój wykształcony sąsiad, były dyrektor techniczny Renifera świdnickiego, który to zakład doprowadzili do upadłości i zaorania i za bezcen przejął maszyny szwalnicze i otworzył potem prywatny zakład, też teraz chodzi do kościoła.. Taki teraz mądry kapitalista, który z dyrektora stał się właścicielem maszyn... On zatrudnia ze 20 szwaczek które tyrają za jałmużnę, a w doprowadzonym do ruiny zakładzie Renifer miało pracę setki ludzi, za godziwe wynagrodzenie i warunki socjalne...

Dużo takich mądrych dyrektorów i inżynierów, co chodzą co niedzielę do kościoła, bo ich babcie też chodziły...

boukun

Data: 2011-01-21 12:44:47
Autor: zażółcony

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ihbrln$jad$1mx1.internetia.pl...
[...]

A tam, masz fikacje, do wszystkiego przykładasz jedną miarę i przypisujesz temu,
co ja mówie jakieś fantazje.
Mój dziadek walczył o sprawy prowizoryczne, a nie o jakiegoś Geremka. Żeby
sięmateriały idiotycznie na linii nie marnowały i żeby nie ruszać z fikcyjną
produkcją, albo z produkcją czegoś, co nikomu nie jest potrzebne, ale
akurat maszyna stoi i nie ma co robić, bo jakiś bałan ją postawił.

Data: 2011-01-21 12:44:06
Autor: K.S.
[...]

No tak, boukun.
Uważasz że wyznawanie wiary religijnej świadczy o "ciemnocie umysłowej" i "braku własnego rozumu".

Nie czepiasz się natomiast "zasad moralnych" ani "poczucia miłości".
Wydedukuj więc je ze swojego rozumu!
Jeśłi ci to się nie uda.....

Data: 2011-01-21 14:13:58
Autor: Marian
[...]

Twój przypadek to potwierdza. Ciebie babcia nie wychowywała.

--

M.

Babciom zawdzięczacie brak własnego rozumu