Babciom zawdzięczacie brak własnego rozumu

Data: 2011-01-21 12:44:06
Autor: K.S.
Babciom zawdzięczacie brak własnego rozumu
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ihbqgu$csn$1mx1.internetia.pl...
Według badań opinii publicznej, babciom zawdzięczamy przede wszystkim zasady moralne, wiarę religijną oraz poczucie miłości.

No tak, bezmyślne wnuki zawdzięczają babci wiarę religijną. A ja się dziwię, dlaczego moja mamy zawiesiła obraz jakiejś Żydówki w pokoju http://www.youtube.com/watch?v=bYgseUTQ2Zg i moje dziecinie będą powtarzać jak moja mama i tesciowa, niech sobie wisi ten obraz i ten krzyż, ja się w tej wierze urodziłam i wiary nie będę zmieniać.
Stary babciom można się nie dziwić, ale dlaczego młodzi ludzie są tak ociemniali na umyśle? Co to zawdzięczać babci? Brak własnego rozumu?

boukun

No tak, boukun.
Uważasz że wyznawanie wiary religijnej świadczy o "ciemnocie umysłowej" i "braku własnego rozumu".

Nie czepiasz się natomiast "zasad moralnych" ani "poczucia miłości".
Wydedukuj więc je ze swojego rozumu!
Jeśłi ci to się nie uda.....

Babciom zawdzięczacie brak własnego rozumu