Bąbel pisowski.

Data: 2011-04-29 06:23:56
Autor: cirrus
Bąbel pisowski.
# "Do Smoleńska trzeba by było przywieźć, powiedzmy 100 tysięcy butli z helem i zakładając, że nie potrzeba 100 tys. ludzi, żeby je jednocześnie otworzyć (wystarczyłyby sterowniki elektryczne), to po upadku samolotu, te sto tysięcy butli trzeba by natychmiast wywieźć. Nawet we mgle byśmy to zauważyli" - mówi ekspert. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hdznj

--
stevep

Data: 2011-04-29 04:39:27
Autor: obserwator
No, swirus co jest? przerwa w pastowaniu?

czekasz na instrukcje z GW-na?

Data: 2011-04-29 10:16:43
Autor: Leprechaun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:ipdfdv$3e8$1inews.gazeta.pl...

czekasz na instrukcje z GW-na?

Zamknij się kanalio! Mamy dość twoich chamskich tekstów!

BomBel

Data: 2011-04-29 11:34:43
Autor: cirrus
No, swirus co jest? przerwa w pastowaniu?
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:ipdfdv$3e8$1inews.gazeta.pl...
czekasz na instrukcje z GW-na?

Czekam, ąż cię złość zadusi.

--
stevep

Data: 2011-04-29 12:32:15
Autor: Leprechaun

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:ipe0o0$flf$1news.vectranet.pl...
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:ipdfdv$3e8$1inews.gazeta.pl...
czekasz na instrukcje z GW-na?

Czekam, ąż cię złość zadusi.

Astme staruszek ma to i się dusi.

BomBel

Data: 2011-04-29 14:34:20
Autor: cirrus
Użytkownik "Leprechaun" <mydliny@piana.tw> napisał w wiadomości news:4dba93af$0$2451$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Pisior knuć musi inaczej się udusi.

--
stevep

Data: 2011-04-29 10:16:32
Autor: MH
Bąbel pisowski.
cirrus <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał(a):
[...]

====================

Zanim ukazał się ten artykuł w GW , tutaj na grupie parę dni temu oszacowałem
niezbędną ilość helu do przeprowadzienia zamachu. Wyszło coś około 460 ton.
Możesz poszperać w archiwum. 460ton to faktycznie ok. 100000 butli.

MH

Data: 2011-04-29 23:18:19
Autor: Ajgor
Bąbel pisowski.
W dniu 2011-04-29 12:16,  MH pisze:
[...]

Bierze sie 100 tys. chinskich emigrantow, kazdemu przywiazyje butle. na komende kazdy odkreca zawor. pozniej na komende kazdy zakreca i chowa sie w krzakach. Mozna? Mozna. Trzeba chciec. A pozniej rzad Chinski za pomod dostaje 100 tys. par butow. do podzelowania.

Data: 2011-04-30 03:39:13
Autor: the_foe
Bąbel pisowski.
W dniu 2011-04-29 23:18, Ajgor pisze:
[...]

tylko jak on zdąży uciec ze 100 kg butla na plecach?

--
the_foe

Data: 2011-04-30 12:09:39
Autor: Ajgor
Bąbel pisowski.
W dniu 2011-04-30 03:39, the_foe pisze:

[...]

Jak bys mial do wyboru - zdazyc uciec, albo sybir, to tez bys zdarzyl :)

Data: 2011-04-30 03:38:23
Autor: the_foe
Bąbel pisowski.
[...]

wiecej - waga butli to ok 98% wagi calego tandemu hel+opakowanie.

--
the_foe

Data: 2011-04-30 11:13:40
Autor: MH
Bąbel pisowski.
the_foe <the_foe@wupe.pl> napisał(a):

> [...]
>
> MH

wiecej - waga butli to ok 98% wagi calego tandemu hel+opakowanie.

===========

Pisałem o masie towaru bez opakowania - czytaj uważnie. 460 TON !!!
Butla o masie >80kg zawiera poniżej 5kg helu. 100 tys. tych baniaków to
właśnie coś w okolicach mojego oszacowania. Nie chce mi się bawić teraz w
szczeg. rachunki , ale policzyłem to tak : 20s lotu z określoną prędkością
daje nam pewną drogę. Biorąc pod uwagę rozpiętość skrzydeł , i wysokość lotu w
końcowej fazie rzędu 300m , mamy prostopadłościan w obrębie którego dokonujemy
zamachu. Objętość do policzenia. Aby zamach się udał , należy tak "na oko"
zmniejszyć gęstość gazu dającego siłę nośną o 30%. Gęstość powietrza i helu w
warunkach normalnych możesz sobie wygooglać (o ile pamiętam gęstość helu to
ok. 0.17kg/m^3). OK , łatwo to obliczyć zakładając oczywiście , że cała zabawa
jest robiona w warunkach laboratoryjnych. W praktyce , biorąc pod uwagę wiatry
, konieczność założenia szerszego tunelu lotu , "lżejszość" (hehe) helu od
powietrza , musisz wynik pomnożyć przez co najmniej 10. Jak Ci się chce to sobie policz , bo wiem że umiesz.

MH

Data: 2011-04-29 11:44:30
Autor: Ajgor
Bąbel pisowski.
W dniu 2011-04-29 06:23, cirrus pisze:
[...]

No cos ty. Nie wiesz, jak to bylo? Dawno zostalo ujawnione i wyjasnione. Patrz:

http://www.youtube.com/watch?v=8IE6K1NAnW0

Bąbel pisowski.