Babia Góra - da się?

Data: 2009-02-22 20:41:56
Autor: Bartess
Babia Góra - da się?
Witam.
Czy ktoś z Was był może niedawno na Babiej Górze? Chcielibyśmy w tym tygodniu (koło środy, czwartku) wybrać się czerwonym szlakiem z Markowych Szczawin. w GOPRze wczoraj mi powiedzieli, że "przejścia nie mia". Zastanawiam się tylko czy powiedzieli tak dla "świętego spokoju" czy faktycznie jest aż tak ciężko?

Pozdrawiam.

Data: 2009-02-22 21:37:16
Autor: Kuba Radlinski
Babia Góra - da się?
Hej,
[...]

Bzdura. Przejście jest aczkolwiek możesz się zapadać i trwać to może długo. Miejscami jest ponawiewane. Generalnie zaczyna się stabilizować i osiadać. W ciągu ostatniego tygodnia wędrówki wymagały wiedzy co się robi (pieszo było naprawdę ciężko).

Swoją droga mógłbyś zapodać gdzie dzwoniłeś i kto Ci takie informacje podał?

Kuba

Data: 2009-02-23 10:23:39
Autor: Bartess
Babia Góra - da się?
[...]

Dziękuję Wam za szybkie info. Wczoraj wieczorem zadzwoniłem na Markowe Szczawiny, w niedzielę było około 40 osób, więc było przetarte. Było, bo przez noc u mnie (Czechowice-Dziedzice) nasypało z 10 cm, czyli tam pewnie więcej.

O jakiej "tajemnej wiedzy" co się robi piszesz? Wybieramy się właśnie pieszo. Na Babiej w zimie byłem kilka razy i za każdym razem było w miarę dobrze. Ostatni raz 3 lata temu, było mnóstwo śniegu, ale to tez było już po kilku dniach bez opadów i było przetarte.

Dzwoniłem do GOPRu (0-33) 829-69-00 a kto mi to podał to nie wiem, nie przedstawił się.

Pozdrawiam

Data: 2009-02-22 21:42:38
Autor: bodie kotas
Babia Góra - da się?
On 2009-02-22 20:41:56 +0100, "Bartess" <bartessMAŁPA@tlen.pl> said:

Witam.
[...]

ciężkość jedno a widoczność drugie - warunek można sprawdzić widoczności nie przewidzisz

Pozdrawiam.

--
Nie Pisz na tego maila - nie sprawdzam tej skrzynki

Babia Góra - da się?