Babia, warunki ??

Data: 2009-10-12 05:27:49
Autor: daniel
Babia, warunki ??
Czy Koledzy mogą  coś powiedzieć  o pogodzie na Babiej jakie są
aktualne warunki, bo prognozy ni są optymistyczne a za tydzień mam
zamiar sie wybrać z  namiotem . Jade pierwszy raz na Babią, może
jakieś rady ?
 Dzieki i Pozdrawiam ..
Daniel.

Data: 2009-10-12 14:47:29
Autor: J_K_K
Babia, warunki ??

Użytkownik "daniel" <juszczukdaniel@wp.pl> napisał w wiadomości news:666b323f-49d3-4fb1-89f7-990417477eb8k17g2000yqb.googlegroups.com...
Czy Koledzy mogą  coś powiedzieć  o pogodzie na Babiej
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Aktualnie to mogę powiedzieć, że zarówno Babiej,
jak i nawet Beskidu Małego z okolic Oświęcimia nie widać :-(
A prognoza faktycznie mało ciekawa, chociaż czym dalej tym lepiej:
http://www.pogodynka.pl/miasto.php?miasto=Zawoja

Pzdr

JKK

Data: 2009-10-12 15:21:59
Autor: Przemek
Babia, warunki ??
Jest zimno i mokro. Od jutra może zacząć padać śnieg z deszczem w dolinach,więc na Babiej to...

--
Pozdrawiam:
Przemek Galuba

Data: 2009-10-12 14:06:05
Autor: daniel
Babia, warunki ??
On 12 Paź, 15:21, "Przemek" <galu...@poczta.onet.pl> wrote:
Jest zimno i mokro. Od jutra może zacząć padać śnieg z deszczem w
dolinach,więc na Babiej to...

--
Pozdrawiam:
Przemek Galuba

Dzięki za pomoc. Pozdrawiam.

Data: 2009-10-12 22:20:56
Autor: Smok Eustachy
Babia, warunki ??
Dnia Mon, 12 Oct 2009 14:37:34 -0700, daniel napisał(a):

[...]

Więc jak lubisz masakrę...
Trochę ludzi na Babiej zginęło.
2. Gdzie chcesz rozbijać namiot?
http://pclinuxos.org.pl/

Data: 2009-10-13 00:28:47
Autor: Jacek G.
Babia, warunki ??
Smok Eustachy napisał(a)::
Jest zimno i mokro. Od jutra może zacząć padać śnieg z deszczem w
dolinach,więc na Babiej to...

Więc jak lubisz masakrę...
Trochę ludzi na Babiej zginęło.

Tak, to ta góra co chciała zabić.

--
Jacek G.

Data: 2009-10-13 01:41:43
Autor: daniel
Babia, warunki ??
On 13 Paź, 00:28, "Jacek G." <jgin...@wp.pl> wrote:
Smok Eustachy napisał(a)::

> Więc jak lubisz masakrę...
> Trochę ludzi na Babiej zginęło.

Tak, to ta góra co chciała zabić.

--
Jacek G.

Jeszcze nie wiem gdzie rozbije namiot ( Kolega cos moze polecić,
zależy od pogody, A jak nie to schronisko.
Pozdr. Daniel.

Data: 2009-10-13 11:01:18
Autor: Yatzeque
Babia, warunki ??
Jeszcze nie wiem gdzie rozbije namiot ( Kolega cos moze polecić,
zależy od pogody, A jak nie to schronisko.
Pozdr. Daniel.

Też się wybieramy w region Babiej w ten weekend.
Trochę mnie martwi pogoda, bo zimno może być, gorzej jak "żabami" rzuca z góry.
Snieg to nie problem, gorzej z śniegodeszcem i wiatrem.
Jakby co to zamustrujemy gdzieś w Zawoi i tyle.

Data: 2009-10-13 02:29:48
Autor: daniel
Babia, warunki ??
On 13 Paź, 11:01, "Yatzeque" <jacq...@wp.pl> wrote:
> [...]

góry.
Snieg to nie problem, gorzej z śniegodeszcem i wiatrem.
Jakby co to zamustrujemy gdzieś w Zawoi i tyle.

A deszczochrony w okolicy ??

Data: 2009-10-13 12:12:14
Autor: Yatzeque
Babia, warunki ??
A deszczochrony w okolicy ??

Nie wiem.
http://www.pogodynka.pl/miasto.php?miasto=zawoja
Poza "sraczką" do czwartku rano reszta zapowiada się optymistycznie...
Ale chyba jesli coś spadnie to już zostanie.
Brrr... w namiocie bym nie ryzykował

Pozdrówko
Y.

Data: 2009-10-13 07:21:31
Autor: daniel
Babia, warunki ??

Nie wiem.http://www.pogodynka.pl/miasto.php?miasto=zawoja
[...]

Ja wole lekki mróz ( spałem już kilka razy zimą pod namiotem było
-17:)  ) niż deszcz. Wole jesień ( ale bezdeszczową ) zdecydowanie w
górkach nisz lato. Jakie widoki , mgły coś pięknego,  noo myślałem
zobaczyć ten znany powszechnie wschód słońca z Babiej.
Pozdr. D.

Babia, warunki ??