B±ble na klapie

Data: 2010-04-05 11:17:47
Autor: Jurand
B±ble na klapie

Użytkownik "MM" <kontogrupz@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:op.vall23qbpq3u2rmobilekone...
Dzi¶ udało mi się ręcznie umyć samochód.

I na klapie bagażnika znalazłem 5 sztuk b±bli w różnych miejscach. Sic!

Może nie było by w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt że auto ma 1,5 roku (i
nie jest to Ford)

Ponieważ zakup był na osobę prywatn± zastanawiam się nad powołaniem na
istnienie wady w chwili zakupu (wady powłoki lakierniczej lub
zabezpieczenia antykorozyjnego) i chciałbym aby klapę wymieniono na now±,
a nie robili małe szlifowania i zamalowali.

Jak s±dzicie, czy co¶ takiego przejdzie? Czy będ± naprawiać? (nie chcę
korzystać z gwarancji)

Pewnie to Peugeot 407 ;)
Boisz się napisać w jakim aucie to się stało?

Jurand.

Data: 2010-04-05 20:33:40
Autor: MM
B±ble na klapie
Dnia 05-04-2010 o 12:17:47 Jurand <jurand@interia.pl> napisał(a):

Pewnie to Peugeot 407 ;)
Boisz się napisać w jakim aucie to się stało?

W całym tym w±tku nie ma żadnego konkretu, tylko licytacja jakie to auto.
Jakbym napisał co to jest to zaraz by napisał kto¶ że to gówno, a kto¶  inny że nie. I po co taka dyskusja.

Tak chodzi o 407 SW 2008, chociaż auto jest fajne to ma już na swoim  koncie parę napraw gwarancyjnych min:

2 x naprawa poł±czenia czujnika temperatury zewnętrznej
2 x naprawa otwierania szyby w klapie bagażnika (nie otwierał się z  przycisku pod wycieraczk±)
Uciekł czynnik z układu klimatyzacji - nieszczelno¶ć (nie pamiętam co to  jest, naprawa po ¶więtach)
po 5 ty¶ wymiana klocków przednich
Przetaczanie tarcz przednich.
Skrzypiał fotel przedni.
Wyciek oleju - pomiędzy misk± olejow± a blokiem
Wyciek płynu wspomagania tuż przy zbiorniczku.

teraz dochodzi klapa.

a więc takie typowe auto na F ;)

B±ble na klapie