Baby, Please Make a Change - portal niezalezna zaprasza.

Data: 2012-03-24 19:05:57
Autor: Obserwator
Baby, Please Make a Change - portal niezalezna zaprasza.
Utwór Dnia: Hugh Laurie, znany z głównej roli w serialu „Dr House” z utworem
„Baby, Please Make a Change”.

http://niezalezna.pl/23555-utwor-dnia-baby-please-make-change

Data: 2012-03-25 00:19:17
Autor: Lorn
W dniu 2012-03-24 20:05,  Obserwator pisze:
Utwór Dnia: Hugh Laurie, znany z głównej roli w serialu„Dr House” z utworem
„Baby, Please Make a Change”.

http://niezalezna.pl/23555-utwor-dnia-baby-please-make-change

Naucz się poprawnie wklejać niereformowalny idioto... Przecież tego czytać się nie da...

Data: 2012-03-24 23:37:04
Autor: Obserwator
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):
Naucz się poprawnie wklejać niereformowalny idioto... Przecież tego czytać się nie da...

ja nie mam problemow z czytaniem cudych postow. nawet takiego prymitywa i prostaka i mendy internetowej, jak ty. Zreszta to nie dla ciebie link.  --

Data: 2012-03-25 00:41:51
Autor: Lorn
W dniu 2012-03-25 00:37,  Obserwator pisze:
Lorn<ateagina@poczta.fm>  napisał(a):

Naucz się poprawnie wklejać niereformowalny idioto... Przecież tego
czytać się nie da...

ja nie mam problemow z czytaniem cudych postow.

Nie dziwie się, ponieważ są poprawnie wklejane/pisane... Ty bezmyślnie kopiujesz treść razem z hiperlinkiem. :> Tak trudno to zrozumieć? :>

Data: 2012-03-24 23:45:55
Autor: Obserwator
[...]

spadaj. Nie lubie cie, bos glupi i zlosliwy. --

Data: 2012-03-25 00:47:53
Autor: Lorn
W dniu 2012-03-25 00:45,  Obserwator pisze:
[...]

Nie interesuje mnie, to czy mnie lubisz Karolek... Interesuje mnie jak wklejasz swoje znaleziska. Postaraj się następnym razem nie robić z siebie idioty :>

Data: 2012-03-25 08:09:41
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:jklmfc$hhs$2usenet.news.interia.pl...
[...]

On nie robi. On jest. Oto jego idol: http://pl.wikipedia.org/wiki/W%C5%82adimir_Putin

BomBel

Data: 2012-03-25 08:09:10
Autor: Leprechaun

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jklmbj$2jq$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ciebie komuszy fagasie nikt na psp nie lubi. Zasrywasz grupe swoimi paranoicznymi wizjami. http://pl.wikipedia.org/wiki/W%C5%82adimir_Putin

BomBel

Data: 2012-03-25 08:08:14
Autor: Leprechaun

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jkllr0$gau$1inews.gazeta.pl...
[...]

Te, komuszy ryju! Popatrz na siebie putinowska gnido! Ten link jest dla ciebie: http://pl.wikipedia.org/wiki/W%C5%82adimir_Putin

BomBel

Data: 2012-03-25 11:09:00
Autor: u2
[...]

Przy nadawaniu z gwna takie sa efekty z czcionka. Ale teksty da sie
czytac, wystarczy odrobina inteligencji ;)

Data: 2012-03-25 14:54:01
Autor: Leprechaun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4f6ee0b3$0$1228$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A tej akurat tobie brakuje! Zdarłeś mózg na czytaniu rydzykowych gazet!

BomBel

Data: 2012-03-25 08:06:32
Autor: Leprechaun
Baby, Please Make a Change - portal niezalezna zaprasza.

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:jkl5ul$csd$1inews.gazeta.pl...
Utwór Dnia: Hugh Laurie, znany z głównej roli w serialu &#8222;Dr House&#8221; z utworem
&#8222;Baby, Please Make a Change&#8221;.

http://niezalezna.pl/23555-utwor-dnia-baby-please-make-change

Co tu nam odstawiasz kryptoreklame jakiegoś portalu o zwichrowanych poglądach jego autorów? Zmiany zacznij od siebie!

BomBel

Baby, Please Make a Change - portal niezalezna zaprasza.